Miten mallit laihduttaa? joku kertoi että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ngf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ngf

Vieras
yks malli söi omenoita VIIKON! ja sai sillä vissiin 2-3 kiloa pois...
Ei tietty terveellistä mutta mullaki olis sellanen juttu tässä että pitäs pika pikaa saada 4-5 kiloa pois, ihan sama vaikka se tulis joskus takaisin mutta nyt pitäs saada vähän pois ja mietinki tässä jotain typerää dieettiä mihin sitä jaksas alkaa...
en silti jaksa mitään omenoita syödä viikkoa vaikka pidänkin omenoista :)
Olisiko teillä jotain dieetti ohjetta, älkääkä laittako mulle mitään karppaus juttuja vaan siis nimenomaan näitä aika typeriä ja ei niin terveellisiä dieettejä, en kuitenkaan aio olla pitkään dieetillä :)

tämä ei ole kauhean pikainen mutta toimiva...tee aamulla tyhjin vatsoin aamulenkki.Tuolloin elimistö ottaa kaiken energian rasvasta,koska sillä ei ole kaytettävissä tuolloin hiilihydraattia tms.koska vatsa on tyhjä.Pikadiietit poistavat elimistöstä vain nesteitä ja pahimmassa tapauksessa lihasta.

Ellet ole luuta ja nahkaa, vaan "vararavintoa" löytyy, niin elä muutama päivä- viikko pelkällä nesteillä ja vitamiinitableteilla. Paino putoaa varmasti. On tutkittu, että ihminen voi elää ilman syömistä nesteillä ja vitamiineilla, jos on ns. "vararavintoa" ympärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
taidan paastota huomenna.
miten pystyy olemaan syömättä? ei taida onnistua.
Jos pidän nestepaaston, eri nesteitä vaan litkii.

Lämmin neste antaa kylläisyyden tunteen kylmää paremmin. Kannattaa juoda kivennäisvettä jottei veri liiaksi laimene kivennäisaineista.

Öö, syömällä vähemmän? Mihin sellainen vaihtoehto on hävinnyt? Miksi ihmeessä pitää olla joku yksipuoleinen dieetti aina se "ihmeratkaisu". Joko syödään vaan omenoita/raejuustoa/porkkanoita/ananasta yms. Ovatko ihmiset niin naiveja, että eivät tiedä että loppukädessä ne ravinnon energiamäärät siinä ratkaisee.

Suosittelen tammelehväsalaattilaiharia |O

Jossakin on varmaan ojeita ihan, eikös ainakin päivä tai pari kevennetä.. pitkä aika edellisestä paastosta.. kyllähän se vatsa kurnii ekan päivän jälkeen, mut sitten helpottaa.

Mä paastosin 1,5 viikkoa ja paino putos monta kiloa. Ostin sellasen oikeen paastopaketin luontaistuotekaupasta ja asennoidun jo valmiiksi asiaan valoisasti.
Olo oli hiton hyvä koko paaston ajan, no 2 ekaa päivää ehkä tek tiukkaa kun kahvia ei saa juua, mut siitä eespäin oisin voinut paastota vaikka kuukauden!

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Jossakin on varmaan ojeita ihan, eikös ainakin päivä tai pari kevennetä.. pitkä aika edellisestä paastosta.. kyllähän se vatsa kurnii ekan päivän jälkeen, mut sitten helpottaa.

en taidakaan en voi olla syömättä eikä ole muuta juotavaa kun teetä ja vettä...syön mieluummin kasvispainotteisesti ja hedelmiä ja marjoja, saa riittää mun paastoks..

Alkuperäinen kirjoittaja moiks:
Mä paastosin 1,5 viikkoa ja paino putos monta kiloa. Ostin sellasen oikeen paastopaketin luontaistuotekaupasta ja asennoidun jo valmiiksi asiaan valoisasti.
Olo oli hiton hyvä koko paaston ajan, no 2 ekaa päivää ehkä tek tiukkaa kun kahvia ei saa juua, mut siitä eespäin oisin voinut paastota vaikka kuukauden!

miten siihen pystyy noin kauan!?

http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/tiede-ja-oppiminen/prisma-kuka-lihoo-kuka-ei

katsoitteko tuon dokkarin.

järkyttävää et keho luulee mun nälkiintyvän jos olisin "normaalipainoinen" koska olen aina ollu läski.

ja rasvasoluja tulee lisää aina vaan, eikä ne ikinä-vaikka kuinka laihduttais häviä! ja ne uudet on sellaisia jotka on tarkoitettu kasvamaan mahdollisimman äkkiä-

kerran läski aina läski :'(

Yhteistyössä