Totta. Pakon edessä osa kyllä myisi itseään esim. sellaisissa bordelleissa, joissa ei valikoitaisi asiakkaita.Minä komppaan siinä Kepsistä, että tässä ketjussa on sekoitettu nyt prostituutio ja ihmiskauppa. Kaksi todellakin eri asiaa.
Totta. Pakon edessä osa kyllä myisi itseään esim. sellaisissa bordelleissa, joissa ei valikoitaisi asiakkaita.Minä komppaan siinä Kepsistä, että tässä ketjussa on sekoitettu nyt prostituutio ja ihmiskauppa. Kaksi todellakin eri asiaa.
Sama täällä. En halua valehdella edes itselleni.Minulle on taas täysin luonteeni vastaista varastaa.
Minut on vaan kasvatettu niin, että varastamista tai valehtelua ei hyväksytä ja siihen tapaan olen elämäni elänyt.
kysymyksen asettelu oli ennalta harkittu niin että automaattisesti saa vastaajan kääntymään kysyjän kannan puolelle.Se on aloitusviestissä. Liian helppo vaihtoehto olisi, jos voisi tosta vaan valita kaikki silmää ja mieltä miellyttävät miehet ja vähän kuin harrastaa irtosuhteita, joista saa palkkaa. Mä en harrasta irtosuhteita muutenkaan, mutta moni harrastaa/on harrastanut. Monissa ammateissa ei saa valita asiakkaitaan enkä tässäkään tarkoita, että ne asiakkaat olisi mitään pahoinpitelijöitä.
Suomessa taitaa varsinaisten bordellien määrä olla hyvin marginaalinen, mutta minä melkeinpä väittäisin, että ainakin tässä maassa maksullisten naisten asiakkaita on enemmänkin sellaiset tuppisuut peräkammarinpoijjaat, jotka eivät ole äidin helmoista nelikymppiseksi mennessä päässeet pois, kuin mitenkään uhkaavat mafiamiehet.Totta. Pakon edessä osa kyllä myisi itseään esim. sellaisissa bordelleissa, joissa ei valikoitaisi asiakkaita.
No aika tasaisesti oli kyllä äänet jakautuneet hetki sitten. Kaksi aika äärimmäistä vaihtoehtoa, eli ihan tarkoituksella kysyin juuri noin. Voit perustaa oman kyselyn, jos sinua häiritsee. Tarkoitin, että siinä tilanteessa saisi yhtä vähän valita asiakkaitaan kuin kaupan myyjät.kysymyksen asettelu oli ennalta harkittu niin että automaattisesti saa vastaajan kääntymään kysyjän kannan puolelle.
en tiedä mistä sinä nyt oikeastaan puhut, kun oman käsitykseni mukaan ei huorat myöskään valkkaile minkään henk koht mieltymyksen mukaankaan asiakkaitaan, vaan sen mukaan mikä fiilis tulee henkilöstä, onko uhkaava, onko niitä merkkejä mitkä viestii huonosta pokasta, ja ettei se nyt suoraan jostain kusilammikosta ole kävellyt eteen.
Ravintolallahan ainakin on oikeus valita asiakkaansa, kauppojen lainsäädännöstä en uskalla sanoa.No aika tasaisesti oli kyllä äänet jakautuneet hetki sitten. Kaksi aika äärimmäistä vaihtoehtoa, eli ihan tarkoituksella kysyin juuri noin. Voit perustaa oman kyselyn, jos sinua häiritsee. Tarkoitin, että siinä tilanteessa saisi yhtä vähän valita asiakkaitaan kuin kaupan myyjät.
Kyllä suurin osa asiakkaista taitaa olla ihan tavallisia perheellisiä miehiä.Suomessa taitaa varsinaisten bordellien määrä olla hyvin marginaalinen, mutta minä melkeinpä väittäisin, että ainakin tässä maassa maksullisten naisten asiakkaita on enemmänkin sellaiset tuppisuut peräkammarinpoijjaat, jotka eivät ole äidin helmoista nelikymppiseksi mennessä päässeet pois, kuin mitenkään uhkaavat mafiamiehet.
Tarkoitin ihan vaan työntekijöitä, en työnantajia.Ravintolallahan ainakin on oikeus valita asiakkaansa, kauppojen lainsäädännöstä en uskalla sanoa.
Joka minun mielestä viestii hieman siitä että jos kysymys olisi ollut realistisempi, niin tulos olisi voinut osoittaa sen todellisemman kannan asiaan, että prostituutio oman harkinnan mukaan olisi kutsuvampaa kuin varastelemalla elantonsa hankkiminen.No aika tasaisesti oli kyllä äänet jakautuneet hetki sitten. Kaksi aika äärimmäistä vaihtoehtoa, eli ihan tarkoituksella kysyin juuri noin. Voit perustaa oman kyselyn, jos sinua häiritsee. Tarkoitin, että siinä tilanteessa saisi yhtä vähän valita asiakkaitaan kuin kaupan myyjät.
Kyllä ravintolassa työnantajalla työskentelevä työntekijä saa valita, ketä ravinteliin päästää, jos järjestyshäiriöitä ilmenee.Tarkoitin ihan vaan työntekijöitä, en työnantajia.
Niin, kumma että tämä meidän "liian helppo" ammattimme sitten herättää kovasti paheksuntaa ja villejä veikkauksia siitä, miten tässä vahingoittaa itsensä. Ja ei, minäkään en pahemmin harrasta irtosuhteita, koska minusta olisi alentavaa "antaa" ilmaiseksi. Harrastan kyllä hyviä seksisuhteita miesten kanssa, joitten kanssa synkkaa. Ne toiset sitten maksavat siitä ja voin vaikka seistä käsilläni, jos se toista kiihottaa, koska saan siitä palkan. Paljon mukavampaa puuhaa kuin minimipalkalla istuminen kaupan kassalla.Se on aloitusviestissä. Liian helppo vaihtoehto olisi, jos voisi tosta vaan valita kaikki silmää ja mieltä miellyttävät miehet ja vähän kuin harrastaa irtosuhteita, joista saa palkkaa. Mä en harrasta irtosuhteita muutenkaan, mutta moni harrastaa/on harrastanut. Monissa ammateissa ei saa valita asiakkaitaan enkä tässäkään tarkoita, että ne asiakkaat olisi mitään pahoinpitelijöitä.
Onhan se siinä vaiheessa valinta, jos valitsee ennemmin sen kuin varastamisen. Esim. siten, että myisi seksipalveluja laillisessa bordellissa sillä tavalla, että ottaisi kaikki asiakkaat vastaan.Joka minun mielestä viestii hieman siitä että jos kysymys olisi ollut realistisempi, niin tulos olisi voinut osoittaa sen todellisemman kannan asiaan, että prostituutio oman harkinnan mukaan olisi kutsuvampaa kuin varastelemalla elantonsa hankkiminen.
Ei minua itse kysely häiritse, toin vain omasta mielestäni epäkohdan esiin. Tulee vähän "luotettavampaa" tulosta kun ei yritetä vääntää epärealistiseksi lähtökohtia.
Ihmiskauppa kun ei ole enää mikään valinta vaikka kysymys lähtökohtaisesti nimenomaan pyrkii korostamaan valinnan mahdollisuutta varastamisen ja itsensä myymisen välillä.
Oletko sä nyt ihan selvillä siitä mitä ihmiskauppa tarkoittaa? Ei siinä kysellä että haluatko varastaa kaupasta partakoneen teriä vai myydä persettä, kyllä siinä myydään se ihminen käyttövälineeksi eikä miksikään ammattivarkaaksi.Onhan se siinä vaiheessa valinta, jos valitsee ennemmin sen kuin varastamisen. Esim. siten, että myisi seksipalveluja laillisessa bordellissa sillä tavalla, että ottaisi kaikki asiakkaat vastaan.
En ole ihan varma, olisiko asia noin. Monissa ketjuissa täällä on moni sanonut, ettei myisi itseään mistään hinnasta ja varastaisikin ennemmin.
Juu ja mä tarkoitin tässä kyselyssä kyllä ihan itsensä myymistä tavalliseen ammattiin verrattavissa olevana asiana. Asiakkaitaan ei saisi valita sen enempää kuin monissa muissakaan töissä.Oletko sä nyt ihan selvillä siitä mitä ihmiskauppa tarkoittaa? Ei siinä kysellä että haluatko varastaa kaupasta partakoneen teriä vai myydä persettä, kyllä siinä myydään se ihminen käyttövälineeksi eikä miksikään ammattivarkaaksi.
Ei oikeasti sulla ole hajua prostituutiosta jos noin ajattelet. Se on duuni, ei mikään yliseksuaalisen ihmisen bileretki orgioiden luvattuun maahan.Mun mielestä kysymys olisi aivan liian helppo, jos saisi valita asiakkaansa. Nuorimmat ja näteimmät etenkin voisivat vaikkapa valita itseään eniten säväyttävät miehet. Olen ihan tietoinen siitä, ettei moista tilannetta Suomessa ihan hevillä tule, mutta mä rakastan hypoteettisia kysymyksiä. Mä kokisin juurikin raiskaamiseen verrattavana tilanteena sen, jos joutuisi myymään itseään saadakseen ruokaa ja siksi varastaisinkin ennemmin. Siitä kärsisi ne liikkeet huomattavasti vähemmän kuin minä tilanteessa, jossa joutuisin myymään seksipalveluja. Tätähän sivuttiin tavallaan tossa prostituutio-ketjussa, kun keskusteltiin siitä, voisiko prostituutiosta tulla ammatti muiden joukossa, johon työttömiä voitaisiin painostaa.
Onko seksi mielestäsi aina lähinnä miehen miellyttämistä? Jos et kerran halua "antaa itseäsi ilmaiseksi"? Käsittääkseni irtosuhteita harrastavat ihmiset kokevat, että se on molemminpuolista hauskanpitoa.Niin, kumma että tämä meidän "liian helppo" ammattimme sitten herättää kovasti paheksuntaa ja villejä veikkauksia siitä, miten tässä vahingoittaa itsensä. Ja ei, minäkään en pahemmin harrasta irtosuhteita, koska minusta olisi alentavaa "antaa" ilmaiseksi. Harrastan kyllä hyviä seksisuhteita miesten kanssa, joitten kanssa synkkaa. Ne toiset sitten maksavat siitä ja voin vaikka seistä käsilläni, jos se toista kiihottaa, koska saan siitä palkan. Paljon mukavampaa puuhaa kuin minimipalkalla istuminen kaupan kassalla.
Minua ei häiritse, jos tytsi haluaa säästellä neitsyyttään vaikka viisikymppiseksi asti, mutta kyllästyttää tällaiset asenteelliset kärjistämiset kun jätetään ne todellinen tilanne täysin pois, joka meillä suomalaisilla ilotytöillä on - vapaus valita, miten ja missä "itseämme" myymme. Ja minua vahingoittaisi henkisesti enemmän se, että joutuisin tekemään jotain itselleni epämiellyttävää työtä, kuten sitä kaupan kassalla istumista..
Ei suinkaan aina, kuten tarkensinkin. Yhden illan jutut määrittelen irtosuhteiksi, eli jos kännisen ukon raahaa baarista sänkyynsä niin siinä harvemmin on kyse molemminpuolisesta hauskanpidosta. Tai minulle se ei sitä ainakaan ole, että mies tyydyttää vain itsensä, kuten silloin helposti käy - sitäpaitsi suurin osa naisistahan ei edes saa kuulemma yhdynnässä orgasmia.Onko seksi mielestäsi aina lähinnä miehen miellyttämistä? Jos et kerran halua "antaa itseäsi ilmaiseksi"? Käsittääkseni irtosuhteita harrastavat ihmiset kokevat, että se on molemminpuolista hauskanpitoa.
No en tiedä, olisiko tällaiselle äijänkörmylle juurikaan markkinoita, mutta mielummin myisin itseäni, kuin varastaisin.
Varastaminen on väärin ja siinä aina viedään toisen omaa, jonka toinen on vaivalla hankkinut.
Kysytäänkö samaan hengenvetoon että mikä harry potter hahmo olisit oikeassa elämässä, jos et saisi valita? vai olisitko mielummin joku kodinkone.Tässä ei ole nyt edes tarkoitus keskustella siitä, mitä on itsensä myymisen todellisuus. Eihän Suomessa edes kukaan joudu itseään myymään. Tarkoitin tässä, että se olisi kuin mikä tahansa ammatti, jossa asiakkaita ei saisi valita, lukuunottamatta häiriköivästi käyttäytyviä.