No joo, kuvissa osaan kyllä olla.Valokuvauksellinen ainakin.
Menepäs ottamaan iltalääkkeesi, ja pois pilaamasta tätä ketjua v*ttumaisilla kommenteillasi, hus.
Ja ihan tiedoksi, modet voi bannata v*ttuiljoita Ip-osoitteen perusteella. Varsinkin jos harrastaa ahkeraa v*ttuilua harmaana kuvaketjuissa kuten sinä epäilemättä teet pitkin tätäkin ketjua...
Kaunis =)Piti mennä toukokuulle, että löytyi edes jonkulainen kuva.
Minä ja nenä.
Mitäs tekstiä oot lisänny kuvas päälle
Unohda tuo outo asento jolla peittelet kaksoisleukaa, tekee nenäsi ison näköiseksi. Noin tummaan otsatukkaan näyttävämpi meikki, nyt upeat hiukset tekevät sinut kalvakaksi. Laita vaikka silmämeikki kuntoon, tumma rajaus alaluomeen.
Ilman duckfacea kauniimpi, luonnollinen kiilto ja kauniit poskipäät. Älä väkisin laita huulia noin kun tuskin niitä muutenkaan pidät sillain. Jos on kauniit hampaat niin hymyä, eikä tuollaista supistusta.
Kulmakarvojen nyppiminen on epäonnistunut juurista, ohenna silmien läheltä, tekee kylmän näköisen nyt. Alahuulien täyteläisyys pilaa ylähuulen ohuen keskikohdan, ehkä pientä täytettä pitäisi saada sinne. Pari ruisketta ja homma kunnossa, korjaa samalla otsan rasvaisuus.
Sangria on kaunis nainen, mutta jotenkin kylmä ja ylimielinen vaikutelma tulee näistä poseerauksista. Luonnollisesti kuvassa olemalla olisi todellinen kaunotar
Kuka kysyi sulta mielipidettä etenkin kun sä et edes ymmärrä meikkauksesta mitään!Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849899:Unohda tuo outo asento jolla peittelet kaksoisleukaa, tekee nenäsi ison näköiseksi. Noin tummaan otsatukkaan näyttävämpi meikki, nyt upeat hiukset tekevät sinut kalvakaksi. Laita vaikka silmämeikki kuntoon, tumma rajaus alaluomeen.
Melkoinen yhdennäköisyys BB-Janican kanssa
Taas sama, duckface ilme pois, tosin tässä tapauksessa eri syystä: nenäsi ei ole kaunis ja tämä huulitörö leventää sieraimisia ja sinut näyttämään siltä, että nenäsi alla on pahanhajuinen vaippa.
Ootkos karannut jostain Fab5:sta?Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849942:Kulmakarvojen nyppiminen on epäonnistunut juurista, ohenna silmien läheltä, tekee kylmän näköisen nyt. Alahuulien täyteläisyys pilaa ylähuulen ohuen keskikohdan, ehkä pientä täytettä pitäisi saada sinne. Pari ruisketta ja homma kunnossa, korjaa samalla otsan rasvaisuus.
Pyrit "kovalla asenteella" korvaamaan ulkonäköäsi, mikä itseasiassa tekee sinusta vielä kylmemmän näköisen. Tekorusketus ei palvele miehekästä leukaasi, unohda se ja pyri naisellisuuteen.
Lähes sanaton. Ruma tatuointi korostaa luumaista päätä, jossa huomion vievät terävät ja hyvin korkeat poskipäät. Oletko todella laiha? Hiusten väri kiinnittää sinuun huomiota, joten haet ehkä anorektisille piirteillesi hyväksyntää.
Ymmärrän meikkauksesta varmasti enemmän kuin sinä, onhan se ammattini.Kuka kysyi sulta mielipidettä etenkin kun sä et edes ymmärrä meikkauksesta mitään!
Heh menitpä halpaan. Tuo kuvahan on googlestaAlkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849980:Pyrit "kovalla asenteella" korvaamaan ulkonäköäsi, mikä itseasiassa tekee sinusta vielä kylmemmän näköisen. Tekorusketus ei palvele miehekästä leukaasi, unohda se ja pyri naisellisuuteen.
Tällä elopainolla ei kaksoisleukaa ole vielä tähän ikään mennessä kertynyt. Mulla on sen verran kauniit silmät, etten juuri silmämeikkiä tarvitse. Mutta kiitos ehdotuksista anywayAlkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26849899:Unohda tuo outo asento jolla peittelet kaksoisleukaa, tekee nenäsi ison näköiseksi. Noin tummaan otsatukkaan näyttävämpi meikki, nyt upeat hiukset tekevät sinut kalvakaksi. Laita vaikka silmämeikki kuntoon, tumma rajaus alaluomeen.
Hyvä jos ei ole, useat naiset jostain syystä ottavat luonnolliseksi asennokseen juuri tuon, koska pelkäävät kaksoisleukaa. Kuvakulma ei ole sinulle edullinen, kauniit silmät vaativat huomion. Nyt huomio on muualla upeiden paksujen hiusten vuoksi. Korosta sitä mikä on kaunista, sen vuoksi sanoin silmämeikistä. Joko tumma rajaus tai tumma hazy.Tällä elopainolla ei kaksoisleukaa ole vielä tähän ikään mennessä kertynyt. Mulla on sen verran kauniit silmät, etten juuri silmämeikkiä tarvitse. Mutta kiitos ehdotuksista anyway
WOW!! Jos laittaisin sivuprofiilikuvan, niin näkisit, ettei miulla oo poskipäitä lähes lainkaan. Ei siis milläänlailla ole korkeat. Itse en tykkää näistä ollenkaan, haluisin korkeammat Anoreksiaa miun kroppa ei oo ikinä nähnytkään. Ihan normaalipainoinen olen. Selluliittia löytyy kaulasta nilkkoihin asti ja vatsamakkaroita myös. Ja niihin olen tyytyväinen. En tykkää olla laiha =)Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26850002:Lähes sanaton. Ruma tatuointi korostaa luumaista päätä, jossa huomion vievät terävät ja hyvin korkeat poskipäät. Oletko todella laiha? Hiusten väri kiinnittää sinuun huomiota, joten haet ehkä anorektisille piirteillesi hyväksyntää.