Minkälainen "kaupunkilaukku" miehelläsi on?

Taskussa se nuo kantaa.

Jos lapset/lapsi mukana niin silloin on musta hoitolaukku mukana.

Ja kerran kolme vuotta sitten hän lähti shoppailemaan kaupungille ja silloin hänen laukkunsa oli minä. Vein herran varta vasten kaupungille uusimaan koko vaatekaapin sisällön ja viettämään laatuaikaa yhdessä. Miehen versio tapahtuneesta on: "vaimo pakotti kaupungille, löysin pari kivaa paitaa ja löysin mielettömän panimon baarin jossa saa helposti kulumaan aikaa ja maistella kaikkia erikoisempia(kin) oluita. Pakko mennä uudestaan."

Ja huomenna miehen olisi tarkoitus mennä ostamaan uusi puku. Ehdotin liikettä tuossa suht lähellä. Mies sanoi menevänsä kaupungille, koska "sieltä saa kaiken". Panimon baari on lähes pukuliikkeen vieressä.

• Tykkää
Reactions: Data
"juupajuu"
[QUOTE="vieras";26871373]Ne ovat vain ja ainoastaan homoille tarkoitettuja vaatetuksen jatkeita. Keino tuoda homouttaan esille.[/QUOTE]

Eli kaikki laukkua käyttävät naiset on homoja :)

"vieras"
Mies roudaa tavaransa miten sattuu sopimaan. Jos mahtuu taskuihin, niin siellä. Tyrkyttää mun laukkuuni, jos olemme yhdessä liikenteessä. Laittaa reppuunsa. Tai laittaa olkalaukkuunsa. Hyvä näin. Olkalaukku vaihtoehtona paljon parempi kuin reppu - ulkonäöllisesti. Joutuu myös välillä kanniskelemaan mun laukkuani (joka tosin hyvin unisexmallia).

Eksä oli 70-luvulla syntynyt iso mies. Ei beckhamtyylinen vaan raamikkaampi salityyppiäijä. Hänkin käytti sujuvasti kankaista olkalaukkua, eikä näyttänyt mitenkään koomiselta.

viiras
Siwan muovikassi jossa aloituksessa mainittujen lisäksi pari bisseä jos sattuu jano yllättämään kesken shoppailun. Mun mies on niin hetero ettei se viitsi kantaa tavaroita taskuissa ettei joku homo vaan luule sen vihjailevan jotain, tavaroiden kaivelu etutaskusta- kikkelin tarjoaminen, tavaroiden kaivelu takataskusta- peräreiän tarjoaminen!!

"wow"
Siwan muovikassi jossa aloituksessa mainittujen lisäksi pari bisseä jos sattuu jano yllättämään kesken shoppailun. Mun mies on niin hetero ettei se viitsi kantaa tavaroita taskuissa ettei joku homo vaan luule sen vihjailevan jotain, tavaroiden kaivelu etutaskusta- kikkelin tarjoaminen, tavaroiden kaivelu takataskusta- peräreiän tarjoaminen!!
Uuh mikä kaappiho-- eiku tosimies!!

IhanaValo
Taskuissa sillä kulkee yleensä kaikki, koko omaisuus..jos ei muuten mahdu nii sillä on sitä varten reisitaskut. Jos meinaa jotain ihan shoppailla niin on sillä semmonen harmaa olkalaukku.

Ei ole koskaan ollut tapana roudata koko irtaimistoa ympäri kaupunkia. Tarvittavat kamat (avaimet, lompakko ja puhelin) kulkevat taskuissa. Lompakossakin vain tärkeimmät eli siellä si säilytetä mitään sunnuntain hesarin paksuista kuittinippua tai sataa erilaista etukuponkia. Eikä lompakon paikka todellakaan ole perstaskussa.
Jos kamat ei taskuihin mahdu niin sitten ne kulkevat käsissä.

Jos ostan jotain niin se kulkee kaupan muovikassissa joka lentää heti kaupasta tultuani auton takaloosteriin.

[QUOTE="vieras";26873984]millaisiin kaupunkilaukkuihin mahtuu esim. opel astran vaihdelaatikko?[/QUOTE]

Astran laadun tuntien voi olla hyvä pitää tuollaista mukana, mutta parempi paikka on auton takakontti.

Tämän hetkiseen laukkuun mahtuu A4-kansio, käytän samaa vapaa-aikana ja töihin mennessä. On minulla pienempi nahkainenkin, johon mahtuu juuri ja juuri iPad. Salkut eivät ole niin mukavia kantaa, paitsi olkalaukkumalliset.

Varsinaisilla shoppailureissuilla mies ei tarvi mitään, mikä ei mahtuisi taskuihin.

Mut jos ostoskierrokseen on yhdistetty jotain muuta (esim. töissä käynti, kuntosali tjt.) ja mies on liikkeellä fixillä taikka moottoripyörällä, kantaa mies tämmöstä:

Yhteistyössä