Teitkö itse lihan? Mä olen kerran tai pari koittanut tehdä, mutta en ole onnistunut kovinkaan hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26782403:
tein eilen kebabbia
joo, lihankin tein itseTeitkö itse lihan? Mä olen kerran tai pari koittanut tehdä, mutta en ole onnistunut kovinkaan hyvin.
no minkätakia laittaa esille noin paljon sitten? kyllä lapset ottaisivat ainakin vaikka kaikkea, he kun syövät silmillään. ehkä mä kuitenki kirjotinki vaa vihjeeks, että ompas hulppea aamiainen synttäreiden takia. kun synttäreillä muutenkin herkutellaan. musta vaan liika törsäys ja laittaminen on liikaa. hukkaan menee ruokaa tai sitten lapsista tulee porsaita, jompikumpi.Syötkö sinä seisovasta pöydästä KAIKKEA mitä tarjolla on?
Minä en ikinä edes kotiaamiaisella... ja usiemmiten en muillakaan ateroilla.
Miten sinä saat hampparisämpylöistä noin kauniita?
kiitos tästä kasvatusopista. voin nyt varmaankin pyrkiä olemaan yhtä täydellinen kun sinä, tämän tietotulvan jälkeen kiitos!Meillä ei ole onnistunut mikään noista.
Tosin palstan mukaan tietenkin kaikki ne lapsista, jotka eivät ole "anorektikkoja, koska suurperheessä ei kertakaikkiaan riitä ruoka kaikille", ovat "hirveitä porsaita".
Todellisuudessa lapset oppivat valitsemaan. Omat täytteet aamiassämppäreihin, omat lisukkeet pääruokaan (jota kaikki aina maistavat) jne.
Se oppimiskokemus on osa kasvamista.
Jos äiti/isä/joku muu valitsee kaiken syötävän aikuisuuteen asti, niin odotettavissa ongelmia sitten kun pitäisi itse itsensä ja kehonsa tuntea.
kyse olikin siitä että illalla saadaan vielä synttäriherkkuja ja täytekakkua. eiköhän meilläkin tehdä brunssi silloin tällöin, ei me mitään köyhiä olla mekään.Kyllä meillä välillä tehdään kunnon aamiaisbrunssi krakovannakkeineen, pekoneineen, kananmunineen ja juustolautasineen, leikkeleineen sun muineen makeine herkkuineen. Näin ollut lapsuudesta asti paitsi meillä ei syöty pekonia (sitä syö lähinnä mies ja nuorin poika).