Minkälainen "kaupunkilaukku" miehelläsi on?

"vieras"
Minä mitään homolaukkuja käytä.

Kyllä nuo mainitsemasi tavarat sopii ihan housun taskuin, ellei sitten käytä homoille tarkoitettuja taskuttomia pillifarkkuja, joissa miesten sukupuolielimet surkastuvat pois.

.....
Kaupunkilaukku :D Kyllä ne on ihan muille tarkoitettuja kuin heteromiehille. Taskuihin menee uskomaton määrä tavaraa, varsinkin jos on takkikin päällä. Mullakin on ollut kerran korillinen olutta housujen ja takin taskuissa. :D

hyvä näin
Mun miehelläni on AINA laukku. Se ei ole kaupunkilaukku eikä maaseutulaukku, vaan olkalaukku. Uniikkikappaleita kaikki ovat joita käyttää. Miksi mies ei voisi käyttää laukkua? En ymmärrä. Melko ahistava näkemys. Ehkä miehet vaan ovat keskenään erilaisia, niin ku me naisetkin. Toiset kuljettaa roinat laukussa ja toiset sulloo ne taskuihin. Molemmat tavat yhtä sallittuja.

Deleted member 70007
No harmaa olan yli menevä laukku (joo se on miesten) silloin kun lähtee vauvan kanssa johonkin. Vaipat, varavaatteet ja mukit kulkevat siellä. Ei käy shoppailemassa eikä lähde muutenkaan kaupungille.
Joskus harvoin kun lähtee, niin saa pakottaa ottamaan tuon laukun mukaan. Yleensä minä kannan lasten kamat näiden hoitolaukussa, mutta jos ei ole mahista ottaa hoitolaukkua mukaan.

Jos on menossa ostamaan jotain isompaa tai on matkalla opinnoista/töistä niin kantaa Crumplerin harmaa-oranssia olkalaukkua. Yleensä käy itsekseen vartavasten vain levyostoksilla ja silloin on mukana yleensä ohkainen levylaukku. Muuten kantaa pikkurojunsa taskussa.

"nainen"
Ainoastaan suomalaisilla homoilla ja venäläisillä miehillä taitaa olla ns. kaupunkilaukku. Useimmat miehet ei laukkua käytä, koska se on neitimäistä. Itä-eurooppalaisilla miehillä näkee sitten vaikka LV:tä.

Bulgarialaisella (mies)ystävälläni on LV:n laukku ja lompakko.

"vieras"
[QUOTE="minä";26870865]Lisään vielä, että saisi ympäri korvia jos lähtis repun kanssa kaupungille.. Se vaan on niin junttia.[/QUOTE]

eiks toi Lacoste ole vähän junttia, tuotahan oli joskus 80-luvulla...

"vieras"
Menisin sanattomaksi/kuolisin nauruun, jos mieheni hommaisi laukun shoppailureissuja varten. Häntä kun ei saa ostoksille muuten vaan, aina pitää olla selkeä suunnitelma mitä käy mahdollisimman pikaisesti ostamassa. Eikä muutoinkaan sopisi alkuunkaan tyyliinsä. Pitää siis aloituksessa mainitut tavarat taskuissaan, hyvin mahtuu, joten en näkisi tarvettakaan millekään laukulle.

Näin siis MEILLÄ. Toki joidenkin tyyliin laukun käyttäminen sopii, ei vain vastaa minun miesihannettani.

"noh"
No jaa, mieheni mielestä erilaiset olkalaukku tyyppiset laukut on hinttien juttu... :D Vaikka oon koittanutkin sanoo, et jotkut ehkä tykkää kanniskella mukanaan semmosta. Puhelin ja rahapussi kulkee taskussa, ostoksensa se kantaa sen liikkeen muovikassissa missä asioi.

"Jaa-a"
Miehelläni kulkee iPhone omassa laukussaan, joka roikkuu vyöllä. Sinne "laukun sivutaskuun saa laitettua esim. pankkikortin ja ajokortin. Avaimet kulkevat housujen taskussa.
En voisi kuvitellakaan miehelläni "kaupunkilaukkua". :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";26871290]Menisin sanattomaksi/kuolisin nauruun, jos mieheni hommaisi laukun shoppailureissuja varten. Häntä kun ei saa ostoksille muuten vaan, aina pitää olla selkeä suunnitelma mitä käy mahdollisimman pikaisesti ostamassa. Eikä muutoinkaan sopisi alkuunkaan tyyliinsä. Pitää siis aloituksessa mainitut tavarat taskuissaan, hyvin mahtuu, joten en näkisi tarvettakaan millekään laukulle.

Näin siis MEILLÄ. Toki joidenkin tyyliin laukun käyttäminen sopii, ei vain vastaa minun miesihannettani.[/QUOTE]

Veit sanat suustani, sama meillä. Kaupungilla käydään pikaisesti vain kun on erittäin pakko ja mukana lähinnä jokin muovikassin virkaa toimittava kangaskassi. Sama tosin itselläkin :)

"vieras"
Minä kyllä tykkään shoppailla, tai en tiedä onko tuo oikea sana. No jokatapauksessa ostaa vaatteita viikottain, mutta kun lähden vaatekauppoihin, otan läjän vaatteita joiden tiedän sopivan kokeilematta ja painun kassalle. Ja kannan ihan muovikassissa ostokseni pois, muut romut kulkevat taskuissa.

En käytä mitään laukkuja, näyttää erittäin naisellista ja hiukan koomiseltakin miehen kädessä.

muitakin
[QUOTE="vieras";26871376]Meillä taas mies välttelee parhaansa mukaan, jotta ei tarvi kanniskella kaikkea nykytekniikkaa mukanaan vaan voi kerrankin olla hieman tietoyhteiskunnan ulkopuolella.[/QUOTE]

Tää onkin mielenkiintoinen ilmiö, meillä on samaa havaittavissa. Kännykät, läppärit ym. härpäkkeet halutaan pois siitä omasta henkilökohtaisesta tilasta.

Yhteistyössä