Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja "Polkadot"
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
tuo mekko on tosi nätti, mutta olen samaa mieltä kuin joku aikaisemmin että helma saisi olla hieman pidempi ainakin pipsalle. hänellä kun on haasteelliset jalat ja polvet

"vieras"
"Haasteelliset jalat" mitä vit?
Miksi ei voi sanoa niin kuin asia on, jos on lihava on jalat paksut, tässä tapauksessa ruman paksut tuohon mekkoon.

Itse olen pullero ja mulla on rehellistä läskiä vyötäröllä, ei mikään "haasteellinen vyötärö"

meiksi
Ihanaa nähdä miten joku voi olla noilla kiloilla noin tyytyväisen ja tasapainoisen oloinen, siis tyytyväinen omaan itseensä. Mulla on paljon, paljon vähemmän ylikiloja, mutta en ole ollenkaan sinut itseni kanssa...

"vieras"
mä siis sanoin tosta ylimielisyydestä ja ihan lukemalla noita kommentteja missä joku kysyy sen pohjemittaa mutta ei kuitenkaan suostunu kuvaamaan mittanauhan kanssa. ylimielisesti vastasi tähän pyyntöön. ja sitten tässä kommenteissa vastailee ylimielisesti nohin kysymyksiin: http://varikaspipsa.blogspot.fi/2012/07/ruokailuista-ruokapaivakirjoihin-ja.html?showComment=1343576692183#c2593240770674700141 miksei tosiaankin voi vain sanoa että laihduttaa ja kun meni perseelle ni myöntää se. tainnu kusi nousta päähän?

Jatkan vielä, että olin itsekin joskus suunnilleen samna painoinen kuin Pipsa nyt ja vaikak viihdyin kropassani, en ollut hänen laillaan siitä avoimesti ylpeä ja iloinen. Noloa - minulta - moinen!

Ihailen todellakin kovasti blogia silloin kun muistan sen avata.
:)

???
[QUOTE="vieras";26789935]mä siis sanoin tosta ylimielisyydestä ja ihan lukemalla noita kommentteja missä joku kysyy sen pohjemittaa mutta ei kuitenkaan suostunu kuvaamaan mittanauhan kanssa. ylimielisesti vastasi tähän pyyntöön. ja sitten tässä kommenteissa vastailee ylimielisesti nohin kysymyksiin: Värikäs Elämäni: Ruokailuista ruokapäiväkirjoihin ja Laihdutuksesta painonpudotukseen miksei tosiaankin voi vain sanoa että laihduttaa ja kun meni perseelle ni myöntää se. tainnu kusi nousta päähän?[/QUOTE]

:O :O :O Onko sulla kaikki hyvin????

tätyli
[QUOTE="vieras";26789965]Ei muuten kertonut mitä lauantaina ja sunnuntaina vetää naamariin, tiiä vaikka aloittaa päivän pizzalla ja syö koko ajan vaikka siirappia ja munkkeja.[/QUOTE]

No eikai se nyt lauantaina oo tienny KOKO viikon syömisiä.

lucifer
[QUOTE="vieras";26789965]Ei muuten kertonut mitä lauantaina ja sunnuntaina vetää naamariin, tiiä vaikka aloittaa päivän pizzalla ja syö koko ajan vaikka siirappia ja munkkeja.[/QUOTE]ajatella, kamalaa jos menee ja herkuttelee... hyi miten pipsa kehtaa!

:popcorn:

[QUOTE="vieras";26789935]mä siis sanoin tosta ylimielisyydestä ja ihan lukemalla noita kommentteja missä joku kysyy sen pohjemittaa mutta ei kuitenkaan suostunu kuvaamaan mittanauhan kanssa. ylimielisesti vastasi tähän pyyntöön. ja sitten tässä kommenteissa vastailee ylimielisesti nohin kysymyksiin: Värikäs Elämäni: Ruokailuista ruokapäiväkirjoihin ja Laihdutuksesta painonpudotukseen miksei tosiaankin voi vain sanoa että laihduttaa ja kun meni perseelle ni myöntää se. tainnu kusi nousta päähän?[/QUOTE]

Mitä ihmeen ylimielistä tuossa on, jos ei tahalleen asetu pahantahtoisten nöyrytettäväksi vaan pysyy omassa iloisessa ja värikkäässä linjassaan?

:LOL:

lucifer
Näin todellakin! Ja varmasti herkutelleekin mutta ihan järkevää jättää ne kertomatta koska varmasti saisi siitä kuulla miten on possu kun tuollaisia syö jne.
ja miksei saisi herkutella? tyhmää arvostella ihmisten syömisiä ja ulkonäköä muutenkin. tämä kyseinen blogi on aivan ihana ja ylläpitäjänsä mahtava persoona. ja tämän palstan ansiosta olen löytänyt sen, joten kiitos!

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Mun mielestä sopii ehkä muuten, mutta helma sais olla pitempi. Mä en ainakaan laittaisi hametta joka päättyy polvien yläpuolelle. Ja mulla on siis myös reilusti ylipainoa, sellaiset 45kg.
Ihan samaa mieltä. Sopii muutoin, mutta helma saisi olla pitempi ihan.

Minusta naiset saisivat ottaa ko. bloggaajasta oppia ja olla sinut oman kroppansa kanssa. Näin ollen vaatteetkin istuisi paremmin. Pitäisi olla Rohkeutta olla Naisellinen!

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Herranjumala
Miten toi ihminen oikeesti nauttii muka olemuksestaan, ei voi olla totta. Esittää vaan päälle päin et lihavana on ihana olla. Miten joku tuollaisesta kiihottuu seksuaalisesti :D No kai joku samanlainen äijä tai joku sukkapuikko tai epätoivonen.

Miten toi ihminen oikeesti nauttii muka olemuksestaan, ei voi olla totta. Esittää vaan päälle päin et lihavana on ihana olla. Miten joku tuollaisesta kiihottuu seksuaalisesti :D No kai joku samanlainen äijä tai joku sukkapuikko tai epätoivonen.
Enpä oikein yhdy analyysiisi.
Uskon, että nauttii elostaan ja olostaan.
Ja uskon, että on monen mielestä puoleensavetävä.

Loppujen lopuksi pointti ei kuitenkaan ole olla "monen mielestä kaunis" vaan vain sen yhden, jonka kanssa jakaa loppuelämänsä?

Joskus näitä juttuja lukiessa tulee olo, että osalle on tärkeämpää olla "yleisten standardien mukainen" kuin oman kumppaninsa silmissä maailman ihanin?

:)

Yhteistyössä