Tiimarivihot esiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho, aika monesta jutusta oon näköjään jääny paitsi :D
viittaan siis noihin kahvikirahvin muistamiin juttuihin.
Mitä, mitä, en oo tajunnu että astrolabe on entinen non compos mentis!
Enkä oo tienny että rieputarallaa on lopettanut :( höh.
Onko linkkiä siihen pääsiäiskoristeitä siteistä ketjuun? :D

Yritin ettiä mutta en löytänyt ketjua pääsiäissiteistä :(
Ja Non compos mentiksestä oon lukenut palstalta, en oo tainnut palstailla vielä sillon kun on ollut se nimimerkki käytössä.
Ja rieputarallaata ei oo näkyny palstalla aikoihin, mutta muistan kun täällä vähän väliä joku bongasi sen harmaana kirjoittelemasta.

bootypeppi on pienen räksyttävän koiran näkönen, jolla on silmät kahta puolta päätä.
Näyttää ikäseltään tai vanhemmalta ryppyjen takia, vaikka esittää suttusen lookinsa kanssa nuorta.

sangria on miehen kipeä kulahtanut luuta. Tyypillinen kotimamma joka on menny liian aikasin naimisiin ja lusii kakkuaan edelleen. Kaipaa elämäänsä sisältöä mutta tyytyy blondaamaan tukkansa ja posettamaan nettipalstalle. Elämän kohokohta: on päässyt janne tulkin poljettavaksi teini-iässä. O sole mio. Rahat menee tsihhiin ja juurikasvu jää hoitamatta.

[QUOTE="vieras";26983769]bootypeppi on pienen räksyttävän koiran näkönen, jolla on silmät kahta puolta päätä.
Näyttää ikäseltään tai vanhemmalta ryppyjen takia, vaikka esittää suttusen lookinsa kanssa nuorta.

sangria on miehen kipeä kulahtanut luuta. Tyypillinen kotimamma joka on menny liian aikasin naimisiin ja lusii kakkuaan edelleen. Kaipaa elämäänsä sisältöä mutta tyytyy blondaamaan tukkansa ja posettamaan nettipalstalle. Elämän kohokohta: on päässyt janne tulkin poljettavaksi teini-iässä. O sole mio. Rahat menee tsihhiin ja juurikasvu jää hoitamatta.[/QUOTE]

No olipas kivasti sanottu..

Eiköhän se ollut tarkoituskin: yrittää ladata mahdollisimman paljon ilkeyttä, loukkaavuutta ja halveksuntaa kommenttiin, jotta osuisi mahdollisimman pahasti. Aika raukkamaista toimintaa imho.

Näin. Sillä ei edes ole väliä, pitääko sanotut asiat paikkansa. Väliä on vaan sillä, että nämä kaksi upeaa ja kaunista naista menisivät peilin eteen ja tuntisivat itsensä epävarmoiksi. Edes hetken.

[QUOTE="vieras";26983848]Näin. Sillä ei edes ole väliä, pitääko sanotut asiat paikkansa. Väliä on vaan sillä, että nämä kaksi upeaa ja kaunista naista menisivät peilin eteen ja tuntisivat itsensä epävarmoiksi. Edes hetken.[/QUOTE]

Miksi? Tuleeko sulle jotenkin parempi olo edes hetkeksi, jos toinen on hetken epävarma?

Lodel on isot tissit
Scara on aina vihainen isoa punakka mamma
Mummelisa on vanha mummo joka yrittää olla nuorekas
Anatolia on mamupatja
Akaatti on sekopää joka hakaa itseään ja seikaa länkisäären kanssa
Rieputarallaa on kampurajalkainen rillopää , leikkii opettajaa
Booty on jutsku
Daa daa, Srtaky on korsolainen lihava ja rietas yh.
Data on nolo nörtti joka vierailee mammasivuilla
Pikkukaupunkilainen ajelee ylinopeutta ja ei muutenkaa osaa hallita autoaan
Venakko on nätti Eestitär
Narikka83 on juntti maalais mamma jonka mies on jumala (lopettaa kotieläimiä jos ne ei ole kivoja)
Majuri juo kaljaa
Tytsi on kova masturboimaa ja haaveilee ekasta rakkauspanosta
Rollo on köyhä ja yksinkertainen ikuisesti vuokralainen
Joku asui Saksassa?

[QUOTE="vieras";26983769]bootypeppi on pienen räksyttävän koiran näkönen, jolla on silmät kahta puolta päätä.

sangria on miehen kipeä kulahtanut luuta. Tyypillinen kotimamma joka on menny liian aikasin naimisiin ja lusii kakkuaan edelleen. Kaipaa elämäänsä sisältöä mutta tyytyy blondaamaan tukkansa ja posettamaan nettipalstalle. Elämän kohokohta: on päässyt janne tulkin poljettavaksi teini-iässä. O sole mio. Rahat menee tsihhiin ja juurikasvu jää hoitamatta.[/QUOTE]

Kaunis kiitos :D

Höh, kyllä menee taas kurjaksi tämä ketju muutaman ihmisen takia.
Tällaiset toisia mollaavat ihmiset on kasvotusten ilmeisesti täysin nollia ja ei uskalla sanoa juuta tai jaata.

Ei voi olettaa, että kaikki ymmärtäisi sitä, että tässä ketjussa pitäisi vain muistella mitä palstailija on sanonut tai paljastanut. Ei siis niitä omia mielipiteitä :) Kaikkea ei voi saada vaikka kuinka haluaisi :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Meteli Seis
[QUOTE="vieras";26983358]Ärsypilami feikkasi kuvansa, omanaan monta kertaa laittoi naisen kuvia, joka paljastui (eilen!) että se on joku jenkkiblogisti. :D Eli vähän BLUME. :xmas:[/QUOTE]

Löytyykö linkkiä ketjuun?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26983962:
Miksi? Tuleeko sulle jotenkin parempi olo edes hetkeksi, jos toinen on hetken epävarma?

Miksi mulle tulisi? En mä näitä haukkumisia tänne kirjoita. Ei mulla ole itseni kanssa niin paska fiilis, että saisin iloa siitä, jos joku kaunis ihminen miettii pari sekuntia, onko jänestä sanotut rumat asiat sittenkin totta.

Toedän vain, miten tuo mene, on minullekin noin tehty. Vaikka on helppo kirjoittaa, ettei tuollaiset jutut satuta, niin kyllä ne satuttaa. Voi tulla pitkäksi aikaa epävarma olo. Sitä haukkujat haluaakin. Mitä hyötyä nimittäin kauneudesta on, jos kaunis ihminen ei itse usko olevansa kaunis?

[QUOTE="vieras";26984338]Miksi mulle tulisi? En mä näitä haukkumisia tänne kirjoita. Ei mulla ole itseni kanssa niin paska fiilis, että saisin iloa siitä, jos joku kaunis ihminen miettii pari sekuntia, onko jänestä sanotut rumat asiat sittenkin totta.

Toedän vain, miten tuo mene, on minullekin noin tehty. Vaikka on helppo kirjoittaa, ettei tuollaiset jutut satuta, niin kyllä ne satuttaa. Voi tulla pitkäksi aikaa epävarma olo. Sitä haukkujat haluaakin. Mitä hyötyä nimittäin kauneudesta on, jos kaunis ihminen ei itse usko olevansa kaunis?[/QUOTE]

Ei mua satuta. En näe siihen mitään syytä. Minun naama ei ole minulle ongelma eikä myöskään mun rypyt..jokaisesta rypystä olen ylpeä ja onnellinen kohta 40v. Jos jollakin ongelma siitä on muodostunut niin se tosiaan on vain hänen ongelmansa ei minun.
Minua ei voi satuttaa kukaan muu kuin oma äitini jos hän niin haluaisi tehdä.

Ei mua satuta. En näe siihen mitään syytä. Minun naama ei ole minulle ongelma eikä myöskään mun rypyt..jokaisesta rypystä olen ylpeä ja onnellinen kohta 40v. Jos jollakin ongelma siitä on muodostunut niin se tosiaan on vain hänen ongelmansa ei minun.
Minua ei voi satuttaa kukaan muu kuin oma äitini jos hän niin haluaisi tehdä.

Olet onnekas siinä suhteessa. :) Se on hyvä. Olet myös hyvin onnekas siinä, miten tyttömäisenä olet pysynyt. Minua itseäni nuo sinuun ja Sangriaan kohdistuneet kommentit satuttavat, kun olen kokenut samanlaista paljon itsekin. Sattuu se, että joku noin selvästi haluaa satuttaa toista.

[QUOTE="vieras";26984338]Miksi mulle tulisi? En mä näitä haukkumisia tänne kirjoita. Ei mulla ole itseni kanssa niin paska fiilis, että saisin iloa siitä, jos joku kaunis ihminen miettii pari sekuntia, onko jänestä sanotut rumat asiat sittenkin totta.

Toedän vain, miten tuo mene, on minullekin noin tehty. Vaikka on helppo kirjoittaa, ettei tuollaiset jutut satuta, niin kyllä ne satuttaa. Voi tulla pitkäksi aikaa epävarma olo. Sitä haukkujat haluaakin. Mitä hyötyä nimittäin kauneudesta on, jos kaunis ihminen ei itse usko olevansa kaunis?[/QUOTE]

Ok. Tulkitsin viestisi väärin, anteeksi. En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka haukkuvat toista.. en ymmärrä mitä he siitä saavat.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26984504:
Ok. Tulkitsin viestisi väärin, anteeksi. En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka haukkuvat toista.. en ymmärrä mitä he siitä saavat.

Minä ymmärrän, mitä he saavat. Ymmärrän motiivit. Mutta en hyväksy sitä, päinvastoin. Mitä enemmän ymmärrän, sitä vähemmän pidän ihmisistä, jotka eivät edes itse pidä itsestään.

Vaikka kateus ei muka ole mikään syy, niin siitä oikeasti vaan usein on kyse. Joku näkee jotain, vaikka jonkun palstalaisen kuvan, vertaa itseensä ja pam, ilkeä kommentti lähtee näppäimistöltä.

[QUOTE="vieras";26984592]Minä ymmärrän, mitä he saavat. Ymmärrän motiivit. Mutta en hyväksy sitä, päinvastoin. Mitä enemmän ymmärrän, sitä vähemmän pidän ihmisistä, jotka eivät edes itse pidä itsestään.

Vaikka kateus ei muka ole mikään syy, niin siitä oikeasti vaan usein on kyse. Joku näkee jotain, vaikka jonkun palstalaisen kuvan, vertaa itseensä ja pam, ilkeä kommentti lähtee näppäimistöltä.[/QUOTE]

Minäkin luulen, että on kyse siitä. Kai ihmisellä nyt joku motiivi on ilkeilyynsä?

Yhteistyössä