G: Jos vaihtoehtona olisi elää varastaen tai itseään myyden, kumman valitsisit?

Elättäisitkö itsesi/perheesi ennemmin varastamalla vai ryhtymällä prostituoiduksi?

• Varastaisin

Ääniä: 19 43,2%
  • Ryhtyisin prostituoiduksi

Ääniä: 26 59,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    44
Kauanko sä Kepsis kuvittelet että omatoimisesti voi seksiä myydä, ennen kuin alamaailma puuttuu asiaan ja kerää rahat.
Kysymys ei ollut minulle suunnattu, mutta koska tunsin entisessä elämässäni useampiakin itseään myyviä ihmisiä, niin vastaanpa silti. Minun tuntemistani tyypeistä pisimpään oli alalla toiminut muuan nainen, joka oli tuolloin prostannut jo reilun kymmenen vuotta. Nyttemmin tiedän yhden tutuntutun, joka on rahoittanut opintojaan prostaamalla nyt kolmisen vuotta. Kehenkään tuntemaani prostaan mikään h-vetin alamaailma ei ole koskaan ollut edes yhteydessä.

"Suomalainen alamaailma" muuten käsitteenä kattaa muutaman kymmenen alkoholisoitunutta tai alkoholisoitumassa olevaa tyyppiä, joiden organisointikyvyt eivät koskaan mahdollista minkäänlaisen järjestäytyneen prostiringin menestyksekästä pyörittämistä. Homma on pitkälti venäläisten varassa; sikäli kuin mistään varsinaisesti professionaalisesti johdetuista organisaatioista heidänkään kohdallaan voidaan puhua.

Onko seksityö mielestäsi todellakin vain työ muiden joukossa? Minusta se on ammatti muiden joukossa vain niille, jotka kykenevät seksipalveluja myymään. Muiden kohdalla on kyse lähinnä ihmiskaupasta. Pitäisikö yhteiskunnan jättää ilman tukea työtön, joka kieltäytyisi myymästä sekspalveluja? Se olisi laillistettua ihmiskauppaa. Nythän sellaista tilannetta ei onneksi ole, mutta näin ajatusleikkinä.
Se voisi olla työ töiden joukossa. Ei kaikista ole teurastajaksikaan, mutta moni ostaa lihaa kuitenkin. Kuitenkin suurin kynnys siihen miksi se ei ole työ töiden joukossa on se, että ihmiset arvottavat alan niin matalalle, että varkaanakin on moraalisesti korkeammalla.

Olisit sitten laittanut gallupin että olisitko mieluummin ihmiskaupan uhri vai varas...
Tai oikeastaan, muotoillaanpa gallup näin:

Elättäisitkö itsesi mieluummin ihmiskaupan uhrina, vai

varkaana, joka varastaa mummoilta pankkiautomaateilla, liikuntavammaisilta ja muilta puolustuskyvyttömiltä.

Koska eihän nyt kukaan oo niin daiju et pöllii jotai nakkeja marketista, kun parit mummot kolkkaamalla voi saada rahaa ihan laskuihinkin.

Tulee mieleen Tuulen viemää,jossa Belle Watling (bordellin madame) tarjoaa konfederaattien sotilassairaalalle rahojaan, mutta ne eivät kelpaa, koska rahat tulevat "väärästä lähteestä". Melanie Wilkes kuitenkin näkee Bellen uravalinnan ohi siihen, mikä se Bellen auttamishalu on ja ottaa rahat vastaan.

Jeesuksenkin suhtautuminen prostituoihin taisi olla suopeampi kuin mitä keskustelu antaa ymmärtää näin perikristityssä maassa?

• Tykkää
Reactions: Britney ja Millenia
Lunatic
Luuletko että suomi on tosiaan joku mafiamaa missä joka kadun kulmalla on parittaja joka laskee perseenjako kerrat kaupungissa? Huomaa jonkun epäilyttävältä näyttävän naisen niin marssitaan välittömästi luokse ja vaaditaan osinkoja?
Ei se nyt ihan noin mene.
Jos minä alkasin pikkukaupungissa myymään pimppiäni joka pv, kyllä mun oven takana olis aika äkkiä bandiitti vaatimassa osinkoja. Täällä sana kulkee aika nopeasti ja alamaailma elää ja voi hyvin.

Kaverini naapurissa oli muuten muutama vuosi sitten ihan aito bordelli, jota pyöritti suomalainen, naiset olivat virolaisia. Tämä tiedoksi isämiehelle, joka luulee olevansa prostituution asiantuntija, kun on maksanut jollekin tutulleen päästäkseen panemaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26808429:
"Suomalainen alamaailma" muuten käsitteenä kattaa muutaman kymmenen alkoholisoitunutta tai alkoholisoitumassa olevaa tyyppiä, joiden organisointikyvyt eivät koskaan mahdollista minkäänlaisen järjestäytyneen prostiringin menestyksekästä pyörittämistä. Homma on pitkälti venäläisten varassa; sikäli kuin mistään varsinaisesti professionaalisesti johdetuista organisaatioista heidänkään kohdallaan voidaan puhua.
No huh huh, jollain on hieman ruusuinen kuva suomalaisesta alamaailmasta. Täällä todellakin on organisoitunutta rikollistoimintaa. Ja tämä ei nyt mitenkään liity asiaan, prostituoituihin tämä alamaailma ei varmasti Suomessa puutu, jollei sitten ole kyse ihmiskaupasta, kyllä ne tavistytöt jotka rahoittaa opintojaan seksillä tekee sitä ihan rauhassa ilman mitään mafian sekaantumista.

Kaverini naapurissa oli muuten muutama vuosi sitten ihan aito bordelli, jota pyöritti suomalainen, naiset olivat virolaisia. Tämä tiedoksi isämiehelle, joka luulee olevansa prostituution asiantuntija, kun on maksanut jollekin tutulleen päästäkseen panemaan.
:LOL: En ole koskaan maksanut (enkä maksa) ja vielä vähemmän koen olevani prostituution asiantuntija. Entisessä elämässäni ympärilläni vain sattui pyörimään aika tavalla noita atareita (ammatti- ja taparikollisia), joten ne kuviot ovat aktiivisista unohtamispyrkimyksistä huolimatta edelleen kohtuullisen tuttuja...

"vieras"
Jos minä alkasin pikkukaupungissa myymään pimppiäni joka pv, kyllä mun oven takana olis aika äkkiä bandiitti vaatimassa osinkoja. Täällä sana kulkee aika nopeasti ja alamaailma elää ja voi hyvin.

Ei saatana, et sä voi olla tosissasi. Oikeasti luulet, että joku hemmetin mafia (mistä lähtien Suomessa on ollut mafia?) on kiinnostunut jostain huorien työstä? Ja jos tulee ovelle kolkuttelee niin siitä vaan vedät asian heti poliisille, seksin myyminen on Suomessa ihan laillista puuhaa, joten "mafiaa" se varmasti kiinnostaa ihan yhtä paljon kun muutkin lailliset puuhat. Kuinka moni putkimies tai opettaja saa ovellensa mafioson vaatimaan osinkoja?

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26808672:
:LOL: En ole koskaan maksanut (enkä maksa) ja vielä vähemmän koen olevani prostituution asiantuntija. Entisessä elämässäni ympärilläni vain sattui pyörimään aika tavalla noita atareita (ammatti- ja taparikollisia), joten ne kuviot ovat aktiivisista unohtamispyrkimyksistä huolimatta edelleen kohtuullisen tuttuja...
Seli seli. Ei sulle kukaan ilmaseksi anna. :cool:

Lunatic
[QUOTE="vieras";26808673]Ei saatana, et sä voi olla tosissasi. Oikeasti luulet, että joku hemmetin mafia (mistä lähtien Suomessa on ollut mafia?) on kiinnostunut jostain huorien työstä? Ja jos tulee ovelle kolkuttelee niin siitä vaan vedät asian heti poliisille, seksin myyminen on Suomessa ihan laillista puuhaa, joten "mafiaa" se varmasti kiinnostaa ihan yhtä paljon kun muutkin lailliset puuhat. Kuinka moni putkimies tai opettaja saa ovellensa mafioson vaatimaan osinkoja?[/QUOTE]

Oon kyllä ihan tosissani. Toki voit itse kokeilla ja alkaa pyörittää bordellia kotonasi 24/7, katsotaan kuka siitä lopulta kiinnostuu.:whistle:

Ihan eri asia myydä vaikka kerran viikossa baari-illan päätteeksi, tai joskus ja jouluna. Pitää myydä joka pv ja monta kertaa, niin saa sen oman parittajan.

Tämä tulee sulle nyt varmaan kauheana shokkina, mutta alamaailma saa rahansa juuri prostituutiolla, huumeilla ja aseilla.

"vieras"
Oon kyllä ihan tosissani. Toki voit itse kokeilla ja alkaa pyörittää bordellia kotonasi 24/7, katsotaan kuka siitä lopulta kiinnostuu.:whistle:

Ihan eri asia myydä vaikka kerran viikossa baari-illan päätteeksi, tai joskus ja jouluna. Pitää myydä joka pv ja monta kertaa, niin saa sen oman parittajan.

Tämä tulee sulle nyt varmaan kauheana shokkina, mutta alamaailma saa rahansa juuri prostituutiolla, huumeilla ja aseilla.
Niin, sillä että ne palkkaa tai pakottaa niitä omia naisia huoriksi. Ei niin, että ne puuttuu jokaisen itseään myyvän toimintaan. Suurin osa huorista on juuri näitä opiskelujaan rahoittavia nuoria naisia joilla ei ole mitään tekemistä alamaailman kanssa. Vai tuleeko ne mafiosot koputtelee myös jokaisen metsästäjän ovelle kun kerran aseilla rahoittavat työnsä? Varmaan on nuo olympialaistenkin ampujat kaikki alamaailman kynsissä kun tuollaista harrastavat.

Lunatic
[QUOTE="vieras";26808779]Niin, sillä että ne palkkaa tai pakottaa niitä omia naisia huoriksi. Ei niin, että ne puuttuu jokaisen itseään myyvän toimintaan. Suurin osa huorista on juuri näitä opiskelujaan rahoittavia nuoria naisia joilla ei ole mitään tekemistä alamaailman kanssa. Vai tuleeko ne mafiosot koputtelee myös jokaisen metsästäjän ovelle kun kerran aseilla rahoittavat työnsä? Varmaan on nuo olympialaistenkin ampujat kaikki alamaailman kynsissä kun tuollaista harrastavat.[/QUOTE]

Mee takasin pyöreeseen huoneesees. En tajunnut mitään tästä sun tekstistä.:vampire:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26808803:
Jotenkin minulle nyt tulee tunne, että joku/jotkut tässä keskustelussa ovat muodostaneet käsityksensa nk. "alamaailman" toiminnasta ja toimintatavoista lähinnä jtn Sopranosta seuraamalla... :)
Tai ehkä me puhutaan eri alamaailmasta. Sinä puhut nuorisorikollisista ja autovarkaista, minä puhun järjestäytyneestä rikollisuudesta.

pohjantähdenalla
Mä varmaan alkaisin varkaaksi,tosin sekin pitäisi suunnitella silleen,ettei mua osattais yhdistää siihen,eli paljon alaisia kehiin.

Mä haluun säästää mun värkkini,en vain osaa ajatella harrastavani seksiä jos tunteet eivät ole mukana.

Kepsis

bordellit edustaa kyllä aikamoista marginaalivähemmistöä kaikesta seksin myynnistä, johtuen juurikin siitä että niistä kärähtää suht helposti.

Yhteistyössä