Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Googlasin omalla nickillä kuvahaussa ja esiin tuli kuvia mitä olen katsonut ja myös mitä oon laittanu aijaahan ennen kun rekkasin itseni sinne että voisin poistaa kuvan halutessani. Aika jännä et jopa sellaisia kuvia tuli mitä oon vaan tykänny tai kommentoinu. Yhtään naamakuvaa ei tullut onneks :D Omaa raskausmahaa, plussatestikuvia ja paaaaljon kaikkien muidenkin raskausmahoja ja testikuvia.

Kokeilkaa ja kertokaa mitä teille tuli! :)
 
Googlasin omalla nickillä kuvahaussa ja esiin tuli kuvia mitä olen katsonut ja myös mitä oon laittanu aijaahan ennen kun rekkasin itseni sinne että voisin poistaa kuvan halutessani. Aika jännä et jopa sellaisia kuvia tuli mitä oon vaan tykänny tai kommentoinu. Yhtään naamakuvaa ei tullut onneks :D Omaa raskausmahaa, plussatestikuvia ja paaaaljon kaikkien muidenkin raskausmahoja ja testikuvia.

Kokeilkaa ja kertokaa mitä teille tuli! :)
Mä sain vaan Annika nimisten tyttöjen kuvei :p
 
Minä en kyllä saanut googlaamalla tuota tukalasta olosta kärsivää ammua. Mua on huijattu. Luulin että se on omakuva :'( Tuli juurikin noita kuvia mistä olen tykännyt ja jotain mitä olen netistä kopsinut ketjuihin.
 
Minni harmaana
Googlasin omalla nickillä kuvahaussa ja esiin tuli kuvia mitä olen katsonut ja myös mitä oon laittanu aijaahan ennen kun rekkasin itseni sinne että voisin poistaa kuvan halutessani. Aika jännä et jopa sellaisia kuvia tuli mitä oon vaan tykänny tai kommentoinu. Yhtään naamakuvaa ei tullut onneks :D Omaa raskausmahaa, plussatestikuvia ja paaaaljon kaikkien muidenkin raskausmahoja ja testikuvia.

Kokeilkaa ja kertokaa mitä teille tuli! :)
Taidan arvata, mitä tulee... (rekkautunena Minni-hiiri)
 
Harmaa Hiirulainen
[QUOTE="vieras";26832653]En ymmärrä näitä vähättelyjä :O Kumminkin kyttäätte siellä ruudun toisella puolella kehuja oottamassa.[/QUOTE]

No niinpä!! Dahlia on ihan normaalin näköinen nainen. Peruskaunis, persoonallisen näköinen, ei mikään missi mutta ei missään nimessä rumakaan. Mageet rillit, sopii kokonaisuuteen. Tukkakin sopii yhtä hyvin sekä pitkänä että lyhyenä, nenässä ei ole sitten mitään vikaa ja naama ilman meikkiä nyt ei ihmeemmin eroa ehostetusta versiosta. Lyhyesti: Panisin.

Mutta tyhmä se on ku vasemman jalan saapas ja omaa ihan järjettömän huonon itsetunnon!! Aina kerjämässä huomiota!!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26832664:
Minä en kyllä saanut googlaamalla tuota tukalasta olosta kärsivää ammua. Mua on huijattu. Luulin että se on omakuva :'( Tuli juurikin noita kuvia mistä olen tykännyt ja jotain mitä olen netistä kopsinut ketjuihin.
Siis mä laitoin kirjoitusasuksi lauhkea lehmä
 
"vieras"
No niinpä!! Dahlia on ihan normaalin näköinen nainen. Peruskaunis, persoonallisen näköinen, ei mikään missi mutta ei missään nimessä rumakaan. Mageet rillit, sopii kokonaisuuteen. Tukkakin sopii yhtä hyvin sekä pitkänä että lyhyenä, nenässä ei ole sitten mitään vikaa ja naama ilman meikkiä nyt ei ihmeemmin eroa ehostetusta versiosta. Lyhyesti: Panisin.

Mutta tyhmä se on ku vasemman jalan saapas ja omaa ihan järjettömän huonon itsetunnon!! Aina kerjämässä huomiota!!
Siis mä tarkoitinkin, että tuo itsensä "vähättely" on tahallista venkoilua ja kehujen kerjuuta.
 


Minä ja minun otsarypyt..ja ei haittaa vaikka syvenisivät,se on vain elämää. :D
(unohtamatta epäilyttävää korumakuani :D )

Ja tajusin vasta nyt itse että musta on elämäni ensimmäin ducface kuva!:LOL:
Tässä mä todella vähän mutrista noita huulia. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26832752:
Niin meilläkin. :)
Minulla olleet myös ihan teinistä saakka.
Siskoni sai sitten toiselta puolelta suvusta valtavat silmäpussit joita on kantanut ihan lapsesta saakka.
Mitä niitä suvun merkkejä piilottelemaan....
 
"vieras"
"Tuumasin tuossa tupakkatauolla, että tuleekohan eri selaimilla erilaiset kuvahaut? "

Niin pitääköhän tää paikkansa, kun olette saaneet erilaisia hakutuloksia?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä