Tiimarivihot esiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
* Mummeliisalla on suurperhe ja itseään nuorempi mies, aikuisia lapsia ja nuorimmat lapset vielä pieniä, paljon lapsenlapsia myös
* Anatolia sai kolmannen lapsen kesällä
* Bonairella on kaksi tytärtä isolla ikäerolla
* Venakko Milanna sai keväällä kolmannen lapsensa, suunnittele muuttoa Yhdysvaltoihin
* BootyPeppi muutti Helsinkiin hiljattain, kolme lasta
* Pikkukaupunkilainen osti auton vähän aikaa sitten
* Hra Majuri asuu Keravalla
* Rollolainen asuu Rovaniemellä, monta lasta
* Tiiru on raskaana parhaillaan
* fortunatella on pieni tytär
* Jätkä on nainen
* Keittiönoidalla on aikuiset lapset, työskentelee IT-alalla

Nämä tuli nyt ensimmäisenä mieleen.

[QUOTE="minä";26970481]7th Heavenin vaatekaapin sisältö on useiden tuhansien arvoinen. Hän on kuitenkin ostanut ne halvalla kirpparilta.

Akaatilla on toinen persoona, Tuulipuku. Väittää kuitenkin että ovat kaksoissiskoja. Perustaa väitteensä siihen, että itse käyttää paljon hymiöitä, mutta tuulipuku ei.

Anatolia asuu turkkilaisen miehensä kanssa vuokralla Turun lähiössä. Tykkää kertoa eriävän mielipiteensä ja höystää sen usein tonttu-hymiöllä.[/QUOTE]

En ole Tuulipuku.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="...";26970354]Edelleenkin piti kertoa mitä muistaa, eikä omaa henkilökohtaista mielipidettään. Kurjaa että olet noin katkera nuoreksi ihmiseksi.[/QUOTE]

Noh, tuon muistan kyseisestä henkilöstä.

Kyllä, olen katkera (mistä?). :D

[QUOTE="...";26970409]Ilmeisesti fortunate levität paskaa ihmisistä tällä palstalla, miksi MolliMelooni ja Lilith eivät tunnistaneet itseään tekstistäsi? Kaikenlisäksi oli pakko päästä arvostelemaan WhiteSnowta.
Ymmärrän että tuo on teinien tyyli puhua sontaa ja levitellä juoruja, mutta oletkohan nyt kattonut liikaa Gossip Girliä tai jotain muuta teinidraamaa että tekee mieli keksiä asioita muista ja muistaa asioita ihan väärin vain oman mielesi mukaan?[/QUOTE]

Apua. :D

Joku on nyt todella katkera, anteeksi, mitä nyt olenkaan sinulle tehnyt. :)

Juu siis tajusin kyllä. Mietin vielä, että pitäisikö se mainita, mutta oletin, että se on selvää :D

Olisin siis halunnut nähdä sen kuvan (itsestäni en niin välitä siinä kuvakulmassa ;D).

No niin, hyvä. :D

Kerkesin jo luulla, että itsestäsi luulit puhuttavan. :D (En tajunnu tuota kirjoittaessani, että Lilith itsessäänkin on täällä käytössä oleva nimimerkki)

Se kuva taisi olla tuolla päättömän piiiiitkässä p*skanjauhantaketjussa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26968869:
Mummeliisa allekirjoittaa kaikki viestintä tällä hymiöllä: :) ja on suurperheen äiti. Jakaa mielellään yksityisasiansa sekä blogissaan että täällä palstalla. Kulkee mielellään alasti. Miehellä on herkkä iho ja lakanat pitää vaihtaa useasti.

Ei ihan kaikkia hymiöllä, tämän harvinaisuuden olen havainnut.

As if:n poika sanoo että syntyminen oli vähän kuten vesiliukumäki.

Björn teki joskus maailman parhaan cv:n ja/tai työhakemuksen.

Rollolaisen lapset (kaikki 4?) on mestareita judossa, ja Rollon tytär muutti juuri pois kotoa.

Scarlett saunoo kerran vuodessa pinkissä saunassa, ja viettää lähes kaikki viikonloput baarissa.

Tytsi on luvannut hoitaa mun vauvaa, että mä pääsen rauhassa kylpemään :saint:

• Tykkää
Reactions: chef ja Björn
[QUOTE="...";26971088]voin kertoa etten ole WhiteSnow mutta inhoan silti paskapuheita ja väärien asioiden levittelyä toisista ihmisistä :) ainut mitä itse tiedän whitesnow nickistä on se että hänen kissansa on söpö, mikäli se on siinä avatarissa, muuta en muistakkaan.[/QUOTE]

Inhoat, mutta silti haluat nähdä niitä siellä missä niitä ei ole.

Selvä. :D

Yhteistyössä