V
"vieras"
Vieras
Hyi, kunnianmies on ällöttävä sovinistisika. Nainen ei ole mitään käyttötavaraa, kuten ilmeisesti naisia ajattelet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta masturboimisesta ja erilaisista itsensätyydyttämisen tavoista puhuminen on kyllä siltikin eri asia, kun se, että kertoo olevansa äiti... jos otetaan siis tarkastelunäkökulmaksi omasta seksuaalisuudestaan ja seksielämästään puhuminen.
Minusta masturboimisesta ja erilaisista itsensätyydyttämisen tavoista puhuminen on kyllä siltikin eri asia, kun se, että kertoo olevansa äiti... jos otetaan siis tarkastelunäkökulmaksi omasta seksuaalisuudestaan ja seksielämästään puhuminen.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26814837:Onko tytsi siis kertonut omista tavoistaan masturboida?
On eri asia joo, mutta onko se masturboimisesta puhuminen sitten niin tabu? Puhutaanhan täällä palstalla paljon seksistäkin, miksei sitten masturboinnista?
On eri asia joo, mutta onko se masturboimisesta puhuminen sitten niin tabu? Puhutaanhan täällä palstalla paljon seksistäkin, miksei sitten masturboinnista?
Onko tämä kahvipöytä anopin kanssa?? Luemmeko edes samaa palstaa? Miten TÄÄLLÄ voi olla mikään tabu?
Ei se olekaan tabu, ja miksei siitäkin saisi puhua. Tuossa aiemmin vaan rinnastettiin intiimipaljastuksiksi sekin, että on vanhempi ( joka valtaosin viittaa siihen,että on oltu sukupuoliyhdynnässä ) ...
Saa masturbaatiosta puhua ja seksistä, kunhan tartuin siivousta vältelläkseni tuohon yleistykseen.
Jos ajattelen,että minulle tuntematon ihminen tulee esittelemään itsensä ja kertoo itsestään joko sen, että on vaikkapa kahden lapsen äiti tai vaihtoehtoisesti sen, että masturboi sillä ja tällä tavalla.. suhtaudun kuulemiini kyllä vähän eri tavoin.
Se, että joku kertoo olevansa kahden lapsen äiti, ei automaattisesti tuo mieleeni mielikuvia siitä, että aha tuo on harrastanut seksiä.
Mutta jos joku kuvailee tarkoin masturbointiaan on seksuulaisilta mielikuvilta ( enkä puhu nyt fantasioista ) vaikea välttyä.
Ja tämä aivan irrallisena ajatuksena, ei liittyen tytsiin.. tai palstan vanhempiin..
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26814918:Tuossa vertauksessa siis tarkoitin paljastuksen intiimiyden tasoa, jos verrataan näitä tietoja, joita tällä palstalla annetaan (olen neitsyt vs. minulla on x biologista lasta). Ilmaisutyyli on tietysti eri tilanteissa erilaiset, mutta paljastus on tasoltaan ihan yhtä intiimi.
Ja tuosta masturbointitapojen kuvailusta en osaa sanoa, koska en ole nähnyt näitä keskusteluja. Oletin, että tytsi on vain todennut masturboivansa ja puhunut siitä yleisellä tasolla.
Tässä vastauksessani ei viitattu tytsiin tai hänen tapoihinsa masturboida, en ole lukenut täältä sellaista ketjua, paitsi jossakin yleisessä suihkuorgasmi keskutelussa muistan hänen olleen mukana.
Minä en näe vanhemmuuden paljastamista kuitenkaan yhtä intiiminä paljastuksena kuin masturbaatiosta puhumisen, vaikka vanhemmaksi tuleminen olisikin sukupuolista kanssakäymistä edellyttänyt.
(
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26815074:Tuossa aiemmin oli linkki johonkin aiempaan keskusteluun. Jos tuo oli tosiaan se paljon puhuttu "keskustelu, jossa tytsi kertoo yksityiskohtaisesti masturbaatiotavoistaan", niinJoo siellä jotkut kertoi jotain suihkujuttuja, mutta tytsiltä oli pari lyhyttä kommenttia, joissa ei puhuttu suihkusta kyllä sanaakaan.
Ja tuolla aiemmin tosiaan tarkoitinkin verrata neitsyyttä ja vanhemmutta. Se masturbaatio jäi siihen vähän sivulauseeseen ja siihen nyt sitten tartuttiin.
Ok.
Neitsyyden ja vanhemmuuden intiimiysasteen rinnastamisen ymmärränkin jo helpommin.
Vaikka silti, ah tätä saivartelun ihanuutta, se, että joku mainitsee olevansa neitsyt, koen sen olevan suorempi viittaus hänen " seksuaalitilaansa " ( kamala sana, en löydä nyt parempaa) kuin silloin, jos joku on vanhempi.. se ei väistämättä heti herätä sitä... aha , tuolla on ollut seksiä mielikuvaa..
Missä mä olen toitottanut, millaisesta seksistä pidän? :O En tietääkseni ole selostanut ja ennustanut lempiasentojani tai mitään sellaista.![]()