[QUOTE="vieras";26753374]Mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu?
Näin keskivertoälykästä kenties hieman tyhmempänä on minulla silti ilo tuntea erittäin älykkäitä ihmisiä, jotka työskentelevät erittäin älyllisesti vaativissa tehtävissä.
Ikinä en ole heidän suustaan kuullut tämänkaltaista sontaa, huhhei.
Mikä on se ÄO:n raja jossa älykkyys muuttuu tuollaiseksi?[/QUOTE]
Niin, mie en tiijä mitä mie oon tehnyt. Syyllistynyt siihen taas jälleen kerran, että olen myöntänyt tuntevani ylpeyttä sukujuuristani ja maininnut älykkyysosamäärästäni. Näihin asioihin tartutaan, vaikka en tiijä miks ne hankaavat niin vastakarvaan. Vaikka mie maksan omasta pussistani 15.000,00 euroa saadakseni koulutuksen toimia vaikkapa kodittomien, turvapaikanhakijoiden tai syrjäytymisvaarassa olevien kotiäitien hyväksi ni mie oon se paska ihminen, jonka pitäs kattoa peiliin ja parantaa tapansa. Mie en vaan tajua muita ihmisiä, mutta ei min kai tarviikaan. Min tarvii vain tehä parhaani, koska neurologisesta tilastani johtuen minua ei kiinnosta toisten mielipiteet itsestäni enkä toisaalta havittele kunniaa tässä maailmassa tai missään muussakaan. Haluan vain elää niin kuin koen olevan oikein. Mie annan mieluusti viimeiset rahani, ruokani ja vaatteeni muille ja oon niin tehnytkin, ilman mitään mainintoja palstalle. Paha erhe keskustella muista asioista kuin kepeistä teemoista täällä.
Hyvät yöt kaikille. maraboun ketjussa sitten taas aamulla. nyt nukkumaan, huomenna tiedossa koulutusta töissäkin, joten tarttee lepuuttaa itteään.