Alkoi ahdistaa ja ihan oikesti oksettaa... 10v suhteen päättäminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liikaa kaikkea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liikaa kaikkea

Vieras
Ollaan oltu 16vuotiaasta yhdessä. Rakastan miestäni kovasti ja hän ainakin sanojensa mukaan välittää minusta paljon ja rakastaa. Taitaa olla näiden vuosien tuomaa kiintymystä vain tuo rakkaus. Keväällä mies kertoi haluavansa erota, vaikka minua rakastaakin.. sain miehen pään käännettyä että yritettäis vielä. Miehen ehdoilla. Hän saa tehdä mitä haluaa. Hän halusi siis vapautta.

Sitä vapautta mies on kyllä ottanutkin. Niin paljon että minun pääni ei enää kestä. Ei tästä mitään tule. Mies ei vietä koskaan aikaa kotona, on paljon öitä pois. Ryyppäilee ja juhlii vain kavereiden kanssa, ei koskaan minun. En saa koskaan edes nähdä hänen kavereitaan. Olen lisäksi 99% varma että hänellä on toinen nainen.. tätä hän ei tietenkään tunnusta.

Mies on hyvin urakeskeinen ja tekee aina töitä. Minulle perhe on tärkeä, ja kaikki yhdessäolo. Haluan nauttia elämästä, en niinkään maallisesta mammonasta. Minä haluaisin naimisiin, mies nähtävästi ei.

Minkäänlaista läheisyyttä meillä ei ole aamu ja iltapusujen lisäksi. Seksiä ehkä pari kertaa kk jos minä jaksan tarpeeksi kauan vongata.

Mun täytyy päästä elämään elämää jollaista haluan elää. Mutta nyt kun mietin miten otan tämän eroasian uudestaan puheeksi miehen kanssa... alkaa ihan vatsanpojasta ottaa.... tulee huono olo.. Tässäkö tämä kaikki oli? Mihin sitten menen? Mistä saan itselleni asunnon? Voimmeko olla vielä ystäviä?

Luulen että mieskin jo tietää oikein hyvin että tämä juttu on päättymässä. Täytyy vaan nostaa kissa pöydälle.

Tuohan kuulostaa aivan kamalalta suhteelta, anteeks vaan..
Älä enää alistu siihen että mies voi tehdä mitä haluaa yms. olla pois kotoa öitä ja muuta. Huh huh täytyy sanoa.
Pärjäät aivan varmasti vaikka alussa vaikealta tuntuukin mutta ansaitset aivan jotain muuta hei :hug:
Asunnon saat ottamalla yhteyttä kaupunkisi vuokra-asuntoihin tai arenna, sato tai vvo yms..
Tsemppiä tulevaan, muista että ansaitset parempaa ja tuossa " suhteessa " mies vain häikäilemättömästi käyttää sua hyväkseen..

Huh, kuulostaa niin pahalta tuo teidän nykytila :hug: Voit mennä vain parempaan suuntaan eroamalla! Voimia! Asunnon saat, kun alat hakea vuokra-asuntoa. Pärjäät kyllä!

Älkää koittako olla ystäviä, ihan oikeasti. Riidellä ei tarvitse, mutta ei teistä ystäviksi ole, sen kuulee jo.

ei ainakaan kannata jäähä tuohon suhteeseen ja vaatimaan mieheltä mitään yhessäoloa yms, koska se ei ilmeisesti sitä halua. Mun mielestä teidän on vaan parempi erota

Huh, kuulostaa niin pahalta tuo teidän nykytila :hug: Voit mennä vain parempaan suuntaan eroamalla! Voimia! Asunnon saat, kun alat hakea vuokra-asuntoa. Pärjäät kyllä!

Älkää koittako olla ystäviä, ihan oikeasti. Riidellä ei tarvitse, mutta ei teistä ystäviksi ole, sen kuulee jo.

Ajattelin että kyllä me ehkä voitas kavereita olla, kun semmosia on oltu oikestaan monta vuotta. Ei meillä sellaista intohimoa ole koskaan oikein ollutkaan...

Kyllä mä tiedän että pärjään :) Iso muutos tämä vaan on kun on lapsesta asti toisen kanssa elänyt.

ei ainakaan kannata jäähä tuohon suhteeseen ja vaatimaan mieheltä mitään yhessäoloa yms, koska se ei ilmeisesti sitä halua. Mun mielestä teidän on vaan parempi erota

No sen olen nyt tajunnut. Yksin olen tässä suhteessa elänyt nyt monta kuukautta. Kesälomankin vietin yksin ja kodin olen hoitanut yksin. Mies ei ole osallistunut mihinkään.

Mies ilmoitti joitakin viikkoja sitten että haluaa erota, ja mulla etoi monta päivää, ja tärisin kuin horkassa - eli joku shokkireaktio. Mutta sitten se meni ohi, ja tajusin miten huonosti olen voinut hänen kanssaan jo pari vuotta. Joten varmasti tulen olemaan onnellisempi, kun pääsen omilleni ja löydän itseni uudelleen. Valitettavasti meillä on lapsia, joten heille tämä tulee olemaan raastavaa :(

En oikeastaan edes ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa... en voi olla mieheni kanssa onnellinen.

Kai se on tottumus ja kiintymys mikä yhdistää. Vaikka toinen onkin täysi urpo.

Tuohan kuulostaa aivan kamalalta suhteelta, anteeks vaan..
Älä enää alistu siihen että mies voi tehdä mitä haluaa yms. olla pois kotoa öitä ja muuta. Huh huh täytyy sanoa.

AP:n tilanne kuullostaa pahalta, mutta ei siinä ole mitään alistumista. Ahdas näkemys. Pitkässä parisuhteessa ne omat hetket, omat menot ja oma elämä vain korostuvat entisestään. Silti rakkaus ja parisuhde voivat kukoistaa. AP:n miehellä kuullostaisi jokin ikäkriisi lähestyvän, kenties se 30v? Vapauden kaipuu ja menemiset liittyvät yleensä tuohon.

voi ei :(
hei älä enää suostu tollaseen. mies haluaa olla vapaa, päästä se vapaaksi. noin satuttaa sua vaan paljon enemmän. surutyötä tietysti ero vaatii, mutta ainakin niin voit kunnioittaa itseäsi ja voit alkaa toipumaan.
jaksamisia ja kovasti voimia :hug:

Olet mielestäni tehnyt paljon töitä suhteen eteen. Jos toista ei sama kiinnosta, ei kannata alistua siihen. Jo itsekunnioituksenkin takia. Itse en ikinä voisi olla suhteessa, jossa en tule hyvin kohdelluksi, edes pitkäaikaisen rakastettuni kanssa. Joten nostat kissan pöydälle ja teet selväksi optiot: joko homma muuttuu tai häivyt, simppeliä.

Yhteistyössä