Mitä SÄ olet saanut tänään aikaseksi?

"hih"
Mä olen siivonnut !!! Kaksikerroksinen talo, 5 ihmisen lakanat, nyt neljäs koneellinen pyykkiä pesussa, puolikuivat kävin juuri pelastamassa vesisateesta, kolme litraa olen noukkinut mansikoita. Ruuaksi on sitten syöty kaupan pinaattilettuja, nyt pitäis alkaa kuoria perunoita päivällistä varten..

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Ulkomailta
Kävin hakemassa uuden passin konsulaatista
Kävin katsomassa Helmut Newtonin valokuvanäyttelyn
Istuin kahvilassa lukemassa ja katsomassa ihmisiä
Kävelin useamman kilometrin kotiin kierrellen ja katsellen
Kävin viemässä kaverille lehtiä ja hain postitilauksen häneltä
Kävin juutalaiskorttelissa hakemassa lounaan

Illalla ulos syömään, leffaan, ostamaan erikoispatteri ja hakemaan toisen asunnon avaimet.

• Tykkää
Reactions: Lakukisu
Aamupalaa tehnyt, hakenut pyörän huollosta, lounas tehty ja sitten seisty kentänreunalla melkein 1,5tuntia odottamassa pelin alkua ja sitten seurannut itse peliä.
Kuskannu miehen töistä pankkiin ja vien kohta takaisin töihin.
Päivällisen teko, syönti ja takaisin kentälle ja toinen 1,5t-2t menee taas siellä..

• Tykkää
vi3rAS
Käynyt kaupassa, leiponut kaksi mustikkapiirakkaa, yhden kuivakakun. Laittanut täytettyjä paprikoita ja jauhelihakiusausta. Pessyt ties kuinka paljon tiskiä leivonnan ja ruuanlaiton yhteydessä. Viikannut pyykkejä ja pessyt vuodevaatteita. Imuroinut ja pessyt lattiat. Käynyt kirjastossa.

• Tykkää
Nukuttiin lasten kanssa pitkään (siis kasiin).
Imuroin.
Kävelltiin kauppaan, ostettiin mansikoita torimyyjältä.
Tehtiin mansikkakakku (valmiiseen pohjaan).
Syötiin ruokaa ja kakkua.
Istun ja katselen levyltä tallennetuja ohjelmia.

Mies tuli jo kotiin!!! Just äsken, yleensä vasta kuudelta aikasintaan! Pyörälenkille koko perhe kohta :)

• Tykkää
helppoa
Aamulla puhistanut elukoitten kakka astiat. Antanut ruuan niille. pukenut lapsen, vienyt hoitoon. Mennyt töihin ollut siellä 7.30h. Tullut kotia, puhistanut taas elukoitten jätökset, laittanut ruokaa. imuroinut. Laittanut pyykit koneeseen. Nyt istuin tähän hetkeksi. ja siivoan ruokalautaset tiskaan, laitan pyykin kuivumaan. ja ehkä katson telkkaria. ja menen unille. Tämä toistuu päivittäin 5päivänä viikossa. (paitsi pyykkia ei kerry jokapäivä.)

• Tykkää
"hendis"
Mä oon tänään käynyt 2 kertaa kaupassa, lenkkeilyttänyt koiraa, tehnyt ruoan ja
leiponut pullaa 2 pellillistä aidolla voilla ja rapealla raesokerilla :p

Loppupäivänä en varmaan kovinkaan paljon saa enää aikaseks kun ei oo sillein
mitään tekemistä tässä kämpässä kun siivottiin miehen kanssa jo eilen
viikkosiivous..

• Tykkää
Olen aiheuttanut tiskiä, ne on pöydällä. Koneellinen pyykkiä odottaa vuoroaan kunnes mies tulee kotiin. Olen tehnyt ruokaa ja leikittänyt lapsia, löhönnyt sohvalla ja sopinut työjuttuja. Aika pienellä liekillä käyn kun ois yövuoro edessä.

• Tykkää
tuutis
Tyhjensin ja täytin tiskikoneen
Keräsin kaikki lelut pois
Surffaillut netissä
Pessyt kaksi koneellista pyykkiä
Viikannut pyykkivuoren pois
Pessyt pöytäpinnat ja keittiöntasot
Siistinyt sohvan
Käyttänyt koirat ulkona

Nyt kaupassa käymään. Teen tänään vielä juustokakun, imuroin, pesen lattiat, tyhjennän tiskikoneen, katan pöydän, leivon sämpylät, laitan pientä tarjottavaa, teen mozzarella-tomaattisalaatin ja viikkaan kuivausrummusta pyyhkeet kaappiin.

• Tykkää
"Mii"
Pessyt koneellisen pyykkiä ja käyny kaupassa. Nukuttiin muksujen kanssa päikkärit, kun yöt on vauvalla hampaitten tulon takia levottomia. Kohta lähdetään kattoo kulkuetta kylille, kunhan ensin syödään päivällä matkaan tarttuneet subit.. = äitiä laiskottaa :D

• Tykkää
Vein koiran 2 kertaa ulos
Pyyhin pölyt
Tiskasin
Imuroin ja pesin lattiat
Pesin pyykkiä
Kävin kaupassa
Tein ruokaa (pyttipannua, illaksi kesäkurpitsa-pekonipiirakan ja vadelma-valkosuklaapiirakan)
Pakkasin sairaalakassin (ensi viikolla sektio)

• Tykkää

Yhteistyössä