[QUOTE="huoh";26807039]Olisin itsekin neitsyenä vielä vastannut että varastaisin sillon sitä piti jotenkin super isona asiana että oooh seksiä ja seksi on superpyhä ja ainutlaatuinen ja minun pilluni on niin herkkä tunteiltaan, nyt jos kyse olisi lapseni kuolemasta pilluni olisi yksi vitun lysti jos sillä ostettaisi elämä lapselleni pakon edessä, varastamaan en alkaisi miten typerä tapa se olisikaan, sitten ei olisi äitiä huolehtimassa kun istuisi sellissä, ei olisi myöskään mahdollisuutta palata työelämään pitkän rikosrekisterin takia, viisastuneena nyt sanon kuitenkin itseni myymisen.[/QUOTE]
Sulla on outo käsitys seksistä ja itsensä myymisestä. Ei se mitään varsinaista seksiä ole, jos on ihan toisten käytettävissä, ilman omia haluja ja kenen tahansa kanssa. Musta olisi suorastaan rikollista, jos ihminen joutuisi myymään itseään säilyäkseen hengissä. Yhteiskunnan tehtävä on huolehtia kaikista. Siksi en edes jaksaisi tuntea sellaisessa tilanteessa syyllisyyttä varastamisesta. En ole sen vähempiarvoisempi kuin muutkaan. Mä ymmärtäisin ihmistä, joka varastaisi multa pysyäkseen hengissä.
En koskaan tuomitsisi ketään, joka elättäisi itsensä ennemmin varastaen kuin myymällä itseään. Se on ihan verrattavissa ihmiskauppaan ja seksuaalisen kaltoinkohteluun, jos joutuu pakon edessä prostituoiduksi. Kyllä mä ennemmin siis varastan kuin koen jatkuvasti vastentahtoista seksiä. Toki sitä perheensä elättääkseen ja hengissä pysyäkseen tekee kaikkensa. Länsimaalaisilla ei mielestäni ole oikeutta tuomita sellaisia, jotka varastamalla elättävät itsensä. Suurin osa meistä tukee lapsi-ja orjatyövoimaa valinnoillaan vaikka elämme verraten yltäkylläisyydessä.