Talla on kai joku nimikin mutta en nyt jaksa googlettaa. Joskus aikoja sitten nain telkkarista kun joku selitti systeemista, missa vauvoille opetettiin jo tosi pienesta vessassakayntia. Siis aikuinen vei vessaan tietyin valiajoin ja sanoi "pssss" ja se oli vauvalle merkki etta pitaa/saa pissata. (Jostain kasittamattomasta syysta tama henkilo suoritti taman lavuaarin, ei ponton paalla??) Kuulemma hyvin nopeasti vauva itse alkoi osata nayttaa milloin tarvitsi menna vessaan (vessahataviestintaa?) ja kuulemma kayttivat vaippoja vain oisin ja kylaillessa varmuuden vuoksi.
Onko kukaan kokeillut tammoista tai onko muita kokemuksia/kommentteja?
Itsellanihan ei siis ole lapsia viela joten en osa itse kommentoida muuta kuin etta jos tosiaan toimii, kuulostaa erittain jarkevalta, mua ei ainakaan henk.koht. mikaan ajatus jatkuvasta vaipanvaihdosta ja kestovaippojen pesusta hirveasti innosta
(viela vahemman kertikset)
Onko kukaan kokeillut tammoista tai onko muita kokemuksia/kommentteja?
Itsellanihan ei siis ole lapsia viela joten en osa itse kommentoida muuta kuin etta jos tosiaan toimii, kuulostaa erittain jarkevalta, mua ei ainakaan henk.koht. mikaan ajatus jatkuvasta vaipanvaihdosta ja kestovaippojen pesusta hirveasti innosta