Joidenkin mielestä ylimielisyyttä on se, jos ei koko ajan häpeile itseään. Niin ajattelevilla muutenkin ongelmia niin itsensä kuin muun maailman kanssa.millä tavoin toi ihminen on ollu ylimielinen en huomaa?
Ilman "vieraan" tarkkanäköistä kommenttia kukaan ei olisi ikinä voinut moista arvatakaan?ajatella, kamalaa jos menee ja herkuttelee... hyi miten pipsa kehtaa!
opcorn:
Näin todellakin! Ja varmasti herkutelleekin mutta ihan järkevää jättää ne kertomatta koska varmasti saisi siitä kuulla miten on possu kun tuollaisia syö jne.ajatella, kamalaa jos menee ja herkuttelee... hyi miten pipsa kehtaa!
opcorn:
ja miksei saisi herkutella? tyhmää arvostella ihmisten syömisiä ja ulkonäköä muutenkin. tämä kyseinen blogi on aivan ihana ja ylläpitäjänsä mahtava persoona. ja tämän palstan ansiosta olen löytänyt sen, joten kiitos!Näin todellakin! Ja varmasti herkutelleekin mutta ihan järkevää jättää ne kertomatta koska varmasti saisi siitä kuulla miten on possu kun tuollaisia syö jne.
Ihan samaa mieltä. Sopii muutoin, mutta helma saisi olla pitempi ihan.Mun mielestä sopii ehkä muuten, mutta helma sais olla pitempi. Mä en ainakaan laittaisi hametta joka päättyy polvien yläpuolelle. Ja mulla on siis myös reilusti ylipainoa, sellaiset 45kg.
Enpä oikein yhdy analyysiisi.Miten toi ihminen oikeesti nauttii muka olemuksestaan, ei voi olla totta. Esittää vaan päälle päin et lihavana on ihana olla. Miten joku tuollaisesta kiihottuu seksuaalisesti No kai joku samanlainen äijä tai joku sukkapuikko tai epätoivonen.
Ihan oikeesti kyllä jokaisen kannattaa pitää joskus herkkupäiväkin. Myös lihavan. Käy ylivoimaseksi mieliteot muutoin.Näin todellakin! Ja varmasti herkutelleekin mutta ihan järkevää jättää ne kertomatta koska varmasti saisi siitä kuulla miten on possu kun tuollaisia syö jne.