Tiimarivihot esiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26984709:
Minäkin luulen, että on kyse siitä. Kai ihmisellä nyt joku motiivi on ilkeilyynsä?

En ilkeile, mutta haluan kysyä, että mikä se sun motiivi oli laittaa se näyttelijän kuva tänne ja väittää sitä mieheksesi?

[QUOTE="vieras";26984721]En ilkeile, mutta haluan kysyä, että mikä se sun motiivi oli laittaa se näyttelijän kuva tänne ja väittää sitä mieheksesi?[/QUOTE]

Se oli vitsi, mutta mitäpä väliä sillä enää on. Osa uskoi osa ei ja vittuilija saan kuulla varmasti jatkossakin :) Mies on jenkki.. joskaan ei se näyttelijä :D

[QUOTE="vieras";26984393]Olet onnekas siinä suhteessa. :) Se on hyvä. Olet myös hyvin onnekas siinä, miten tyttömäisenä olet pysynyt. Minua itseäni nuo sinuun ja Sangriaan kohdistuneet kommentit satuttavat, kun olen kokenut samanlaista paljon itsekin. Sattuu se, että joku noin selvästi haluaa satuttaa toista.[/QUOTE]

:hug: Mutta me ei oikein sille mitään voida jos toinen kokee noin voimakkaasti jotkut netti henkilöt.

[QUOTE="vieras";26969326]Eivät odota enää. Päivitä vihkos.[/QUOTE]

Koska tämmönen on tapahtunut :(? Mitä tiimarivihot sanovat asiasta?

Mä palstailen liian vähän...?

Ja muistaakseni Narikka83 asui miehineen vuokralla appivanhempiensa omistamassa talossa, jonka anoppi oli sitten laittanut salaa myyntiin, ja ilmoituksessa kuvien kera kehunut nättiä pihaa sekä narikan laittamia laminaattilattioita, jotka narikka sitten suutuspäissään kostoksi repi irti ja yritti polttaa :laugh: :xmas:

• Tykkää
Reactions: narikka83
[QUOTE="vieras";26984039]Ihanavalo tykkää Ville Valosta. Kaksi tyttöä, opiskelee/suunnittelee lähihoitajaopintoja? Lisää usein avaukseensa sanan *turhis*.[/QUOTE]

Suunnitteluasteella vielä, noi opinnot mut muuten joo :)

on tainnut jo ollakin esillä mut mun muistikuvat bootystä kertoo että

hän on kaunis (vaikkei ole enää tyttönen),
osaa pikkusen hyvin ommella,
on hassahtanut kenkiin
tykkää israelilaisesta punkusta jonka nimeä en muista
ja on lähes aina iloinen, oikea ilopilleri

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";26983358]Ärsypilami feikkasi kuvansa, omanaan monta kertaa laittoi naisen kuvia, joka paljastui (eilen!) että se on joku jenkkiblogisti. :D Eli vähän BLUME. :xmas:[/QUOTE]

MISTÄ MÄ OLEN TAAS JÄÄNYT PAITSI?!
Eihän tältä palstalta uskalla enää poistuakkaan.

Ja muistaakseni Narikka83 asui miehineen vuokralla appivanhempiensa omistamassa talossa, jonka anoppi oli sitten laittanut salaa myyntiin, ja ilmoituksessa kuvien kera kehunut nättiä pihaa sekä narikan laittamia laminaattilattioita, jotka narikka sitten suutuspäissään kostoksi repi irti ja yritti polttaa :laugh: :xmas:

:laugh:

on tainnut jo ollakin esillä mut mun muistikuvat bootystä kertoo että

hän on kaunis (vaikkei ole enää tyttönen),
osaa pikkusen hyvin ommella,
on hassahtanut kenkiin
tykkää israelilaisesta punkusta jonka nimeä en muista
ja on lähes aina iloinen, oikea ilopilleri

Olen aika herkkä punaviinille, juon siis valkkaria. Tuo Yarden Mount Hermon on kyllä hyvää punaviiniä.

Rollolainen listaa/listasi usein ruokaostoksensa palstalle. Asuu isossa vuokra-asunnossa koska lapsille pitää olla omat huoneet. Vanhin lapsista muutti jo pois kotoa. Pihistää rahat ruuasta ja ei osta paljoa vihanneksia tai hedelmiä (koska lantturaaste on ihan yhtä terveelistä ja jauhelihakeitossakin on kasviksia). Köyhä/työtön/opiskelija. Työharjoittelu on hänen mielestään riistoa. Perheellä ei ole autoa, eikä imuria eikä pyykinpesukonetta. Meni naimisiin joukkovihkimystilaisuudessa. Yksi lapsista on kuollut ja palstalla kerättiin rahaa hautakiveen.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;26986654:
Kirjottakaa niihin tiimarivihkoihin, että mun avatar on alterego avatar niin ei tarvi olla aina mesoamassa jostain kuvista tästä lähtien.

Aijaa, että säkin ihan vitsillä kuvaketjussa esittelit jostain blogista kopsaamaas kuvaa omakuvanasi ja otit kehut vastaan? :xmas:

Rieputarallaan ukko veti sitä turpaan. Sen jälkeen Riepu laittoi tänne Irc-galleriakuvan, josta kyseinen äijä oli helposti tunnistettavissa.
Riepu tietty kielsi moista tapahtuneenkaan...

no mie sain pihan valmiiksi, mansikkaat kommeiksi yms. niin sitte myyhään talo! otin kukat, joka ainoan mukhaan, eipä ollu ennää kommeita istutuksia. ja laminaattit otin itte ( 8kk raskaana) sorkkarauvalal lattiast ja yritin poltta ne rannassa ku raivostutti... ei muuten pala laminaatti kovinkaan hyvin :xmas:

joo talon sa myyä mutta perkele että korpes ku puhheet oli vähän eriä. pyh!

no mie sain pihan valmiiksi, mansikkaat kommeiksi yms. niin sitte myyhään talo! otin kukat, joka ainoan mukhaan, eipä ollu ennää kommeita istutuksia. ja laminaattit otin itte ( 8kk raskaana) sorkkarauvalal lattiast ja yritin poltta ne rannassa ku raivostutti... ei muuten pala laminaatti kovinkaan hyvin :xmas:

joo talon sa myyä mutta perkele että korpes ku puhheet oli vähän eriä. pyh!

Muistan tän keskustelun niin elävästi ja sain kyllä makiat naurut :D

• Tykkää
Reactions: narikka83
[QUOTE="vieras";26986606]Koska tämmönen on tapahtunut :(? Mitä tiimarivihot sanovat asiasta?

Mä palstailen liian vähän...?[/QUOTE]
Pikkukaupunkilaisen vaimo sai ikävä kyllä keskenmenon :(

Criminal Mindin mies petti, ja CM muutti lasten kanssa pois. Opettelee nyt uuteen elämäänsä.

Rätti Väsynyt on entinen Tatuoitu jätkä, ja asuu edelleenkin Oulussa ja tykkää (kirjoitella) ruoasta.

Idunnorin lasten isä on päihderiippuvainen tai muuten ongelmainen.

Hipputar asuu Laihialla, tykkää Popedasta ja hänen miehellään on/oli ongelmia juomisen kanssa.

MarieHos meni juuri naimisiin (muusikko?)miehensä kanssa.

Lode-lla on silikonirinnat, paljon hienoja tatuointeja ja hänen isänsä kuoli tapaturmaisesti viime syksynä.

Senni Tonnikan isä oli alkoholisti ja ST otti tatuoinnin hänen "muistokseen".

Piparnakkeli on taksikuski.

Narikka ja Hyytis ovat todella hyviä ystäviä, asuvat Lapissa.

Aries näytti nuorena River Phoenixilta, ja tapasi palstalta Ainon.

Akaatti on sitä mieltä, että jos hänellä olisi tytär, hän näkisi tyttärensä mieluummin ottavan rahaa seksistä kuin harrastavan irtosuhteita muuten vain, ilman rahaa.

SuzieQ. on kai laitoshuoltaja.

Majurin mielestä naiset ovat kelvottomia auton ratissa.

As if oli menossa katsomaan Snoop Doggia Ruisrockiin, mutta kuopuksen syntymä taisi laittaa suunnitelmat uusiksi.

Lakaisukone ei rakasta aviomiestään, mutta ei lasten (?) takia eroa, vaikka kaiholla ajattelee mahdollista sielunkumppanuutta erään toisen miehen kanssa.

Astrolabe painoi vuosi sitten melkein 100 kiloa, nyt enää noin 50 kg.

Kais kärsii lapsettomuudesta ja hänellä on kultainen mies.

Vrs on yrittänyt hypätä ikkunasta/parvekkeelta ja muutenkin vahingoittaa itseään joskus muinoin.

MolliMelooni tykkää Nine Inch Nailsista.

Katylinan mies tykkää "simuilla" ja antoi Katylinan valita shoppailurahan ja ulkomaanmatkan väliltä.

Fortunaten perhe on lestadiolainen. Itse ei ole enää uskossa mukana.

Littledeath tuli raskaaksi yhden illan jutusta ja päätti pitää lapsen.

Yhteistyössä