Kirppispinoa! (kävin kirppistelemässä Lohjalla!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei kuvaa mutta tänään sininen sifonkinen juhlamekko / iltapuku 5€, pinkki satiinitoppi 1,5€, indiskan silkkipusero 2€. Kaikki uudenkarheita menovaatteita...

[QUOTE="vieras";26856457]Mulla ei kuvaa mutta tänään sininen sifonkinen juhlamekko / iltapuku 5€, pinkki satiinitoppi 1,5€, indiskan silkkipusero 2€. Kaikki uudenkarheita menovaatteita...[/QUOTE]

Hyvään hintaan olet löytöjä tehnyt.

Jokusen menovaatteen mäkin olen ostanut...mutta kun ei mulla oikein ole niitä menoja :laugh:

Hyvään hintaan olet löytöjä tehnyt.

Jokusen menovaatteen mäkin olen ostanut...mutta kun ei mulla oikein ole niitä menoja :laugh:

Juu, usein löydän ns. parempia vaatteita ja työvaatteita. Kotivaatteet ostan monesti uutena, kun ovat kovalla kulutuksellakin sitten.

Lapset on jo isoja, vaativat tietynlaisia ja kuluttavat kanssa ne loppuun. Pienille lapsille kyllä olisi vaikka miten paljon. Ostinkin aikoinaan lapsille paljon käytettyjä.

IHANA LEPPISMEKKO :O Myykää mulle kun jää teille pieneksi :D

En jaksa ottaa kuvia, mutta tein ihan uskomattomia löytöjä viime lauantaina Valtterilla, kahdet kaupoista kyttäämäni housut (toiset tuollaiset harmaan leggarifarkut :D) ja iso pino mekkoja ja silkkipaitoja :)

Mulla ei oo ollu kesällä mitään superlöytöjä, jotain kirjoja oon lähinnä ostanu. Kaverilta ostin jätesäkillisen vaatteita koossa 92-104 ja hintaa tuli vain 25 euroa. Ja se säkki oli melkein täynnä ja todella hyväkuntoista vaatetta mitä päiväkodissa ja muutenkin arkena käytetään. Mä alan jo hukkua näihin lapsen tavaroihin ja pienimmästä päästä niitä yritänkin pois myydä.

[QUOTE="vieras";26856616]Juu, usein löydän ns. parempia vaatteita ja työvaatteita. Kotivaatteet ostan monesti uutena, kun ovat kovalla kulutuksellakin sitten.

Lapset on jo isoja, vaativat tietynlaisia ja kuluttavat kanssa ne loppuun. Pienille lapsille kyllä olisi vaikka miten paljon. Ostinkin aikoinaan lapsille paljon käytettyjä.[/QUOTE]

Meillä 9v:n vaatekaappi on täytetty 90% kirppisvaatteilla, jotta hyvin on hälle löydetty. Joskin samaa kokoa pojille lienee haastavampi löytää. Ei itse ainakaan muista kovin usein törmänneeni.

IHANA LEPPISMEKKO :O Myykää mulle kun jää teille pieneksi :D

En jaksa ottaa kuvia, mutta tein ihan uskomattomia löytöjä viime lauantaina Valtterilla, kahdet kaupoista kyttäämäni housut (toiset tuollaiset harmaan leggarifarkut :D) ja iso pino mekkoja ja silkkipaitoja :)

Juu, se on aika söpis :D

Aivan huippua, jos olet löytänyt juuri semmoista, mitä etsit. Mä yleensä en etsiskele mitään tiettyä, vaan ostan kun kohdalle jotakin kivaa kopsahtaa. Ja ennakoin paljon, eli ostan aikalaillakin liian suurta kokoa. Kyllä ne joskus käyttöön kuitenkin tulee :)

[QUOTE="virtahepo";26856710]Mulla ei oo ollu kesällä mitään superlöytöjä, jotain kirjoja oon lähinnä ostanu. Kaverilta ostin jätesäkillisen vaatteita koossa 92-104 ja hintaa tuli vain 25 euroa. Ja se säkki oli melkein täynnä ja todella hyväkuntoista vaatetta mitä päiväkodissa ja muutenkin arkena käytetään. Mä alan jo hukkua näihin lapsen tavaroihin ja pienimmästä päästä niitä yritänkin pois myydä.[/QUOTE]

Jätesäkillinen tuohon hintaan on aivan huimaa! Jotta kyllä siinä hetkeksi on huippulöytöä :D

Juu, se on aika söpis :D

Aivan huippua, jos olet löytänyt juuri semmoista, mitä etsit. Mä yleensä en etsiskele mitään tiettyä, vaan ostan kun kohdalle jotakin kivaa kopsahtaa. Ja ennakoin paljon, eli ostan aikalaillakin liian suurta kokoa. Kyllä ne joskus käyttöön kuitenkin tulee :)

Tää oli kyllä ihan munkkikeikka, en ikinä kuvitellu et osuu just ne kohdalle, yleensä meen vaan kattelee.

En jaksa odottaa, että joku mun tosi läheinen saa lapsen niin alan shoppailemaan vaan sille :D

Mä ostin tänään kasan vaatteita kahdelle pienimmälle (2v ja 5v). Mm Zaran farkkuja, paitoja ja Gapin housuja ja paitoja plus muuta. Hintaa oli erittäin hyväkuntoisilla, osin uudenveroisilla vaatteilla 50 sentistä 2 euroon kappale. Sit löyty tokaluokalle menevälle uudenkarhea koulureppu.

Pitkästä aikaa kävin kääntymässä kirppiksellä ja mukaan tarttui uudet (laput kiinni) Vikingin talvigoret 27€. Lisäksi uudenveroinen Meandi:n velourtunika 20€. Mulla ei ole koskaan mennyt noin paljon rahaa kirppikselle kerralla :D

Kävin Turussa Pikkusiilissä, ja kuten joku eilen kommentoi täällä, oli siellä tarjonta heikkoa. Heikompaa kuin aiemmin siellä käydessäni. Tarjolla olevat lastenvaatteet olivat 'resuisen' oloisia ja hinnat oli aika kovat. Tai ihan sama mitä hinnat on, jos vaatteet ovat resuja, ei ne ole myytäviä ;).

Yllättäen naapurin Kirppis-Centeristä löytyi Harry Potter hintaan 1,5 e ja yksi vauvan hyväkuntoinen body 1,5 e.

Mä ostin tänään kasan vaatteita kahdelle pienimmälle (2v ja 5v). Mm Zaran farkkuja, paitoja ja Gapin housuja ja paitoja plus muuta. Hintaa oli erittäin hyväkuntoisilla, osin uudenveroisilla vaatteilla 50 sentistä 2 euroon kappale. Sit löyty tokaluokalle menevälle uudenkarhea koulureppu.

No ohhoh. Aika edukkaita vaatteita. Musta tuntuu, etten kovin usein alle 2 eurolla/kpl tee mitään suurempaa löytösatsia. Mutta kyllä sitä aina välillä onnistaa :)

Pitkästä aikaa kävin kääntymässä kirppiksellä ja mukaan tarttui uudet (laput kiinni) Vikingin talvigoret 27€. Lisäksi uudenveroinen Meandi:n velourtunika 20€. Mulla ei ole koskaan mennyt noin paljon rahaa kirppikselle kerralla :D

Ettei ois ollut turkoosi tunika pinkillä sydämellä? Moisen näin juuri myynnissä ja sitä hipelöin :D

Kerralla meni nyt ehkä aika paljon, MUTTA eipähän tarvitse parin kuukauden päästä ostaa niitä Viikkareita 80 eurolla ;)

[QUOTE="vieras";26858268]Kävin Turussa Pikkusiilissä, ja kuten joku eilen kommentoi täällä, oli siellä tarjonta heikkoa. Heikompaa kuin aiemmin siellä käydessäni. Tarjolla olevat lastenvaatteet olivat 'resuisen' oloisia ja hinnat oli aika kovat. Tai ihan sama mitä hinnat on, jos vaatteet ovat resuja, ei ne ole myytäviä ;).

Yllättäen naapurin Kirppis-Centeristä löytyi Harry Potter hintaan 1,5 e ja yksi vauvan hyväkuntoinen body 1,5 e.[/QUOTE]

Mun oli tarkoitus mennä huomenna PikkuSiiliin, mutta en taidakaan ehtiä. Olisi kiva nähdä, löytäisinkö sieltä meille jotakin...siis vaikka nyt kovasti kerrotaan siellä olevan vain huonoa tavaraa tai kalliit hinnat.

Mutta jähtäväksi tosiaan jää, että ehdinkö :)

Potteri oli huippu...itse ostin juuri 4 eurolla moisen :)

Harmi kun ette Chef käyneet Lohjalta 15 km toiseen suuntaan. Siellä on Nummelan kirppis: Tosi hyvä, iso ja löytyy paremmin löytöjä kuin pk-seudulta! Sitten Lohjalla ois ollut tota teidän käymää parempi eli Lohjan Suurkirppis, jossa on hyviä lastenvaatteita...

maanantain löydöt: 98cm liivimekko 1€, 100cm vaal.pun bolero 1€, 152cm simpson t-paita (pikkuveljelle kun oli niin osuva) 0,50€ ja disney princess juomapullo 1,50€

tiistain löydöt: poni jolla tutti 1,50€ ja M-koon uudenveroinen h&m paita 1,50€

• Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="vieras";26858455]Harmi kun ette Chef käyneet Lohjalta 15 km toiseen suuntaan. Siellä on Nummelan kirppis: Tosi hyvä, iso ja löytyy paremmin löytöjä kuin pk-seudulta! Sitten Lohjalla ois ollut tota teidän käymää parempi eli Lohjan Suurkirppis, jossa on hyviä lastenvaatteita...[/QUOTE]

No ihan aina ei voi voittaa :D

Mä googlettelin ja kattelin kartasta, jotta mikä olisi kohtuullisen matkan päässä Karjalohjalta ja tuohon paikkaan törmäsin :)

Yhteistyössä