Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
eräs vaan...
Me asuttiin silleen kahdessa paikassa koko ajan, oltiin Suomessa aina, ku mulla oli koulua ja Tartussa vk:loput ja lomat. Hetkinen, olisko ollu -95 vuodesta johonki 2003...? Nykyään käyn harvemmin. Aleksandri 4:n talossa meillä on kämppä, siinä Pallaksen ja vanhan Kaubamajan kupeessa. :)
meillä kämppä siinä puolen tunnin automatkan päässä. Vähän aikaa sitten siellä just oltiin. Aika lähellä Otepäätä. :)
 
Venakko Milanna
Me asuttiin silleen kahdessa paikassa koko ajan, oltiin Suomessa aina, ku mulla oli koulua ja Tartussa vk:loput ja lomat. Hetkinen, olisko ollu -95 vuodesta johonki 2003...? Nykyään käyn harvemmin. Aleksandri 4:n talossa meillä on kämppä, siinä Pallaksen ja vanhan Kaubamajan kupeessa. :)
Oho eli 8vuotta oot asunut:). Aika kiva... Tää on hienoa kun jossain toisessakin maassa on kämppä, on aina kiva mennä:). Me kans mietimme miehen kanssa Virosta ostaa asunnon, mutta emme varma sieltä enää halua. Kun meillä tarkoitus tulevaisuudessa jonnekin kauas mennä asumaan.. jos kaikki menee sunnitelmien mukaan.. tai ostaa ainakin kämpän:D
 
Beep
Höpöhöpö...kauneus on katsojan silmässä, kuten sanotaan. Toiset tykkäävät toisenmoisista kuin toiset. Tiedän, etten ole kaunis, en edes oman mieheni mielestä. Eikä se satuta. Mutta jonkun mielestä ehkä olenkin. Jonkun mielestä naamani on kuin petolinnun perse, se on hänen mielipiteensä, eikä se hetkauta sen enempiä.

No aivan.

Siis oikeesti et onki ihmisiä joilla on pokkaa yrittää viedä toisilta se heidän oma makunsa ja yrittää muokata sitä joko omanlaisekseen tai massan mauksi.
 
No aivan.

Siis oikeesti et onki ihmisiä joilla on pokkaa yrittää viedä toisilta se heidän oma makunsa ja yrittää muokata sitä joko omanlaisekseen tai massan mauksi.
Minä en edes haluaisi näyttää juuri siltä, miltä kaikki muutkin ikäiseni. En kuitenkaan hae myöskään turhaa huomiota olemuksellani, vaan olen kuitenkin suht. hillitty pukeutumisenkin suhteen (hillitty - kuka sen määrittelee mitenkin jos hillitystä puhuu tatuoitu nuori nainen), enkä koe olevani kuitenkaan mikään suuri huomionherättäjä. :saint:
 
Liian vaalea kuva ei tee oikeutta isoille silmille ja näteille pyöreille poskipäille. Kaunis hiustyyli ja tummat paksut hiukset kaventaa kasvoja, poskipäiden meikki selkeästi puuttuu ja rajaukset puuttuu kokonaan. Onko vihreät silmät? Rajauksessa ei kannata käyttää terävää viivaa vaan sumuinen silmiä
hieman tummempi vihreä hazyna voisi toimia hienosti. Upeat poskipäät :)
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850738:
Liian vaalea kuva ei tee oikeutta isoille silmille ja näteille pyöreille poskipäille. Kaunis hiustyyli ja tummat paksut hiukset kaventaa kasvoja, poskipäiden meikki selkeästi puuttuu ja rajaukset puuttuu kokonaan. Onko vihreät silmät? Rajauksessa ei kannata käyttää terävää viivaa vaan sumuinen silmiä
hieman tummempi vihreä hazyna voisi toimia hienosti. Upeat poskipäät :)
Oho, kiitos:D

EI ole vihreät silmät mutta jotain sini/harmaat enemmän ja tummat. Mä käytän meikkiä aika harvoin, vain jos baila baila :LOL:
 
Höpöhöpö...kauneus on katsojan silmässä, kuten sanotaan. Toiset tykkäävät toisenmoisista kuin toiset. Tiedän, etten ole kaunis, en edes oman mieheni mielestä. Eikä se satuta. Mutta jonkun mielestä ehkä olenkin. Jonkun mielestä naamani on kuin petolinnun perse, se on hänen mielipiteensä, eikä se hetkauta sen enempiä.
Muakaan ei oikeasti hetkauta yhtään, mitä palstalla sanotaan mun ulkonäöstä. :) Tärkeintä on, että itse tykkään. Muistan, että KERRAN vähän kirpaisi, kun joku teki musta mustana aloituksen, jossa haukkui läskiksi teiniksi. Olin silloin kyllä monta vuotta nuorempi. Max. 18v. Aloitin jo 16-vuotiaana palstailun. Itsetuntoni ei perustu ulkonäköön siinä määrin, että ihan vieraiden ihmisten kommentit loukkaisi. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Senni Tonnika
Muakaan ei oikeasti hetkauta yhtään, mitä palstalla sanotaan mun ulkonäöstä. :) Tärkeintä on, että itse tykkään. Muistan, että KERRAN vähän kirpaisi, kun joku teki musta mustana aloituksen, jossa haukkui läskiksi teiniksi. Olin silloin kyllä monta vuotta nuorempi. Max. 18v. Aloitin jo 16-vuotiaana palstailun. Itsetuntoni ei perustu ulkonäköön siinä määrin, että ihan vieraiden ihmisten kommentit loukkaisi. :)
Luulen että ne, jotka tuomitsevat tai kokevat jotenkin hienoksi haukkua toista vain ulkomuodon takia (jos ei miellytä, niin mitä sitten - ei kaikkia voi miellyttää)!, niin se kertoo vain yksinkertaisesti siitä että ko. henkilöllä on itsellään pahemmanlaatuinen itsetunto ongelma.
 
"vakkari harmaana"
Höpöhöpö...kauneus on katsojan silmässä, kuten sanotaan. Toiset tykkäävät toisenmoisista kuin toiset. Tiedän, etten ole kaunis, en edes oman mieheni mielestä. Eikä se satuta. Mutta jonkun mielestä ehkä olenkin. Jonkun mielestä naamani on kuin petolinnun perse, se on hänen mielipiteensä, eikä se hetkauta sen enempiä.
Sä oot mun mielestä ollut aina yksi palstan kauneimmista naisista :)
 
Kieltämättä aika huvittava kuvanmuokkaus tossa Savannan kuvassa.

"Näin olet kauniimpi." :D

Kerro äijä4life missä lafkassa olet duunissa, niin osaan kiertää kaukaa. :) Vaikka ei sillä, ihan hyviä neuvoja mulle annoit. Tosin tiesin ne jo itsekin ennestään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä