L
"Lissu"
Vieras
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta, missä kerrottiin että tokaluokkalaisten tuntimäärät voi vaihdella. Jotkut kunnat menee minimin mukaan ja toiset järjestää enemmän. Onko jo ekalla luokalla samanlaista heittelyä? Meillä on viikkotunteja ekalla luokalla 19.