Itse katsoi ennen ero peiliin ja mietin mitä teen väärin. Pudotin painoa jotta kelpaisin paremmin (painoin vähemmän kun suhteen alussa) en nalkuttanut (en ole koskaan harrastanut) enkä pyytänyt edes kauppaan avuksi. Mutta minkäs teet, en tiedä mitä olisi itsessä pitänyt muuttaa että mies valehtelisi ja luistaisi lupauksistaan vähemmän ja näyttäisi rakkauttaan enemmän niin kuin ennenkin.On se, kun syy eroon löytyy aina miehestä. Ittessähän ei ole mitään vikaa.
Mies on hyvä vaan silloin, kun tekee mitä nainen käskee. Monet erot vältettäisiin, kun rouva viittis kattoa vähän peiliin ja lopettaa turhat odotukset ja nalkutukset.
Jos mies haluis täydellisyyttä, niin ois moni nainen jäänyt kuin nalli kallioille. Yleensä miehet vaan tyytyy vähän vähempään.
Mies saa minut tuntemaan täysin nollaksi: Olen ihan nätti ja yritän laittaa itseäni miehen mieliksi, hän ei kuitenkaan ole minusta kiinnostunut vaan on muiden naisten perään ja flirttailee niiden kanssa- vaikka olen hänen seurassa(tämä ahdistaa todella paljon). Vaikka sanon, että mielestäni naimisissa olevan ei tulisi käyttäytyä noi, hän tekee sitä silti.Miksi et arvosta itseäsi? Tekeekö mies olosi huonoksi ? Miten? Miksi mies ei halua selvittää asioita?
Jos meille joskus ero tulee, (eikä ole epätodennäköisintä tässä maailmassa se), se johtuu lähinnä siitä että mies ei suostu tekemään mitään muuta kuin mitä minä käsken. Laittaa itsensä niin tiukkaan tossun alle jumiin, ettei sitä tahdo sieltä kaksinkäsin kiskomallakaan saada pois. Varsinaisesti mitä voin tässä tilanteessa itse tehdä asian eteen? Paitsi muuttua itse samanlaiseksi, joka sekin tietysti johtaisi eroon. Jos ei tuo mies opi jotain haluamaan ja itseään kunnioittamaan, on ero kyllä edessä.On se, kun syy eroon löytyy aina miehestä. Ittessähän ei ole mitään vikaa.
Mies on hyvä vaan silloin, kun tekee mitä nainen käskee. Monet erot vältettäisiin, kun rouva viittis kattoa vähän peiliin ja lopettaa turhat odotukset ja nalkutukset.
Jos mies haluis täydellisyyttä, niin ois moni nainen jäänyt kuin nalli kallioille. Yleensä miehet vaan tyytyy vähän vähempään.
Mitä tarkoitat, oletko siis eronnut vai et vai suunnitteletko vasta?Monta syytä. Nytkään en olisi tässä enää jos ei olisi pakko.