Palstan totuus on, että juntiksi saa itseään kutsua ja kieltää nauttivansa mistään mitä voitaisiin ajatella ns. korkeampana kulttuurina. Mutta jos taasen ihmisellä on toisenlaisia mielenkiinnon kohteita niin sitten jää kyllä teitin hampaisiin.
Mie ymmärrän, ettei
korkea äo näyttäydy teille keskivertoälykkäille välttämättä älynä. Miksi näyttäytyisikään? Meidäthän on aiemmin leimattu esmes skitsofreenikoiksi tai psykoosin vallassa oleviksi. Kun kehitysvammainen on lähempänä teitä kuin te minua. =) En kuvittele itseäni jalustalle, päinvastoin. Olen täysin valmis pesemään jokaisen solvaajani jalat heti vaikka kuivaten ne omilla hiuksillani. Mie oon valmiiksi nöyrä, mutta vain kiinnostunut sukutaustastani (joka olisi ok, jos koko suku olisi pelkkää duunaria).
Teillä on todella kapea katsantokanta moneen asiaan, mutta en anna sen häiritä. Alunperinhän älyni huomattiin siksi, että minua epäiltiin vajaaksi.
Kun ei minua ymmärretä.
Mutta silti mie tahon tehä oman osani tässä maailmassa teidän hyväksenne. Siksi, että se on kutsumus. Siksi, että tie on viitoitettu kotoa käsin siihen. Duunarivanhempani onneksi arvostivat kirjallistakin sivistystä, eivätkä sitä kieltäneet.
Toivon lastenne tähden, ettei heitä ole "siunattu" samalla millä minua, jos asenteenne on tuo. Miten mahtaisi heidän potentiaalilleen käydä, jos vanhemmat inhoavat akateemista sivistyneisyyttä aivan kuin se estäisi muut aktiviteetit.
Mie en min mielestä nosta itseäni tän asian suhteen kovinkaan usein esille, mutta työ vaan tartutte siihen joka kerta. Jos kertoisin, että äo on 50 niin kommenttinne olisivat kovin toisenlaisia. Silti haukutte ketjuissa ihmisiä tyhmiksi. En täysin tajua logiikkaanne, mutta ehkä se on sitä sumeaa versiota ja tarvitaan muutama matemaatikko observoimaan palstaa sen salaisuuden ratkaisemiseksi.
Mie rakastan teitä kaikkia vaikka oottekin hieman vaikeita aika usein. :vampire: