onko mitään mahdollisuutta parisuhteeseen vai olenko loppuelämäni yksin?

• Viestiketjun aloittaja "ruusunnuppu"
  • Ensimmäinen viesti
"ruusunnuppu"
haluaisin nimittäin naimisiin rakkaudesta ja koko loppuelämäni ajaksi mutta en halua käydä läpi useita suhteita enkä halua harrastaa seksiä kuin yhden miehen kanssa ja sekin saa tapahtua vasta häiden jälkeen.

naispuoliset ystävät sanovat etten koskaan löydä tällaista miestä, joka pystyisi/jaksaisi odottaa avioliittoon, mutta minä uskallan olla oma itseni ja olen eri mieltä. uskon ja olen varma että saan kokea vielä todellisen rakkauden.

onko se mahdollista? sanon vielä ettei päätökseeni vaikuta mitenkään uskonto eikä kasvatus. itse olen valintani tehnyt.

"mutsi"
Mahdollisuuksia on aina jos vaan satut jotenkin sellasen miehen löytämään joka avioliittoon odottaa. Useimmiten vaatii uskonnollista vakaumusta. Enpä kyllä naisenakaan viitsisi sikaa säkissä ottaa, seksi on kuitenkin aika olennainen osa parisuhdetta,ainakin useimmiten.

"vieras"
Minkä ikäinen olet? Uskon, että on olemassa herkkiä, aitoa rakkautta odottavia meihiä. Miehiä joille tunteet merkitsee enemmän kuin seksi. Mutta mistä sellaisen löytää...paha sanoa.

[QUOTE="ruusunnuppu";26857818]kiitos rehellisestä mielipiteestä, vaikka sen kuuleminen sattuu.[/QUOTE]

sunkaan ei kannata ottaa sikaa säkissä, ties minkälainen muuli siitä sydämesi valitusta häiden jälkeen paljastuu

kaikki miehet ei ole samanlaisia

"ruusunnuppu"
[QUOTE="vieras";26857816]Minkä ikäinen olet? Uskon, että on olemassa herkkiä, aitoa rakkautta odottavia meihiä. Miehiä joille tunteet merkitsee enemmän kuin seksi. Mutta mistä sellaisen löytää...paha sanoa.[/QUOTE]

25-vuotias (nuori) nainen.

Puhdas
Me aloitettiin seksielämä vasta häiden jälkeen. Ja oliha se jännä odottaa sitä hääyötä! :) nyt ollaan oltu naimisissa 10vuotta. Vaikka siis sain sian säkissä, en oo hetkeäkään katunut :)

"vieras"
Voih. Mikä juttu se neitsyys on olevinaan? :D Aivan kuin se olisi suurikin lahja. Se on vain yksi pano, sitä on turhaa nostaa jalustalle ja tulevaisuuttaan sen varaan jos mies jonka noilla ehdoilla saa onkin täysi tunari. :D Sorry, mut naurattaa. Toivottavasti kuitenkin onnistut. Varmaan on joitain nettiyhteisöjä joista löytyy samoinajattelevia ehdokkaita.

Jos olet nuori, tuo voi toimia hyvinkin. Kaksikymppinen neitsyt kelpaa toki uskismiehille, mutta ehkä jollekin muullekin nuorehkolle idealistille. Jos taas olet lähempänä neljääkymmentä, menestys voi olla huonompi, koska myös uskismiehistä monet ovat silloin jo toisella kierroksella ylevistä ihanteista huolimatta.

T. Neitsyenä aikanaan avioitunut.

• Tykkää
Reactions: unelmoiden
sunkaan ei kannata ottaa sikaa säkissä, ties minkälainen muuli siitä sydämesi valitusta häiden jälkeen paljastuu

Joo-o. Seksi on kuitenkin aika oleellinen osa sitä, mikä tekee parisuhteesta onnellisen. Jos häiden jälkeen paljastuu, että ukko jaksaa kerran kuussa ja silloinkin se on kaks työntöä ja tuijotus, siinähän sitä sitten ollaan.

Minun mielestäni seurustelumielessä se on aika outo ajatus, että toiseen tutustuminen ei pitäisi sisällään myös fyysistä tutustumista. Ei ne yhteensopivuutta määrittävät asiat ole pelkästään lempielokuvaa ja harrastuksia.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
"ruusunnuppu"

mitä tarkoitat sanomalla, että kaikki miehet ei ole samanlaisia? seksin suhteenko vai ylipäätään?
olen aina ajatellut, että kyllä sekin asia hoituu kun rakastaa toista ja puhuu asioista. ei saa antaa periksi.

"ruusunnuppu"
[QUOTE="vieras";26857855]Voih. Mikä juttu se neitsyys on olevinaan? :D Aivan kuin se olisi suurikin lahja. Se on vain yksi pano, sitä on turhaa nostaa jalustalle ja tulevaisuuttaan sen varaan jos mies jonka noilla ehdoilla saa onkin täysi tunari. :D Sorry, mut naurattaa. Toivottavasti kuitenkin onnistut. Varmaan on joitain nettiyhteisöjä joista löytyy samoinajattelevia ehdokkaita.[/QUOTE]

en usko, että tuleva mieheni jos sellaisen nyt saan olisi tunari tai huono rakastelemaan. itse en näe asiaa noin. neitsyys on erittäin suuri lahja ja tärkeä asia. mielestäni se kuuluu avioliittoon ja rakasteleminen ei ole ruma asia, mutta seksiä korostetaan tässä yhteiskunnassa aivan liikaa. rakasteleminen ja paneminen ovat minulle kaksi aivan eri asiaa.

"vieras"
Me aloitettiin seksielämä vasta häiden jälkeen. Ja oliha se jännä odottaa sitä hääyötä! :) nyt ollaan oltu naimisissa 10vuotta. Vaikka siis sain sian säkissä, en oo hetkeäkään katunut :)
:) Mä kuvittelin aikoinaan että haluan et mun eka olisi mun ainut ja kaikki tuntuikin täydelliseltä. Ero tuli ja onneksi tuli! Mitä olisin menettänyt jos hänen seksitaitoihinsa olisin tyytynyt.
Voi sitä olla tyytyväinen jos ei muusta tiedä ja voi toki olla että eka on hyväkin, kaikkea sattuu. :D

[QUOTE="ruusunnuppu";26857872]mitä tarkoitat sanomalla, että kaikki miehet ei ole samanlaisia? seksin suhteenko vai ylipäätään?
olen aina ajatellut, että kyllä sekin asia hoituu kun rakastaa toista ja puhuu asioista. ei saa antaa periksi.[/QUOTE]

tällä kertaa tarkoitin seksin suhteen

esim. tykkäisit aivan suunnattomasti suuseksistä mutta miehelle se olisi nounou ja tämä pettymys paljastuisi sulle vasta papin aamenen jälkeen

"ruusunnuppu"
Jos olet nuori, tuo voi toimia hyvinkin. Kaksikymppinen neitsyt kelpaa toki uskismiehille, mutta ehkä jollekin muullekin nuorehkolle idealistille. Jos taas olet lähempänä neljääkymmentä, menestys voi olla huonompi, koska myös uskismiehistä monet ovat silloin jo toisella kierroksella ylevistä ihanteista huolimatta.

T. Neitsyenä aikanaan avioitunut.
kertomasi perusteella minulla on kai aika hyvät mahdollisuudet, sillä olen vielä nuori.

Eli mies, joka ei välttämättä halua seksiä ennen avioliittoa on "muuli"? On aika outo käsitys. Ja ei se samantein miehen "testaaminen" takaa mitenkään hyvää seksielämää lopuksi iäksi, kun taas joku "tumpelo" voi hyvinkin oppia kun vähän harjoittelee.

Ja "vieras", ei se neitsyys mikään "juttu" munkaan mielestä ole, mutta jälkikäteen olisin mielummin säästänyt neitsyyteni kuin antanut sen sille tyypille, jolle annoin. Ihan vain siksi, että "kaikki" muutkin oli jo harrastanut seksiä, enhän mä voi olla Pekkaa pahempi. Eli parempi pihdata kuin pettyä ekaan kertaan jonkun kanssa, jota ei oikeastaan rakasta, siitä voi tulla aikamoiset traumat siitäkin asiasta loppuiäksi.

Yhteistyössä