"Rakastan sinua"

• Viestiketjun aloittaja "love"
  • Ensimmäinen viesti
vierass
En mä muista, että meillä ois koskaan sanottu tommosia... Lasten kanssa kun oli todella vaikeaa niin omalta äidiltäni sain jonkun "rakkaus-tyylisen" viestin ja se on kyllä ainoa kerta :D

Mun mieskin on semmonen jöröjukka, että ei oo koskaan sanonut rakastavansa. Minä sanon lapsille päivittäin.

Lisäyksenä vielä, että minulla ja vanhemmillani on erittäin lämpimät ja läheiset välit niinkuin myös minulla ja miehelläni (luonnollisesti :D )

Ovat sanoneet, iskä ehkä vuosi sitten viimeksi ja äiskä pari kuukautta sitten. Eniten kuitenkin merkkaa minulle henk. koht. se miten osoittavat sen rakkauden, ei sen sanominen. Esim. kun äitini otti kaikki viisi lasta hoitoonsa, jotta pääsin yli puolen vuorokauden ajoreissulle mieheni mukaan (muuttokuorma).

"minä"
Ei koskaan. Eivät myöskään millään tavalla osoittaneet että moista tunnetta edes voisivat tuntea.
Sen ovat kyllä selväksi tehneet että en merkitse mitään, että minulla ei ole ihmisoikeuksia. Nyrkkeilysäkiksi kelpasin. Kai siksi ettei parempaakaan ollut tarjolla.

Lapsena äiti on sanonut varmasti monestikin. Isä on aina ollut tuppisuu.

Aikuisena en kaipaa noita sanoja vanhemmiltani, muut puheet ja teot osoittavat sen kyllä. Äitini tekee kyllä melkein mitä vaan mitä pyytää ja paljon tekee pyytämättäkin. Isä on tässäkin vähän jurompi, mutta hänen apuunsa ja välittämiseensä voi kuitenkin luottaa.

Yhteistyössä