Jos ihminen maksaa itse asumiskulunsa

"mimi"
[QUOTE="vieras";26752984]Onko normaalia että ei imuroida yli kuukauteen, pöydät on täynnä astiavuoria, tavarat jäävät siihen mihin sattuvat jäämään eikä vaivauduta esimerkiksi uusille tavaroille etsiä paikkaa, kaikkialla on epäsiistiä, kylpyhuoneen lattia täynnä pölyä, ruokapöytä täynnä kaikenlaista ettei mahdu edes syömään, lattiat täynnä hiuksia, likaa ym. kun ei siivota?[/QUOTE]

On tää musta aika normaalia :)
Meillä on välillä tollasta. Välillä on sitten siistimpää ja tavarat paikallaan.
 
"Mä"
Keskellä yötä en ala asioita puimaan. Nettiin tulin katsomaan mitä on kirjoittanut kun arvasin heti että tänne tulee joku juttu.
Niin että riitelette sitten netin välityksellä..? Ja kuten Bonaire totesi, siihen aikaan ei kyllä ollut vielä "keskellä yötä", kun aloititte kirjoittelun.

Äh, taidan luovuttaa, tämä on taas niin kafkamaisen absurdi koko juttu.
 
rietas
[QUOTE="mimi";26756036]On tää musta aika normaalia :)
Meillä on välillä tollasta. Välillä on sitten siistimpää ja tavarat paikallaan.[/QUOTE]

Entäs jos olisit kutsunut jonkun sukulaisen tai tutun yöksi, siivoaisitko ensin?
 
[QUOTE="Vieras";26756031]Teillä on ihan sairas suhde. Mitä teidän lapsuudessa tapahtui? Onko ihan varma, et teitä tai Akaattia ole hakattu tai hyväksikäytetty?

Luitko, Tuulipuku täältä, että Akaatti sanoi haluavansa tapoaa sinut? Hän kertoi myös, että te ette lopeta, ennenkuin hän vuotaa verta. Oli kuulemma uhannut hirttää itsensä vyöllä.

Kuulemma auot myös päätäsi, jos Akaatti käyttää aurinkolaseja. Mitä tämä on?[/QUOTE]

Ei ole hyväksikäytetty, olet tainnut kysellä samaa asiaa ennenkin. Kuten kirjoitin niin näissä Akaatin viesteissä on liioittelua, myös siinä aurinkolasiketjussa.
 
[QUOTE="Mä";26756043]Niin että riitelette sitten netin välityksellä..? Ja kuten Bonaire totesi, siihen aikaan ei kyllä ollut vielä "keskellä yötä", kun aloititte kirjoittelun.

Äh, taidan luovuttaa, tämä on taas niin kafkamaisen absurdi koko juttu.[/QUOTE]

Anteeksi nyt kauheasti kun kirjoitin keskellä yötä vaikka ei vielä keskiyö ollutkaan. Kyllä klo 22 aikaan on jo aika myöhäistä kun nukkumaankin pitäisi mennä, hampaat pestä yms.
 
"Mä"
Anteeksi nyt kauheasti kun kirjoitin keskellä yötä vaikka ei vielä keskiyö ollutkaan. Kyllä klo 22 aikaan on jo aika myöhäistä kun nukkumaankin pitäisi mennä, hampaat pestä yms.
Saat anteeksi :D

Mutta kai ymmärrät, että vaikuttaa jokseenkin oudolta "keskustella" ja riidellä netin välityksellä, kun istutte kuitenkin samassa huoneessa. Suo anteeksi, että pidän sitä vähän outona ;)
 
"Vieras"
Minä uskon, että kaikki on juuri niin kauheaa, kuin voi päätellä niistä vihaisimmista viesteistä. Uskon, että teillä on tapana myöhemmin peitellä ikävät asiat. Siksi uskon, että jotain pahaa on tapahtunut aiemmin, mutta te peittelette sen näkyvistä.
 
Antakaa jokainen sukulainen toisillenne heidän omat tavarat ja avaimet pois, pysykää omissa kodeissanne omien sotkujen keskellä, älkääkä edes soittako toisillenne saatika lähtekö ulkomaille yhdessä.

Mutta te taidatte oikeasti saada jotain sairasta nautintoa tuosta toistenne jatkuvasta kiusaamisesta ja härkkimisestä ettette edes haluaisi olla erossa toisistanne. Mitä kurjempi olo toisilla niin sitä parempi olo itsellä.
 
"vieras"
Anteeksi nyt kauheasti kun kirjoitin keskellä yötä vaikka ei vielä keskiyö ollutkaan. Kyllä klo 22 aikaan on jo aika myöhäistä kun nukkumaankin pitäisi mennä, hampaat pestä yms.
Eikö sua hävetä ottaa siskoltasi vastaan ilmaisia matkoja, tietokone ja muita lahjoja ja ties mitä. Nyt majoitut hänen luonaan, syöt ilman lupaa herkut kaapista ja kaiken tämän jälkeen kehtaat valittaa jostain tiskeistä ja tavaroista pöydällä? Oikeasti? Jos näet, että siskollesi tulee siitä paha mieli, sinä jatkat ja jatkat. Miksi?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26756139]Eikö sua hävetä ottaa siskoltasi vastaan ilmaisia matkoja, tietokone ja muita lahjoja ja ties mitä. Nyt majoitut hänen luonaan, syöt ilman lupaa herkut kaapista ja kaiken tämän jälkeen kehtaat valittaa jostain tiskeistä ja tavaroista pöydällä? Oikeasti? Jos näet, että siskollesi tulee siitä paha mieli, sinä jatkat ja jatkat. Miksi?[/QUOTE]

Ei taideta tähän saada vastausta :whistle:
 
Mitä helvettiä varten sä Tuulipuku menet siskosi kämpille, jos siellä ei ole ketään kotona?

Jos mun sisarukset menisi mun kotiin keskenään tai tulisivat kutsumatta niin en todellakaan tykkäisi ja onneksi mun sukulaiset osaa kunnioittaa toisten toivetta molemmin puolin.
 
"vieras"
En tiedä, kyllä nykyiselläkin siivouksella lapsen kanssa voisi asunnossa asua. On niitä paljon sotkuisempiakin koteja lapsiperheillä. Ongelmahan tässä oli se, että minä tulen vieraaksi ja silloin toivon että asunnossa olisi siistiä (imuroitu, pölyt pyyhitty, ylimääräiset tavarat kerätty pöydiltä ym. pois). Varsinkin kun aiheesta on jo aiemmin sanottu ja tuloni oli etukäteen tiedossa. En ole myöskään täällä toimettomana loikoilemassa, joten senkin puolesta odottaisin että asunnossa olisi siivottu. Siisteysongelma näkyy mm. siinä että ruokapöydässä (100 X60cm) ei ole tilaa syödä. Ei ole kiva syödä istuen jossain sängynlaidalla.
Kuningatar Tuulipuku saapuu vierailulle.. :LOL:.
 
En jaksanu kahlata koko ketjua mutta jos mun kotiini tulisi joku ja alkaisi arvostella siisteystasoa niin mä kaivaisin siivousvälineet esiin, asettaisin ne tyypin käteen ja sanoisin että täällä saa ihan vapaasti siivota jos katsoo aiheelliseksi :D
 
Hei taas hetkeksi.

Joitakin vastauksia ketjun kysymyksiin. Ei, emme edelleenkään ole sama henkilö, mikä siinä on nyt niin vaikea uskoa? Mitä kaipaatte todisteeksi?

Toisekseen asia on jo sovittu ja kaikki on nyt hyvin. Ei ole enää mitään riitaa. =) Itse yritän hillitä ensi kerralla itseni paremmin. Saa nähdä mitä silloin tapahtuu.

Ja asunnon siisteyteen, täällä ei todellakaan ollut mitenkään liian sotkuista. Astiat oli pesemättä, en viitsi joka syömiskerran jälkeen pestä turhaan, kun voi samalla kertaa pestä useamman syömiskerran astiat. Asunto oli muutenkin siisti, täällä oli yksi iso pahvilaatikko, jota en ollut jaksanut viedä varastoon. Matkalaukut olin pari päivää ennen tuota riitaa purkanut ja laittanut pois lattialta. Matkalaukku oli ollut noin kuukauden tuossa lattialla, koska en jaksanut käydä sitä läpi ja toinen noin pari viikkoa. Mutta nyt on nekin siivottu jo pari päivää sitten.

Mitä tulee siihen netin kautta kirjoitteluun, niin siksi niin, koska tuntuisi vaivautuneelta ja luultavasti vain alkaisi nauramaan jos yrittäisi täällä sitten riidellä sen riidan jälkeen. Tänne nettiin voi helpommin kirjoittaa vihaisia viestejä, koska silloin ei tarvitse niitä sanoa ääneen eikä ole sen nauramisen vaaraa.

Siinä nyt joitakin vastauksia ketjun kysymyksiin.
 
"Mä"
Jatkan vielä, eikä minua ole hyväksikäytetty, ei edelleenkään vaikka tuotakin asiaa on kysytty palstalla varmaankin jo sata kertaa ellei enemmänkin. =)
No oletko rauhoittunut. Miten voit, tyttö pieni? On kurjaa, jos sinulla on paha mieli, ihan oikeasti :(

Älä anna muiden käyttää sinua hyväkseen (siis en puhu nyt seksuaalisesta sellaisesta), vaan elä omaa elämääsi.
 
"Maisa"
En kyllä usko hetkeäkään että Akaatti ja Tuulipuku olisivat eri henkilöitä. Sen sijaan uskon että henkilö joka näitä kirjoittelee on henkisesti pahasti sairas. Välillä parempia päiviä jolloin on järkevämpiä kirjoituksia, välillä huonompia jolloin ymmärrys on koetuksella.
 

Yhteistyössä