V
"vieras"
Vieras
Ei ollut. Oikeudessa on todettu syyttömäksi ja myös syytöksiä esittäneet ovat todenneet, että rahan takia syyttivät valheellisesti häntä pedofiiliksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ollut. Oikeudessa on todettu syyttömäksi ja myös syytöksiä esittäneet ovat todenneet, että rahan takia syyttivät valheellisesti häntä pedofiiliksi.
Sitä puolisoa ei voi omistaa. Mikään ei ole niin oksettavaa kuin mustasukkainen puoliso, joka kuvittelee omistavansa puolisonsa ja alkaa kiukuttelemaan jos mies löytää uuden naisen. Miehelläkin pitää olla oma yksityisyys ja oikeus rakastua toiseen ihmiseen.
En ole naimisissa. Minulle avioliitto ei merkitse mitään. Itse en tarvitse toisen suvun sukunimeä, en ole rahan perässä, joten avioliitto ei ole minulle tärkeä. En ole koskaan ymmärtänyt avioliiton tarkoitusta, kun elämä tuskin paremmaksi tai huonommaksi sen myötä muuttuisi.
Monelle avioliitto on vain päivä prinsessana -kokemus, halutaan saada hienot hääjuhlat.
Ei, tunteita ei voi napsauttaa pois päältä, mutta kyllä pitääs sen verran osata aikuusen ihmisen hillitä itteään, että ei syöksy pettämään kumppaniaan uuden ihastuksen kans.
Ei mun oo mikää pakko päästä naimisiin, mutta en mä kuitenkaa väheksy tuolla tavalla toisten avioliittoja.
No kyllä mun mielestä nimenomaan on väheksymistä jos luulee, että suurimmalle osalle avioliitto on vain sen yhden prinsessapäivän takia järjestetty.
Eikä oo kyllä oikeen vakuuttavaa jos ihminen tosiaan itte etäsuhtees ja tavannu miesystävänsä vain muutaman kerran usean vuoden aikana. Ny väheksyn mä ja sanon, että ei tuollaanen oo edes seurustelua.
Rahan takia taisi todistajien lausunto muuttua.Rahalla kun saa kenet tahansa hiljaiseksi..
Minulle on moni ihan sanonut, ettei elämä ole yhtään sen ihmeellisempää tai parempaa avioliitossa kuin mitä ennen avioliittoa oli. Lisäksi jos moni ei haluaisi olla päivän prinsessana, niin useampi avioituisi siinä tapauksessa koruttomasti maistraatissa. Kuitenkin moni haluaa ne kirkkohäät, vaikkei edes olla uskovaisia, kyllä se juhlan suuruus ja hienous on monelle merkittävää.
Eli et hyväksy avioeroa? Kukaan ei saisi erota, kun on kerran naimisiin mennyt.
Niin mitä sitte? Jos haluaa naimisiin, niin miksi pitääs tehdä sellaaset häät ku muut haluaa? Joo on juhlapäivä, mutta onhan se avioliitto paljo muutaki ku se yks päivä.
Kuinka voi siepata sua noin paljo, että jotkut haluaa naimisiin? Onko se jotenki pois sulta?
Nii eihän lapsen nussiminen pedariksi tee jos on pop-tähti.
Tietenkin saa pitää sellaiset häät kuin haluaa. Mutta miksi pitää mennä kieltämään se, ettei avioliitolla ole monille enää niin merkittävää merkitystä kuin aiemmin. Aiemminhan oli suorastaan "pakko" mennä naimisiin.
Mikä sä oot määrittelemään miten iso merkitys kenelleki on avioliitolla? Jos sä et usko avioliittoon, niin ei se tarkoota, että muidenki pitääs olla uskomatta. Eiköhän jokaanen saa tehdä kuten haluaa ja jokaanen pari tietää itte mikä merkitys sillä avioliitolla on heille. Se kuulu peen vertaa muille sen liiton merkitys.
Michael ei nussinut lapsia. Tutustu asioihin, niin tietäisit tuonkin asian.
Kyllä saa jokainen mennä naimisiin jos haluaa.
Niin, että missä se ongelma ny sitte on? Mikä saa sut väheksymään ihmisten avioliittoja? Ja turha väittää ettet väheksyysi.