LittleDeath on puolitoistavuotiaan pojan yksinhuoltaja, tajusi hiljattain että autolla voi jarruttaa ilman kytkintä. Muutti joku aika sitten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
LittleDeath on puolitoistavuotiaan pojan yksinhuoltaja, tajusi hiljattain että autolla voi jarruttaa ilman kytkintä. Muutti joku aika sitten.
Joo mut autolla ajaessa en vieläkään muista sitä vaan painan aina kytkintä.. :ashamed:
Oho, aika monesta jutusta oon näköjään jääny paitsi![]()
viittaan siis noihin kahvikirahvin muistamiin juttuihin.
Mitä, mitä, en oo tajunnu että astrolabe on entinen non compos mentis!
Enkä oo tienny että rieputarallaa on lopettanuthöh.
Onko linkkiä siihen pääsiäiskoristeitä siteistä ketjuun?![]()
No olipas kivasti sanottu..
Eiköhän se ollut tarkoituskin: yrittää ladata mahdollisimman paljon ilkeyttä, loukkaavuutta ja halveksuntaa kommenttiin, jotta osuisi mahdollisimman pahasti. Aika raukkamaista toimintaa imho.
Höh, kyllä menee taas kurjaksi tämä ketju muutaman ihmisen takia.
Tällaiset toisia mollaavat ihmiset on kasvotusten ilmeisesti täysin nollia ja ei uskalla sanoa juuta tai jaata.
Data on ihana nörtti joka vierailee mammasivuilla
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26983962:Miksi? Tuleeko sulle jotenkin parempi olo edes hetkeksi, jos toinen on hetken epävarma?
Ei mua satuta. En näe siihen mitään syytä. Minun naama ei ole minulle ongelma eikä myöskään mun rypyt..jokaisesta rypystä olen ylpeä ja onnellinen kohta 40v. Jos jollakin ongelma siitä on muodostunut niin se tosiaan on vain hänen ongelmansa ei minun.
Minua ei voi satuttaa kukaan muu kuin oma äitini jos hän niin haluaisi tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26984504:Ok. Tulkitsin viestisi väärin, anteeksi. En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka haukkuvat toista.. en ymmärrä mitä he siitä saavat.