Haluako joku plussalainen mennä viihtelle tänän:D mulla löytyy 2 miestä, jopa 3 yks vaan varattu:d

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26772103]Sulla on talo täynnä miehiä ja silti notkut koneella palstailemassa vieraiden viihdyttämisen sijaan?[/QUOTE]

2 ylhällä ja mies alkoi vast ottamaan 1 lasi

*huutonaurua*

näin ilmeisesti harhoja kun aiemmin olin näkevinäni ketjun jossa isoon ääneen sanoit ettet tänään lähde mihinkään.

Saa sitä toki hauskaa pitää, mutta eikö sun lapset reagoi tuohon elämäntyyliin? Vai ovatko jo niin tottuneita ettei äitiä näy kotona tai ainakaan selvinpäin?

pakko sanoo nyt et kyllä vähän käy surku sun lapsia, juot kyllä suht usein verrattuna moneen muuhun pienen lapsen äitiin... isäkin korkkaa heti kun töistä pääsee kotio. ja jotain vieraita ukkoja pihalla ryypiskelemässä vielä kaupanpäälle. viimeks taisit oksentaakin miehes päälle jos oikein muistan, ei tommonen meno musta ainakaan kotiin sovi. tekisitte tota sit jossain hotellissa mielummin.

[QUOTE="mmm";26772379]mä voisin tulla,saanko panna sun miestäs?sillä kun kuulemma on iiiiiiso.....;)[/QUOTE]

saa kokeilla, tuskin hän suostu, mutta ei muuta kun kokeilemaan vaan:D

Kuka hoitaa lapsiasi? Oletko koskaan ajatellut, että heille ei tee hyvää nähdä tuo elämäntyyli, mitä edustatte? Anna lapsillesi aikaa ja rakkautta, muuten olette pian vaikeuksissa heidän kanssaan. Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Etkö oikeasti ymmärrä? Tuntuu että pakenet pahaa oloasi shoppaamiseen, firmojen perustamiseen, juhlintaan, ylenpalttiseen elämään. Herää hyvä ihminen jo..ennen kuin on liian myöhäistä. Jos et itseäsi ajattele, niin ajattele edes lapsiasi!!!!!

Yhteistyössä