Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Beep
Menepäs ottamaan iltalääkkeesi, ja pois pilaamasta tätä ketjua v*ttumaisilla kommenteillasi, hus.

Ja ihan tiedoksi, modet voi bannata v*ttuiljoita Ip-osoitteen perusteella. Varsinkin jos harrastaa ahkeraa v*ttuilua harmaana kuvaketjuissa kuten sinä epäilemättä teet pitkin tätäkin ketjua...

Toisilla on vaan niin paha olla, mut oikeassa oot, ei se paha olo sillä mene ohi et annetaan pelleillä ja vaan hymistellään, kuten Suomessa yleensä tapana.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="Lucy";26849040]Sinä olet kyllä minun makuuni näteimpiä naisia palstalla, ihanan persoonallinen :)

Nainen olen itsekkin mutta ihan hetero, älä pelkää :D[/QUOTE]

Kiitos =) En pelekää :D Vaikka itsekin ihan mieluusti kauniita naisia katselenkin ja tietääkseni oon ihan hetero vain... :D
 
LOL
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849899:
Unohda tuo outo asento jolla peittelet kaksoisleukaa, tekee nenäsi ison näköiseksi. Noin tummaan otsatukkaan näyttävämpi meikki, nyt upeat hiukset tekevät sinut kalvakaksi. Laita vaikka silmämeikki kuntoon, tumma rajaus alaluomeen.
Kuka kysyi sulta mielipidettä etenkin kun sä et edes ymmärrä meikkauksesta mitään!
 
sgmlg
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849942:
Kulmakarvojen nyppiminen on epäonnistunut juurista, ohenna silmien läheltä, tekee kylmän näköisen nyt. Alahuulien täyteläisyys pilaa ylähuulen ohuen keskikohdan, ehkä pientä täytettä pitäisi saada sinne. Pari ruisketta ja homma kunnossa, korjaa samalla otsan rasvaisuus.
Ootkos karannut jostain Fab5:sta?

Tää ei tainnut olla 'laittakaa kuva niin wannabe-homostylisti voi arvostella sen'-ketju.
 
  • Tykkää
Reactions: Saraella

Semmonen nykyään :D

ja ei, miulla ei ole noin inhan väristä huulipunaa :D Kännykkäkuva näemmä vääristää...ihan tulee Tuksun huulet mieleen...väritykseltään :D
Lähes sanaton. Ruma tatuointi korostaa luumaista päätä, jossa huomion vievät terävät ja hyvin korkeat poskipäät. Oletko todella laiha? Hiusten väri kiinnittää sinuun huomiota, joten haet ehkä anorektisille piirteillesi hyväksyntää.
 
[QUOTE="mama87";26848872]
[/QUOTE]

Epäonnistuneiden laihdutusyritysten jälkeen luovutit, ja lähdit poistamaan lihavuus-huomioita muuttamalla sitä mitä voit ruokailuun kiinnittämättä tehdä: naamaasi. Omituiset tussiviritykset ja lävistykset eivät kuitenkaan vie pois huomiota siltä, että olet obeesi - itseasiassa päin vastoin. Vaikka keskustelu nyt kiinnittyy enemmänkin erikoisuuteesi, kanssakeskustelijan ensimmäinen silmäys kertoo kuitenkin sairaalloisen ylipainosi.
 
Hehs
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849980:
Pyrit "kovalla asenteella" korvaamaan ulkonäköäsi, mikä itseasiassa tekee sinusta vielä kylmemmän näköisen. Tekorusketus ei palvele miehekästä leukaasi, unohda se ja pyri naisellisuuteen.
Heh menitpä halpaan. Tuo kuvahan on googlesta
 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849899:
Unohda tuo outo asento jolla peittelet kaksoisleukaa, tekee nenäsi ison näköiseksi. Noin tummaan otsatukkaan näyttävämpi meikki, nyt upeat hiukset tekevät sinut kalvakaksi. Laita vaikka silmämeikki kuntoon, tumma rajaus alaluomeen.
Tällä elopainolla ei kaksoisleukaa ole vielä tähän ikään mennessä kertynyt. Mulla on sen verran kauniit silmät, etten juuri silmämeikkiä tarvitse. Mutta kiitos ehdotuksista anyway :)
 
Tällä elopainolla ei kaksoisleukaa ole vielä tähän ikään mennessä kertynyt. Mulla on sen verran kauniit silmät, etten juuri silmämeikkiä tarvitse. Mutta kiitos ehdotuksista anyway :)
Hyvä jos ei ole, useat naiset jostain syystä ottavat luonnolliseksi asennokseen juuri tuon, koska pelkäävät kaksoisleukaa. Kuvakulma ei ole sinulle edullinen, kauniit silmät vaativat huomion. Nyt huomio on muualla upeiden paksujen hiusten vuoksi. Korosta sitä mikä on kaunista, sen vuoksi sanoin silmämeikistä. Joko tumma rajaus tai tumma hazy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850002:
Lähes sanaton. Ruma tatuointi korostaa luumaista päätä, jossa huomion vievät terävät ja hyvin korkeat poskipäät. Oletko todella laiha? Hiusten väri kiinnittää sinuun huomiota, joten haet ehkä anorektisille piirteillesi hyväksyntää.
:LOL: WOW!! Jos laittaisin sivuprofiilikuvan, niin näkisit, ettei miulla oo poskipäitä lähes lainkaan. Ei siis milläänlailla ole korkeat. Itse en tykkää näistä ollenkaan, haluisin korkeammat :D Anoreksiaa miun kroppa ei oo ikinä nähnytkään. Ihan normaalipainoinen olen. Selluliittia löytyy kaulasta nilkkoihin asti ja vatsamakkaroita myös. Ja niihin olen tyytyväinen. En tykkää olla laiha =)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä