paha mieli

  • Viestiketjun aloittaja paha
  • Ensimmäinen viesti
paha
On vaan niin paha mieli. Halusin vain kirjoittaa se johonkin. Helpottais jos pääsis jo pois täältä.... tai tulis joku, pelastais pahalta, ottais syliin ja sanoisi että olen rakas, kelpaan, pärjään, ei määräisi, ei löisi, tönisi, pitäisi vaan hyvänä.

Parempaa iltaa teille!
 
"vierastus"
On vaan niin paha mieli. Halusin vain kirjoittaa se johonkin. Helpottais jos pääsis jo pois täältä.... tai tulis joku, pelastais pahalta, ottais syliin ja sanoisi että olen rakas, kelpaan, pärjään, ei määräisi, ei löisi, tönisi, pitäisi vaan hyvänä.

Parempaa iltaa teille!
Pelasta itsesi niin löydät. Lähde pois sieltä missä voit noin pahoin ja sinua kohdellaan huonosti. Oletko aikuinen vai lapsi?
 
:(
Mä haluaisin kans kokea sen että joku tulis ja halais, lohduttais ja rakastais. Ei kääntäisi selkää kun itken ja kuuntelisi ja ymmärtäisi. Olisi niin ihana painaa pää olkaa vasten ja nauttia vahvoista käsivarsista ympärillä. No, se on vaan kärsittävä, tuo ei tule olemaan koskaan mun kohdalla noin. :( Nauttikaa muut munkin edestä.
 
"vierastus"
Mä haluaisin kans kokea sen että joku tulis ja halais, lohduttais ja rakastais. Ei kääntäisi selkää kun itken ja kuuntelisi ja ymmärtäisi. Olisi niin ihana painaa pää olkaa vasten ja nauttia vahvoista käsivarsista ympärillä. No, se on vaan kärsittävä, tuo ei tule olemaan koskaan mun kohdalla noin. :( Nauttikaa muut munkin edestä.
No no, älä sano, tai se tosiaan on noin. Mikä sua estää laittamasta asioita parempaan kuosiin? Vaikeaa mutta useimmat jotka siihen ryhtyvät onnistuvat, ja uusi parempi elämä voi alkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26879202:
Meitä hyviäkin miehiä on mutta silti akat antaa anteeksi kun mies "vähän hakkaa"
Eipäs nyt liiotella siellä. Todellisia poikkeustapauksia ovat ne, jotka ajattelisivat, että "vähän hakkaaminen" on ihan ok. Jos vaihtoehtona on ottaa vähän turpaan tai paljon turpaan, niin ihmisluonto helposti kallistuu sen ensimmäisen puolelle.
 
paha mieli
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26879202:
Meitä hyviäkin miehiä on mutta silti akat antaa anteeksi kun mies "vähän hakkaa"
En anna anteeksi. Minua uhataan hengenlähdöllä ja lapsen jäämisestä isälle tai vielä pahempaa, jos lähden. Tähänastiset kymmenet keskustelut viranomaisten kanssa ovat jotaneet tulokseen että meillä on paljon hyvää yhteistä, ei saa ärsyttää ja pitãä yrittää uudestaan.
 
"vierastus"
En anna anteeksi. Minua uhataan hengenlähdöllä ja lapsen jäämisestä isälle tai vielä pahempaa, jos lähden. Tähänastiset kymmenet keskustelut viranomaisten kanssa ovat jotaneet tulokseen että meillä on paljon hyvää yhteistä, ei saa ärsyttää ja pitãä yrittää uudestaan.
Sua uhataan hengenlähdöllä ja lapsen jäämisellä uhkaajalle ja viranomaiset kehoittaa jäämään? Kuule. Sä olet käsittänyt jotain ihan väärin. Uhkaaja on heikoilla! Mene uudelleen juttelemaan. Missä ihmeessä sä muka olet käynyt kymmeniä keroja tuollaisella tuloksella? Oletko sä kertonut rehellisesti asioista?
Onko tää taas joku palstavedätys?
 
[QUOTE="vierastus";26879362]Sua uhataan hengenlähdöllä ja lapsen jäämisellä uhkaajalle ja viranomaiset kehoittaa jäämään? Kuule. Sä olet käsittänyt jotain ihan väärin. Uhkaaja on heikoilla! Mene uudelleen juttelemaan. Missä ihmeessä sä muka olet käynyt kymmeniä keroja tuollaisella tuloksella? Oletko sä kertonut rehellisesti asioista?
Onko tää taas joku palstavedätys?[/QUOTE]

Herlokki Solmuselle tulee mieleen, että termillä viranomainen viitattaisiin tässä johonkin neuvottelijaan, jossa ap + mies ovat käyneet yhdessä (ja mies on saanut pyöritellä asioita.) Ehdottaisin olemaan yhteydessä turvakotiin jos hengenlähdöllä uhataan. Sinun ei tarvitse mennä sinne vaikka soittaisitkin, voit myös jutella.
 
ap.ap.
[QUOTE="vierastus";26879362]Sua uhataan hengenlähdöllä ja lapsen jäämisellä uhkaajalle ja viranomaiset kehoittaa jäämään? Kuule. Sä olet käsittänyt jotain ihan väärin. Uhkaaja on heikoilla! Mene uudelleen juttelemaan. Missä ihmeessä sä muka olet käynyt kymmeniä keroja tuollaisella tuloksella? Oletko sä kertonut rehellisesti asioista?
Onko tää taas joku palstavedätys?[/QUOTE] Rehellisesti,kaiken, ihan kaiken. Enkä ihmettele nåitä pethesurmia kunei saa apua vaikka haluais. Mies on hyvä näyttelemään.
 
.ap.ap
Herlokki Solmuselle tulee mieleen, että termillä viranomainen viitattaisiin tässä johonkin neuvottelijaan, jossa ap + mies ovat käyneet yhdessä (ja mies on saanut pyöritellä asioita.) Ehdottaisin olemaan yhteydessä turvakotiin jos hengenlähdöllä uhataan. Sinun ei tarvitse mennä sinne vaikka soittaisitkin, voit myös jutella.
Niinä kahtena kertana kun seisoin alasti ulkona ja toisen kerran rapussa. Eikö olr meillä hienot systeemit. Eikä lastensuojelua kiinnosta vaikka elämä oli huutoo ja kiljumista kaiket päivät ja äidin satuttamista lapsen nähden (päätä takkaan jne.). Mielenterv.palv. ei apua.onvaan niin paljon hyvää yhteistä
 
"vierastus"
Rehellisesti,kaiken, ihan kaiken. Enkä ihmettele nåitä pethesurmia kunei saa apua vaikka haluais. Mies on hyvä näyttelemään.
Mene poliisin juttusille kerro tilanne ja laita ero vireille. Mene sinne "viranomaisen" juttusille yksin ja kerro tilanne. Ota lapsi ja mene turvakotiin.
Älä nyt suostu vedätettäväksi. Korjaa miehes valheelliset puheet ja sano niinkuin asiat on! Niskasta itseä kiinni, tahtoa ja menoksi. Vaihtoehdot olet jo kokeillut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26881215:
Ei ihme jos on ongelmissa, kun varatun miehen kanssa vehtaa. Ja sit syytetään kun mies hakkaa.. Voi luoja..

Hakkaaminen on väärin, mutta niin on myös pettäminen.
Ai, kato meidän pikku.... :heart:
Annetaan nyt vähän huomiota :popcorn:
Voi voi kun voi käydä niin, ettei viimenään kukaan jaksa :vampire:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26881215:
Ei ihme jos on ongelmissa, kun varatun miehen kanssa vehtaa. Ja sit syytetään kun mies hakkaa.. Voi luoja..

Hakkaaminen on väärin, mutta niin on myös pettäminen.
Tässä on nyt kaksi eri kirjoittajaa: ap on se, joka ei uskalla erota uhkailun takia ja kokee, ettei ole saanut apua. Vielä ei ole ihan selvinnyt mistä on yritetty. Toinen kirjoittaja, nimimerkillä :( on se, jolla oli kiikarissa joku varattu mies. Tästäkään emme tarkasti tiedä mihin asti on menty. Että mitä jos et syyllistäisi ap:ta jonkun toisen kirjoittajan jutuista.
 
"jepa"
Kukaan ei pelasta jos ei itse tee mitään asian eteen. Aikuinen ihminen on itse vastuussa omasta onnestaan. Voimia!
Täysin samaa mieltä!!! Eletään maassa, missä on kaikki mahdollisuudet! Jos ukko uhkais tappaa mut, niin sanoisin-ja olen sanonutkin että katsotaan kumpi kerkeää ensin!

En voisi jättää lapsiani tuollaiseen ilmapiiriin, ja elämä on liian lyhyt jäädä paskaan suhteeseen!
 

Yhteistyössä