Ketkä palstalaiset ärsyttävät sinua?

• Viestiketjun aloittaja Kuraajaruusuja
  • Ensimmäinen viesti
heihei mutsit
Ei kukaan erityisesti.
Satunnaisesti toki aina joku - useimmiten minä itse.
:D
Ei kai sua nyt kukaan tai mikään sentään ärsyttää voi?! Maailma järkkyy.

Kaikkihan on pahimmillaankin "hupsua", joskus myös "kiintoisaa". Ja siksi aina :)

No joo. Mutta vastauksena alkuperäiseen: Mummeliisa. Sit kaikkitietävä Tytsi, kärkäs Anatolia. Hermojaan hallitsematon Scarlett. Hmm. Ihme mies ja se toinen (naisten)tuomitsijamies, jonka nikkiä en nyt muista. Ja mustavalkoinen Katylina - niin ja imetysprovoaja-Vrs.

Mut ymmärrän kyllä, että kaikissa näissä arsyttää vain palstapersoona, ei se oikea ihminen. Peace, siis.

(Tuntuupas muuten pahalta vastata tällaiseen kysymykseen. No, menköön.) Ja joo: useimmiten ärsytän kans itse itseäni, kun ylipäätään tulen ja joskus juutunkin tänne. :D Ja menen vielä ärsyyntymään, ääliö.

[QUOTE="vieras";26963698]Elämä Mummeliisa-landiassa suistaisi ennen pitkää epätoivoisiin tekoihin...[/QUOTE]

Mutta sittenhän se ei olisi enää Mummeliisa-landia olettaen, että ne epätoivoisten tekojen tekijät olisivat ikävämpiä kuin Mummeliisa turvautuessaan näihin tekoihin, joita epäilen väkivaltaperusteisiksi?

• Tykkää
Reactions: Data
Minusta sellainen maailma, jossa ikävimmät (!) ihmiset ovat Mummeliisan kaltaisia kuulostaa likimain täydelliseltä mitä yhteiskuntasopuun ja mielenrauhaan tulee.
Mä mietin jokseenkin samaa. Mummeliisa vastaa aina rauhallisesti eikä kiroile, on asiallinen jne. Itseä täällä ei ärsytä liiemmin kukaan, kaikkien kanssa en ajattele samoin ja osan mielipiteet saa välillä joka suun loksahtamaan auki ja esitystapa on jokseenkin... hmmm.. kyseenalainen, mutta sellaista se on.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26963793:
Mä mietin jokseenkin samaa. Mummeliisa vastaa aina rauhallisesti eikä kiroile, on asiallinen jne. Itseä täällä ei ärsytä liiemmin kukaan, kaikkien kanssa en ajattele samoin ja osan mielipiteet saa välillä joka suun loksahtamaan auki ja esitystapa on jokseenkin... hmmm.. kyseenalainen, mutta sellaista se on.
Rauhallisesti vastailee, mutta piilovittumainen tyyli saa niskakarvat pystyyn. Ja se, ettei voi myöntää olleensa väärässä. Ei kovin kypsää.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26963901]Rauhallisesti vastailee, mutta piilovittumainen tyyli saa niskakarvat pystyyn. Ja se, ettei voi myöntää olleensa väärässä. Ei kovin kypsää.[/QUOTE]
Kovin kovin alentuvasti suhtautuu muihin palstalaisiin ja itse on tietysti "svenska talande bättre folkia".
Piilovittuilu on taitolaji ja siitä pojot Mummeliisalle

"..."
[QUOTE="vieras";26961476]Jakajakajaka... Älä sano, ettei tytsi mitään tiedä, kun selvästi tietää enemmän kuin moni mamma tällä palstalla. Ja hän opiskelee kasvatustiedettä, joten turha vänistä, ettei hänellä ole lastenkasvatuksesta MITÄÄN tietoa. :headwall:[/QUOTE]

Olen minäkin nuorena opiskellut eräällä kasvatusalalla ja ihan ammattikorkeakoulussa, olin myös hoitanut muiden lapsia. Mutta en tiennyt silti mistään mitään. Ennenkun sitten sain ihan omia lapsia niin aloin tajuamaan miten väärässä olin itsekin ollut tietämysteni suhteen. On täysin erilaista opiskella jotain alaa ja hoitaa muiden lapsia, kun omistaa ihan oikeasti ikiomia lapsia. Joita on kenties kantanut 9kk (ellei ole adoptoinut lasta), synnyttänyt ja ylipäätään hoitanut ja ollut täydessä vastuussa omasta lapsestaan.

Kyllä minä vaan väitän, ettei hän mistään mitään tiedä. Siihen ei auta koulut eikä mitkään.

"..."
[QUOTE="vieras";26961476]Jakajakajaka... Älä sano, ettei tytsi mitään tiedä, kun selvästi tietää enemmän kuin moni mamma tällä palstalla. Ja hän opiskelee kasvatustiedettä, joten turha vänistä, ettei hänellä ole lastenkasvatuksesta MITÄÄN tietoa. :headwall:[/QUOTE]

Ja saan muuten sanoa, jos olen tuota mieltä :) "Älä sano" -Kylläpäs vaan sanon, koska tämä asia ärsyttää minua vuodesta toiseen.
Ja lastenkasvatuksesta hän voi ehkä teoriassa tietääkin päähänsä pänttäämiä asioita (ja vauvalehdestä luettua hölynpölyä), mutta tietääkö hän lapsenteosta (seksi) odotus, synnytys, imetys, konkreettisesti oman lapsen hoidosta? Tietääkö hän niistä asioista mitään käytännön tasolla? EI. Ja se on fakta.

minun mielipide
Tää mikäliemarabuu joka aamu vouhottamas kun herännyt sianpieremän aikaan niin iloisena... hohhoijaa, hanki elämä kun aina tänne pitää ekana rynnätä mainostaan.

Yhteistyössä