Mitä SÄ olet saanut tänään aikaseksi?

Mä olen tiskannut, pessyt kolme koneellista pyykkiä, ripustanut pyykkiä, imuroinut ja mopannutlattiat. Tehnyt anomuksen uuteen vuokra-asuntoon (pitäkääs peukut pystyssä sen suhteen :D ), täyttänyt pari muuta lomaketta ja sit käynyt jo hakemassa vkl safkat ja juomiset :D Nyt sit pyörittelen peukaloita ja mietin että mitä tekisi :D

"Anne"
Olen käynyt jumpassa, salilla, tehnyt ruuan, vienyt sitä miehelle töihin, laittanut pyykkiä ja tiskiä, siivonnut keittiön. Loppu päivälle on luvassa pihatöitä ja lapiointia ja kaupassareissu.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
miunmau
Vienyt isäni lääkäriin

Käynyt ruokakaupassa

Hakenut rautakaupasta hiekkalaatikon

Käynyt postissa

Pessyt pyykit ja astiat

Purkanut mökkitavarat ja aloittanut lasten viikonlopputavaroiden pakkaamisen

• Tykkää
"Rimppa"
Yhden koneellinen pyykkiä, yhden juoksulenkin ja pikkuisen laiskaa venyttelyä, saanut lapset tekemään itse aamupalansa, yksi työpuhelu (lomalla) suihkussa käynti, siirtänyt yhden ruusupensaan ja pikkuisen nyppinyt rikkaruohoja, jutellut naapurin kanssa, lämmittänyt mikrossa eilistä ruokaa lounaaksi, istunut paksulla pyllyllä ja surffaillut netissä.

Eli laiska päivä, ja jatkunee laiskana :)

• Tykkää
Kävin lyhyellä lenkillä.
Leivoin aamiaiseksi ciapattoja ja lounaaksi tein kanasalaatin.
Olen siivonnut kämpän ja pessyt sekä silittänyt pyykkiä.

Illalla tulevat appivanhemmat viikonlopun viettoon ja ukon kanssa käymme katsomassa uuden Batmanin.

:)

• Tykkää
Itse olen ollut tänään laiska.. Aamusta lähdettiin hakemaan ( kävellen ) keskustasta tytölle hoitotarvikkeita ( diabeetikko ) ja samalla reissulla poikettiin Kelassa.
Kotiin kun päästiin lämmitin tytölle eilistä kanapastaa, ja pojalle ostin matkalta purkkiruuan. Nyt lapset päikkäreillä ja kun heräävät pitäisi tyhjentää ja täyttää tiskikone, vielä en viitsi kun poika kuitenkin herää kolinaan.

• Tykkää
"vieras"
Aamupuurot tekasin, lounaan tein, laittelin tiskit , siivosin pöydän keittiöstä ja imuroin lattian.
Äsken oli välipala ja nyt vapaata oleilua (lapset pväunilla) kohta pyykkien pesua ja vessan siivousta.

• Tykkää
No koska lapset ovat mökillä niin eipä tässä paljoa mitään ole tarvinnut saada aikaiseksi. Imuroin jonku verran, tiskaan kohta, siivosin kissojen laatikot ym pientä. Kaupassa kävin.

Ai niin ja päivittäisiin rutiineihin kuuluu tietenkin ton viidakkoni hoitaminen! :D

• Tykkää
Syönyt, herkutellut, katsonut telkkuohjelmia, nukkunut päikkärit, levännyt. Pitäisi kolmas koneellinen pyykkiä viedä narulle, mutta siinä onkin kaikki hommat mitä olen tehnyt..., missäs se lista onkaan, mitä tänä päivänä piti tehdä... ehkä vielä. On se lepääminenkin tärkeää.

• Tykkää
Tein täytekakun siskon tytön ristiäisiin, autoin siskoa salaattien tekemisessä ja laitoin siskon kynnet ja omani. imuroin, vein roskat ja siivoilin makkarin kaappeja. Parin tunnin päästä lähden kaverin luo syömään ja porealtaaseen lillumaan.

• Tykkää
Syönyt, herkutellut, katsonut telkkuohjelmia, nukkunut päikkärit, levännyt. Pitäisi kolmas koneellinen pyykkiä viedä narulle, mutta siinä onkin kaikki hommat mitä olen tehnyt..., missäs se lista onkaan, mitä tänä päivänä piti tehdä... ehkä vielä. On se lepääminenkin tärkeää.
Juu on lepo tärkeetä..ei ole tarkoitus tosiaankaan ketään tällä alotuksella saattaa stressin valtaan.. :D Mut kyl ihmiset on vaan ahkeria kun näitä teidän kaikkien kommenteja lukee :D Kivakiva :)

Nukuin ja lorvailin kymmeneen asti, sitten laitoin pesukoneen yön aikana pesemät pyykit kuivumaan ja tyhjensin tiskikoneen, lounaaksi tein jauhelihakeittoa, sen jälkeen pullataikinan ja nyt paistelen korvapuusteja :p

Yhteistyössä