Kepsis
Mitä väliä? ethän sinä siinä läskisty.Niin miksiköhän ihmisiä vituttaa, kun paitakoko muuttuu XS:sta XXXL:n...
Mitä väliä? ethän sinä siinä läskisty.Niin miksiköhän ihmisiä vituttaa, kun paitakoko muuttuu XS:sta XXXL:n...
nii mutta se xs kuulostaa kivemmalta. extra small,tiäkkö.extra pikkuinen.äks-älliä on vain kaljamahasilla miehillä housujen koossa.Mitä väliä? ethän sinä siinä läskisty.
Kyllä läskistyn. Eli puhutaan ilmeisesti eri asiasta.Mitä väliä? ethän sinä siinä läskisty.
Ok. Mein suvus on isorintaisia tyyppejä et, enemmin D tai C oli perus. Muistan et mummul oli 80-luvulla liivit, joiden kupit oli kuin kaksi uimalakkia. Omat ensimmäiset rintaliivit, jotka sain jo ala-asteella oli kokoa 70B ja yläasteen viimeisellä ne olivat jo kokoa E. Harsh.emmä minä tiedä ? jos nyt jollekin ei ole vielä tullut selväksi, mä olen ihan pihalla näissä tissariasioissa.en tiedä tai tajua niistä oikeastaan mitään
90-luvulla mun kuppi tais olla b75, koska se oli ainoa oikea koko ja se yleisin kun kaikilla oli . sillälailla nii :xmas:
jaajaanii mutta se xs kuulostaa kivemmalta. extra small,tiäkkö.extra pikkuinen.äks-älliä on vain kaljamahasilla miehillä housujen koossa.
hetken jo tätä ketjua lukiessani ajattelin, että ei juma, sä olet nainen!mutta nyt tää sun miehinen putkiaivoisuus tulee esiin pikkuhiljaa,kun et tällaista tajua :xmas: rakkaudella sanon :xmas:
Niin ja jos olis noin että paitakoko muuttuis S:stä XL:ään niin se tarkoittais sitä että ois olemassa edelleen koot XS, S, M ja L ja ne olis pienempiä. Eli todella moni muu mahtuis pienempiin vaatteisiin koska niitä pienempiä kokoja ois yhä.nii mutta se xs kuulostaa kivemmalta. extra small,tiäkkö.extra pikkuinen.äks-älliä on vain kaljamahasilla miehillä housujen koossa.
hetken jo tätä ketjua lukiessani ajattelin, että ei juma, sä olet nainen!mutta nyt tää sun miehinen putkiaivoisuus tulee esiin pikkuhiljaa,kun et tällaista tajua :xmas: rakkaudella sanon :xmas:
Olisiko se ihan sama, jos sinä olisit yhdessä kaupassa farkuissa tuumakokoa 28, toisessa 33, ja toisessa 38?Miksi muuten joitain naisia häiritsee ilmeisesti se kirjain niin paljon, jos se menee "pienemmäksi tai suuremmaksi"? Ei se subin patonkikaan ole eri makuista ilmoitti pituuden senteissä tai tuumissa.
Käsitin että jokainen käyttää mieluusti sitä mikä istuu, eikä vaan jotain tiettyä koko "koodia".
No itse asiassa mulle on kyllä koitettu myydä siellä juurikin ympärystä 65 (ympärys n. 75 cm). Ja se mahtui, mikä mielestäni kertoo siitä, ettei se niiden ympärys 65 ole 65 cm:ä. Tämän huomaa myös vertaillessa liivin fyysistä kokoa toisten merkkien liiveihin (vastaa ympärystä 70/75).Mut eihän se nyt ihan noin mee, että ne myyjät oikeesti summamutikassa heittää vaan jonku luvun siihen
Kun myyjä mitta kädessä mittaa sun ympäryksen, itse sitä todistat ja kun tiedät, että ympäryksesi ei ala kutosella, ni miks se myyjä kirkkain silmin tulis sun naaman eteen sanoo, että ympärys on 65? Ja jos ja kun kokeilet niitä 65 ympäryksen liivejä, ja ne ei meekkään kiinni, niin eikö siinä vaiheessa sitten kilkuta päässä yhtään?
En tosissaa ymmärrä tota pointtia, changessa kun kävin niin koko oli 80I. Normaalistikkin olen ostanut 85J/80I liivejä muualta kuin changesta, mikään ei siis mennyt pieleen
Eikä myyjä edes yrittänyt tuoda mitään 65-ympäryksen liivejä.
Toi, että puhutaan changen "huijaavan" niin menee pikkasen yli. Kai sitä ihminen osaa itsekkin mitata ympärysmittansa ja tehdä siitä loput johtopäätökset omasta koostaan?
Asiat on just niin vaikeita, kuinka vaikeiks ne asiat haluaa itselleen tehdä
Olisi aivan sama, ei minun itsetuntoni siitä romutu, haluan sopivat vaatteet, ei minun ulkonäköni siitä laihene tai läskisty mikä leima vaatteessa on.Olisiko se ihan sama, jos sinä olisit yhdessä kaupassa farkuissa tuumakokoa 28, toisessa 33, ja toisessa 38?
Jos jollain merkillä on ihan oma kokotaulukko, niin olisi helpompaa jos ne merkinnätkin olisivat sitten omankaltaisiaan. Kuten joissakin merkeissä vaatteet ovat 1=S, 2=M jne. Mutta jos merkintä on tuumakoko 27, niin eikö ole ihan oikeutettua odottaa, että niiden farkkujen koko on edes suurin piirtein standardi-27, eikä 30 tai 31?
Mikä vittu sun ongelmasi on :O Mun ja vieraan kyselyt/mietteet liity mitenkään Changen huijaamiseen.Jos omaa niin isot tissit, ettei HM/KappAhl/Lindex löydy sopivaa ympärystä/kuppia niin kipase sitten liiviliikkeeseen. Siellä kokoja on isompiin asti.
Problem?
Aaaaniii, mut change huijaa.
No joo, menee noi nimimerkit toisinaa sekaisin kuka puhu mistäMikä vittu sun ongelmasi on :O Mun ja vieraan kyselyt/mietteet liity mitenkään Changen huijaamiseen.
KUN SIELLÄ LIIVIKAUPASSAKAAN EI OLE NIITÄ NÄTTEJÄ :headwall:
Siitähän puhuin ja vieras vaan kysyi lisäkysymyksen.
Mun mitoilla (84/110) Changen myyjän mittaus oli 75F (olisin ehkä ottanut G-kupin näin jälkeenpäin ajatellen) ja Anitan mittaus antoi 85H.Changen laskuri antaa mitoilla 74 ja 89 koon 65E.
Anitan laskuri samoilla mitoilla koon 75B.
Että en minä näitä ihan hatustani heitä.
Selittäisitkö, miksi mitat 74 (rinnan alta) ja 89 (päältä) omaava nainen saa Anitan laskurilla kokoehdotukseksi 75B ja Changen laskurilla 65E.JAaaaniii, mut change huijaa.
ARRRRRGH :headwall:No joo, menee noi nimimerkit toisinaa sekaisin kuka puhu mistä
Ketjun pointtina kun ollut changen "huijaus", niin ihan se mun ongelmani sitten on
Ja miten niin ei oo nättejä? Laajempi valikoimahan siellä on kuin noissa HM:ssä.
Minä en puhunut mitään itsetunnosta, voi hyvänen aika sentään. Puhuin siitä että eikö se ollenkaan vaikeuttaisi farkkujen ostamista, saatikka netistä tilaamista, jos kaikki käyttäisivät samoja standardinumeroita mutta ne tarkoittaisivat joka kaupassa täysin eri kokoa??Olisi aivan sama, ei minun itsetuntoni siitä romutu, haluan sopivat vaatteet, ei minun ulkonäköni siitä laihene tai läskisty mikä leima vaatteessa on.
Tosin tämä kyllä auttaa ymmärtämään markkinointimielessä sitä miten naisille myydään vaatteita. Kaiken järjen mukaanhan tuon changen pitäisi vaikuttaa negatiivisesti myyntiin kun kerta niin moni on näreissään kuppikoon "kasvamisesta"
Ne varmaa huijaa?Selittäisitkö, miksi mitat 74 (rinnan alta) ja 89 (päältä) omaava nainen saa Anitan laskurilla kokoehdotukseksi 75B ja Changen laskurilla 65E.
Että eikö siinä nyt hiuksenhieno ero ole?