G: Jos vaihtoehtona olisi elää varastaen tai itseään myyden, kumman valitsisit?

Elättäisitkö itsesi/perheesi ennemmin varastamalla vai ryhtymällä prostituoiduksi?

• Varastaisin

Ääniä: 19 43,2%
  • Ryhtyisin prostituoiduksi

Ääniä: 26 59,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    44
Mä lainaisin tutuilta, eläisin sossun rahoilla ja miettisin kaikki mahdolliset työt, ennen kuin alkaisin varastamaan. Morkkista en tuntisi lainkaan siinä tilanteessa, mutta tuskin mä kovin etevä varas olisin. :xmas: En ole ikinä varastanut mitään kaupasta. Itseäni en vaan kykenisi myymään. Hajottaisin itseni sellaisella.

Jäisin kuitenkin varastelusta kiinni ja sellissä sitä oltaisi kun tarpeeksi jäisi. Aika paljon pitäisi varastella että sillä tosiaan eläisi pitkään. Mitä kalliimpia asioita, sitä vaikeampi varastaa.
Tuntisin itseni jotenkin rehellisemmäksi kun jollain tavalla edes tienaisin rahat, vaikka tapa on kyllä viimeinen mitä voisin kuvitella tekeväni työkseni.
Toi kiinnijääminen oliskin ongelmallisinta. Multa menis varmasti mielenterveys, jos itseäni myisin ja vieläpä niin, etten saisi valita asiakkaita.

[QUOTE="noh";26806330]Mieluummin myisin itseäni kuin veisin toisen omaa.[/QUOTE]

Suurin osa ihmisistä varastaa jossain vaiheessa elämäänsä, mutta aika harva on edes kertaluontoisesti harrastanut seksiä maksusta.

eh ei se kyllä ole itsensä myymistä jos asiakkaita ei saa valita, se on silloin ihmiskauppaa / paritusta.
Ja sellainen voi joskus olla melkein ainoa vaihtoehto. Köyhänä ei ehkä voi "nirsoilla". Olis vähän liian helppo kysymys monille, jos voisi tavallaan harrastaa yhden illan juttuja valitsemiensa ihmisten kanssa ja vaan ottaa maksu siitä. Eroaa se toki niistä, kun toinen määrää tahdin, mutta kuitenkin.

"noh"
Suurin osa ihmisistä varastaa jossain vaiheessa elämäänsä, mutta aika harva on edes kertaluontoisesti harrastanut seksiä maksusta.
Mä en ole ikinä varastanut ja pidän sitä pahempana asiana kuin itsensä myymistä vapaaehtoisesti. Varastamalla tekee pahaa toiselle ihmiselle, mutta ketään ei vahingoita mitä joku omalla kropallaan tekee. Ja ei, mä en ole myynyt itseäni enkä tekisi sitä kuin pakon edestä koska olen naimisissa. Mutta vielä vähemmän varastaisin.

Kepsis
Ja sellainen voi joskus olla melkein ainoa vaihtoehto. Köyhänä ei ehkä voi "nirsoilla". Olis vähän liian helppo kysymys monille, jos voisi tavallaan harrastaa yhden illan juttuja valitsemiensa ihmisten kanssa ja vaan ottaa maksu siitä. Eroaa se toki niistä, kun toinen määrää tahdin, mutta kuitenkin.
eipä se suomessa ihan kauhean usein ole se "viimeinen" asia mitä voi tehdä rahan eteen, vaan tietoinen valinta paremman tienestin takia, tai lisätienestinä muun työn ohessa. harvahan sitä toki kykenee tekemään.

mutta edelleen, ei ole minusta kyse itsensä myymisestä jos sinulla ei ole valinnan varaa asiakkaan suhteen. käytännössähän tuo ei ainakaan toimi nykyään noin mitä on lukenut noita prostituoidujen haastatteluja pitkin vuosia. kyllä ne hyvin pitkälle itse asiakkaansa valitsee.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Varastaisin tottakai. Olen ollut niin paljon tekemisissä rahojen, hälyttimien ja vartijoiden kanssa (siis huom. työn puolesta) ettei se olisi edes vaikeaa. Voisin tältä istumalta sanoa, mistä saisin parisataa euroa kävelemällä sisään ja avaamalla kassan ilman mitään avaimia, kortteja tai koodeja, eikä tempaukseni jäisi edes valvontakameroihin.

• Tykkää
Reactions: Lex
Huara
No olisit pistänyt tuohon kyselyyn suoraan sen, että asiakkaitaan ei saa valita. Ja miksi esität kysymyksen tuolla tavalla jättäen pois sen yleisimmän vaihtoehdon, että ne asiakkaansa saa valita. Tottakai minäkin mieluummin varastaisin, kuin olisin kaikkien sekopäitten, pahoinpitelijöitten ja raiskaajien revittävänä. Huaran arki vaan ei ole sitä, kun valitsee asiakkaansa. En myy itseäni, vaan tarjoan seksipalveluja asiallisesti käyttäytyville miehille.

[QUOTE="noh";26806374]Mä en ole ikinä varastanut ja pidän sitä pahempana asiana kuin itsensä myymistä vapaaehtoisesti. Varastamalla tekee pahaa toiselle ihmiselle, mutta ketään ei vahingoita mitä joku omalla kropallaan tekee. Ja ei, mä en ole myynyt itseäni enkä tekisi sitä kuin pakon edestä koska olen naimisissa. Mutta vielä vähemmän varastaisin.[/QUOTE]

Mä en osaisi nähdä sitä enää vapaaehtoisuutena, jos joutuisi pakon edessä myymään itseään. Varastamalla satuttaa muita, mutta itseään vastentahtoisesti myymällä satuttaa sitä itselleen kaikkein tärkeintä, eli omaa mielenterveyttään. Varastamalla aiheuttaa vain taloudellista haittaa, joka ei veisi keneltäkään elantoa. Mäkään en ole kumpaakaan tehnyt koskaan.

Viimeksi muokattu:
Kepsis
No olisit pistänyt tuohon kyselyyn suoraan sen, että asiakkaitaan ei saa valita. Ja miksi esität kysymyksen tuolla tavalla jättäen pois sen yleisimmän vaihtoehdon, että ne asiakkaansa saa valita. Tottakai minäkin mieluummin varastaisin, kuin olisin kaikkien sekopäitten, pahoinpitelijöitten ja raiskaajien revittävänä. Huaran arki vaan ei ole sitä, kun valitsee asiakkaansa. En myy itseäni, vaan tarjoan seksipalveluja asiallisesti käyttäytyville miehille.
kivasti artikuloit ajatukseni :D

Se on aloitusviestissä. Liian helppo vaihtoehto olisi, jos voisi tosta vaan valita kaikki silmää ja mieltä miellyttävät miehet ja vähän kuin harrastaa irtosuhteita, joista saa palkkaa. Mä en harrasta irtosuhteita muutenkaan, mutta moni harrastaa/on harrastanut. Monissa ammateissa ei saa valita asiakkaitaan enkä tässäkään tarkoita, että ne asiakkaat olisi mitään pahoinpitelijöitä.

Yhteistyössä