Miksi tuota Tapio Suomisen suhdetta kauhistellaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En vertaisi avioliittoa ja lasta toisiinsa. Ihmisellä ei ole mitään velvollisuutta olla avioliitossa, avioliitosta voi erota, lapsesta ei.

Tapio Suominenhan on EROAMASSA vaimostaan. En ymmärrä mikä tässä on ongelma.

Eli avioliitto on mielestäsi vain pelleilyä, katteeton lupaus?

Minä olen hieman eri mieltä. Kyllä avioliittoon nyt jotain velvollisuuksiakin liittyy.

[QUOTE="vieras";26884946]No tämä on kyllä totta, ei se sinun ongelmasi olekaan, eikä minun. Mutta voi olla Tapio Suomisen vaimon ongelma ja jos on lapsia, heistäkin voi tuntua aika ikävältä. Mutta en tunne yksityiskohtia (eikä minulle kuulukaan), joten jääköön tähän.[/QUOTE]

Eli sinun mielestäsi Tapio Suomisella on joku velvollisuus olla loppuelämä vaimonsa kanssa naimisissa, kun on kerran naimisiin mennyt. Ei saa muuttaa mieltä eikä erota vaimostaan, vaikka toinen nainen kiinnostaisi enemmän.

En ymmärrä tällaista sitten yhtään. Ikään kuin ihminen ei voisi muuttaa mieltään koskaan tai itse muuttua.

Eli sinun mielestäsi Tapio Suomisella on joku velvollisuus olla loppuelämä vaimonsa kanssa naimisissa, kun on kerran naimisiin mennyt. Ei saa muuttaa mieltä eikä erota vaimostaan, vaikka toinen nainen kiinnostaisi enemmän.

En ymmärrä tällaista sitten yhtään. Ikään kuin ihminen ei voisi muuttaa mieltään koskaan tai itse muuttua.

No niinhän minä tosiaan sanoinkin. Mutta ei, tänään en jaksa sinun kanssasi vängätä, muita varmasti riittää, että saat viikon huomioannoksesi täyteen.

Onko äitisi edelleen naimissa isäsi kanssa. Entä oletko itse naimisissa?

En tunne ap sinua, edes palstalta. En tiedä edes oletko nainen vai mies, enkä minkä ikäinen olet.

Mutta tämän perusteella sinusta tulee narsistisen itsekeskeinen kuva. Sellainen, että sinulta puuttuu empatiakyky. Vaikea kuvitella, että pystyisit olemaan välittävä hyvä vanhempi jollekin lapselle, hyvän ja rakastavan parisuhteen ylläpidosta puhumattakaan. Et taida välittää aidosti kenestäkään muusta kuin itsestäsi.

Minä en ymmärrä miksei saisi löytää uutta naista avioliiton aikana. Kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta, ettei avioliitossa ollessaan saisi rakastua uuteen naiseen.

:laugh: No sellaista se nyt naimisissa ollessa pitäisi olla; että ei saa rakastua muihin naisiin :D Eihän tuolla ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa, jossain ne suhteen rajat menee ihan kaikilla. Sinustako olisi ok, että olet suhteessa puolisosi kanssa vuosia ja kun mies rakastuisi toiseen niin suhtautuisit siihen kypsästi ja ymmärtäväisesti? :D

[QUOTE="vieras";26884975]Onko äitisi edelleen naimissa isäsi kanssa. Entä oletko itse naimisissa?[/QUOTE]

Äitini ei ole koskaan ollut naimisissa, kuten en minäkään ole ollut.

Voisi sitä kuitenkin erota ennen kuin uuteen suhteeseen alkaa.

Yleisradion selostajan Tapio Suomisen ympärillä on vellonut viikonpäivät melkoinen rakkausdraama.

Suominen vetäytyi Lontoon olympialaisten selostustehtävistä viikon työrupeaman jälkeen viime viikon lopulla. Hän kuitenkin matkusti yllättäen Suomeen ja jättäytyi välittömästi sairauslomalle. Syy selvisi myöhemmin, sillä Iltalehti kertoi keskiviikkona, että Suominen ja hänen vaimonsa hakivat edellispäivänä avioeroa Tampereen käräjäoikeudesta.

Torstaina ilmestynyt 7 Päivää -lehti uutisoi, että Tapio Suomisella on ollut jo jonkin aikaa uusi suhde lohjalaiseen iskelmälaulajaan Charlotte Keroon. Iltalehti tavoitti kaksikon eilen.

Yleisradion selostajan Tapio Suomisen ympärillä on vellonut viikonpäivät melkoinen rakkausdraama.

Suominen vetäytyi Lontoon olympialaisten selostustehtävistä viikon työrupeaman jälkeen viime viikon lopulla. Hän kuitenkin matkusti yllättäen Suomeen ja jättäytyi välittömästi sairauslomalle. Syy selvisi myöhemmin, sillä Iltalehti kertoi keskiviikkona, että Suominen ja hänen vaimonsa hakivat edellispäivänä avioeroa Tampereen käräjäoikeudesta.

Torstaina ilmestynyt 7 Päivää -lehti uutisoi, että Tapio Suomisella on ollut jo jonkin aikaa uusi suhde lohjalaiseen iskelmälaulajaan Charlotte Keroon. Iltalehti tavoitti kaksikon eilen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26884993:
:laugh: No sellaista se nyt naimisissa ollessa pitäisi olla; että ei saa rakastua muihin naisiin :D Eihän tuolla ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa, jossain ne suhteen rajat menee ihan kaikilla. Sinustako olisi ok, että olet suhteessa puolisosi kanssa vuosia ja kun mies rakastuisi toiseen niin suhtautuisit siihen kypsästi ja ymmärtäväisesti? :D

Tapiohan on eroamassa vaimostaan. Se nimenomaan on mielestäni mustasukkaista, että kuvitellaan omistavansa puoliso ja ettei puoliso saisi koskaan erota vaimostaan.

Jos olisin naimisissa, niin tietysti hyväksyisin sen jos mies haluaisi erota. En tule koskaan omistamaan yhtään miestä, olin sitten naimisissa tai en. Onhan sillä miehelläkin oma elämänsä ja oma oikeus päättää mitä tekee. Ei kukaan mies ole velvoitettu olemaan naimisissa minun kanssani. En omista ketään miestä. Sairas ajatus jo tuollainen, ettei mies saisi muuttaa mieltään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26884993:

Ilmeisesti asia olisi ap:lle ok.

En tunne ap sinua, edes palstalta. En tiedä edes oletko nainen vai mies, enkä minkä ikäinen olet.

Mutta tämän perusteella sinusta tulee narsistisen itsekeskeinen kuva. Sellainen, että sinulta puuttuu empatiakyky. Vaikea kuvitella, että pystyisit olemaan välittävä hyvä vanhempi jollekin lapselle, hyvän ja rakastavan parisuhteen ylläpidosta puhumattakaan. Et taida välittää aidosti kenestäkään muusta kuin itsestäsi.

En ole narsisti. Päinvastoin on narsista olettaa, että aviopuoliso on velvoitettu oleman koko loppuelämä puolisonsa kanssa, ettei saa koskaan rakastua keneenkään toiseen ihmiseen jne. Itse olen hyvin empatiakykyinen ihminen, mutta en ymmärrä sitä, ettei saisi löytää uutta rakkautta.

Ei kukaan mies ole velvoitettu olemaan naimisissa minun kanssani. En omista ketään miestä. Sairas ajatus jo tuollainen, ettei mies saisi muuttaa mieltään.

Tuskin miehet haluaa niinkään muuttaa mieltään, ne vaan haluaa köyriä muitakin naisia. Se on puhdasta biologiaa. Yksiavioisuus ei ole luonnollinen asia. Se, kenen kanssa mies haluaa taas viettää avioparina koko elämänsä voi hyvinkin säilyä samana.

Tapiohan on eroamassa vaimostaan. Se nimenomaan on mielestäni mustasukkaista, että kuvitellaan omistavansa puoliso ja ettei puoliso saisi koskaan erota vaimostaan.

Jos olisin naimisissa, niin tietysti hyväksyisin sen jos mies haluaisi erota. En tule koskaan omistamaan yhtään miestä, olin sitten naimisissa tai en. Onhan sillä miehelläkin oma elämänsä ja oma oikeus päättää mitä tekee. Ei kukaan mies ole velvoitettu olemaan naimisissa minun kanssani. En omista ketään miestä. Sairas ajatus jo tuollainen, ettei mies saisi muuttaa mieltään.

Mutta ennen eroa alkoi uuteen suhteeseen.
Reilua omalle vaimolle ja toisen miehelle.

[QUOTE="vieras";26884984]Mä olin ihan varma, että se on kappihomo. Ei sit vissiin.[/QUOTE]

Mä olen kuullut tuollaisia huhuja kyseisen miehen tuttavapiiriin kuuluneelta jo varmaan 20 vuotta sitten. Mistä lie tuollaiset huhut alunperin liikkeelle lähteneet. Mä tosiaan olin äimänä silloin, kun kuulin, että on mennyt naisen kanssa naimisiin. :D

En ole narsisti. Päinvastoin on narsista olettaa, että aviopuoliso on velvoitettu oleman koko loppuelämä puolisonsa kanssa, ettei saa koskaan rakastua keneenkään toiseen ihmiseen jne. Itse olen hyvin empatiakykyinen ihminen, mutta en ymmärrä sitä, ettei saisi löytää uutta rakkautta.

Saa toki rakastua mutta mielellään niin että itse on jo eronnut ja sinkku.

[QUOTE="vieras";26885050]Mutta ennen eroa alkoi uuteen suhteeseen.
Reilua omalle vaimolle ja toisen miehelle.[/QUOTE]

Ei sitä avioeroakaan ihan minuutissa saa. Lisäksi mistä sitä tietää kuinka kauan Suomisen vaimo on asiasta tiennyt. Voi olla tiennyt jo pitkäänkin, muttei kenties ole vaikka jaksanut/halunnut puhua avioerosta.

[QUOTE="vieras";26885065]Kuka näin on väittänyt?[/QUOTE]

Mm. tässäkin ketjussa on mainittu tuosta avioliitosta siihen tyyliin, ettei saisi erota. Kun kerran avioliitto on niin mahtava asia, että kerran naimisissa, aina naimisissa.

Ei sitä avioeroakaan ihan minuutissa saa. Lisäksi mistä sitä tietää kuinka kauan Suomisen vaimo on asiasta tiennyt. Voi olla tiennyt jo pitkäänkin, muttei kenties ole vaikka jaksanut/halunnut puhua avioerosta.

Riippuu siitä kuinka nopea on kirjoittamaan sen hakemuksen. Lisäksi erossa on ns. harkinta-aika...

Yleensä parisuhde sekä vanha että uusi ovat niin tärkeitä asioita ettei niitä minuutissa solmita tai rikota.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä