Toi Sydänpyllyt ryhmä on NIIIIIIN avartanut mun maailmankuvaa...

minä joskus tykkäsin hirveästi noista Bamse-vaatteista ja haalin niitä Lindexin alennusmyynneistä kasoittain. Niistä olisi varmaan saanut hirveät hinnat tuolla kirppiksellä, enpä ole tajunnut. Myin ne taviskirppiksillä eurolla parilla :D On meidän taaperolla Bamsea. Taisin jostain alelaarista niitä eurolla löytää. Ostaa joku siis varmaan kalliimmalla noita :O Onko järkeä?

"vieras"
Mä luulin et Me and I:lla menee vähän huonosti, kun niillä on hirmu läjä kevään vaatteita -50% nettisivuillaan myynnissä. Aikaisemmin ei oo mun mielest ollu noin paljon... mutta oltiin tossa viikonloppun korkeasaaressa ja ai jumankekka siellä oli joka toisella lapsella me and i vaatteet päällä. 3 sellaista järkyttävää aasin kakka-paitaa bongasin. Joskus pari vuotta sit olin kutsuilla ja tilasin muutamat vaatteet lapsille. Oli ihan kivoja ja hyvän laatuisia, mut hirmu kalliita. Niitä rytkyjä näyttää olevan nykyään kaikilla, ihan sekopäistä!! Ja tää sydänpyllyily oli ihan uus juttu mulle, tästä keskustelusta selvis mikä se on, olen pöyristynyt! Ihmiset on sekoja.

siis apua!
Miten jollain on tuollainen kasa vaatteita! ja vaan yhtä merkkiä ja vaan sen takia et se on Me and I!?!? Siis pitäisköhän ton ihmisen hankkiutua hoitoon pakkomielteensä takia!!!

kolmelle äiti
minä joskus tykkäsin hirveästi noista Bamse-vaatteista ja haalin niitä Lindexin alennusmyynneistä kasoittain. Niistä olisi varmaan saanut hirveät hinnat tuolla kirppiksellä, enpä ole tajunnut. Myin ne taviskirppiksillä eurolla parilla :D On meidän taaperolla Bamsea. Taisin jostain alelaarista niitä eurolla löytää. Ostaa joku siis varmaan kalliimmalla noita :O Onko järkeä?
Minä tunsin itseni ihan roistoksi kun laittelin joskus huutikseen noita Lindexin vaatteita.. Lähtöhinta oli joku 1-1,50 ja korotus 20s. Seuraavana päivänä kävin kattomassa ja hinnat oli kaikissa jo jotain 4-5e.. Yhdestä bodysta sitten joku huusi jonkun 8e OIKEESTI ja mulla oli kauheet morkkikset että onkohan se nyt tajunnut että se on käytetty.. Pistin postarit hintaan mukaan yms. hyvitystä kun tuntu ihan kauheelta rahastukselta.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
"jaahas"
Lähdenpäs tästä lindexin alennusmyyntiin etsimään jos jotakin Bamsea löytyisi... Oon ollu typerä, kun en oo tajunnu Bamsen markkina-arvoa, enkä oo niitä ostanut ikinä :(

"vieras"
Täytyy kyllä sanoa, että ihanan värikäs pläjäys vaatteita! Näyttää tilkkupeitolta. Mutta huhhuh, meille ei noin paljon vaatteita mahtuisi. On mahtanut muutaman pennosen tuo kasa maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä40v.;26722837:
Ja mä mietin, että montako lasta (ja aikuista) tuota kasaa käyttää?? Meillä ei taida kolmella henkilöllä olla yhteensäkään noin paljoa vaatteita.
ei niitä välttämättä käytä yksikään. Kun siellä kaapissa on niitä hyllyjä joihin ei saa koskea ja äiti saa raivarit jos mies menee laittamaan väärän Bodyn vauvalle, kun tuo oli se SÖPÖSTELY-BODY, ei sitä saa laittaa prismareissulle, Prismareissuvaatteet on toisela hyllyllä. Näitä ihmisiä todellakin on.

"vieras"
Meillä on muutamia noita Me&I vaatteita, mutta ne on meillä ihan normi käytössä, siinä missä Lindexin ja H&M:n vaatteetkin. En oo ehkä ymmärtänyt niiden arvoa. Siis olihan ne vähän kalliita ostettaessa kyllä, mutta oon pitänyt niitä silti ihan normi arkivaatteina.

Äippä40v.
ei niitä välttämättä käytä yksikään. Kun siellä kaapissa on niitä hyllyjä joihin ei saa koskea ja äiti saa raivarit jos mies menee laittamaan väärän Bodyn vauvalle, kun tuo oli se SÖPÖSTELY-BODY, ei sitä saa laittaa prismareissulle, Prismareissuvaatteet on toisela hyllyllä. Näitä ihmisiä todellakin on.
Ainiin, anteeksi unohdin. Onneks meillä on vaan sen hintaisia vaatteita, että niillä voi söpöstellä hiekkalaatikollakin tai rismassa (jopa muutama Me&I, aleostoksia, maksavat samanverran kuin Tutta, joten miksipä ei).

lol
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä40v.;26722837:
Ja mä mietin, että montako lasta (ja aikuista) tuota kasaa käyttää?? Meillä ei taida kolmella henkilöllä olla yhteensäkään noin paljoa vaatteita.
Tuskin niitä on tarkotuskaan käyttää kaikkia, kunhan esittelymielessä ostanut :D

[QUOTE="vieras";26722889]Meillä on muutamia noita Me&I vaatteita, mutta ne on meillä ihan normi käytössä, siinä missä Lindexin ja H&M:n vaatteetkin. En oo ehkä ymmärtänyt niiden arvoa. Siis olihan ne vähän kalliita ostettaessa kyllä, mutta oon pitänyt niitä silti ihan normi arkivaatteina.[/QUOTE]

Sama. Ostin aika hintavat ja hienot vk-haalarit lapselle keväällä, ja yks tuttu kauhisteli että miten mä annan sen kontata ne päällä pihalla kun polvet kuluu. Öö? Ostin ne ihan käyttöä varten.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Hervottoman hauskaa nettikirppareilla on myös se, kun joku tietty ihminen varaa 397 vaatetta ja jokaiseen kommentoi että "Mulle, jos sopii että maksan lapsilisistä?". Ja lapsilisät on tulleet just 3 päivää sitten, tms. Kun kuukausi kuluu ja lapsilisäpäivä tulee, niin 99% varmuudella tuo tyyppi ei lunasta itselleen yhtään ainoaa varaamaansa vaatetta - ja kun myyjä sitten toteaa että "Maija Meikäläinen teki oharit, tämä on siis taas kaupan" niin "Maija Meikäläinen" vetää suurensuuren herneenpalon nenään, selittää ettei todellakaan ole tehnyt ohareita, vaan oli ihan just maksamassa, ja/tai lapsi on joutunut sairaalaan, autosta mennyt moottori rikki & vesivahinkokin iski kämppään eli nyt ei sitten olekaan rahaa. Eikä "Maija Meikäläinen" ole ennen tätä tietenkään vastannut yhteenkään yksityisviestiin tai huhuiluun, jossa on kyselty että ottaako hän kenties varaamansa tuotteet ja milloinkohan maksaa kun ne lapsilisätkin on jo tulleet vajaa viikko sitten. Ja nyt on "Meikäläisen Maijan" maine turhaan tahrattu, yhyy ja kyynel. "Maijan" on pakko poistua koko kirpparilta, ja tulla takaisin uudella nimellä.

Sitäkään en tajua, kun joku on ostamassa yhtä bodya, joka maksaa posteineen 1,25 €, ja kysyy että "saanko maksaa lapsilisistä?" kun eletään kuukauden viidettä päivää...Miten persaukinen voi ihminen olla?!

Äippä40v.
Ja mä en tajua sitä, että jollekin on pakkomielle saada joku tietty vaate ja sit sitä ei voi käyttää, ettei se kulu (ja että jälleenmyyntiarvo säilyy). Maksetaan ihan hulluja hintoja käytetyistä kledjuista ja sit ei voida edes käyttää niitä tai mussutetaan "pesunukasta", jota myyjä ei ollut ilmoittanut. Sehän on käytetty vaate, haloo!! Mä en ainakaan edes uskalla myydä ko. ryhmässä mitään (mihinkään hintaan), koska en osaa arvioida käytetyn vaatteen kuntoa tarpeeksi .

pitää nyt kyl kommentoida tai ehkä enneminki kysyä, että onko ne metsolan vaatteet nyt sit kans näitä "söpistely" vaatteita :D anoppi on muutaman sen merkin bodya ostanut ja käytin ihan normi arkena niitä.. samoin yllätti toi bamse villitys, itse en niistä pahemmin välitä/pidä juuri minkään näköisenä, niitäkin anoppi ostanut muutamia meille.. pitäisköhän lyödä rahoiks :D harmikun ei oo nappiakaan lähtenyt mistään niistä, olis lisänny mukavasti hintaa se rötjökkeen tunnearvo ;)

rietas
Hervottoman hauskaa nettikirppareilla on myös se, kun joku tietty ihminen varaa 397 vaatetta ja jokaiseen kommentoi että "Mulle, jos sopii että maksan lapsilisistä?".

Sitäkään en tajua, kun joku on ostamassa yhtä bodya, joka maksaa posteineen 1,25 €, ja kysyy että "saanko maksaa lapsilisistä?" kun eletään kuukauden viidettä päivää...Miten persaukinen voi ihminen olla?!
Luulis olevan päivänselvää, että ostetaan sitten, kun ON sitä rahaa. Jos ei ole rahaa, niin laskulla tai luotolle voi maksaa kaupassa, mutta ei se tällaisiin yksityishenkilöiden välisiin kauppoihin sovellu.

Hervottoman hauskaa nettikirppareilla on myös se, kun joku tietty ihminen varaa 397 vaatetta ja jokaiseen kommentoi että "Mulle, jos sopii että maksan lapsilisistä?". Ja lapsilisät on tulleet just 3 päivää sitten, tms. Kun kuukausi kuluu ja lapsilisäpäivä tulee, niin 99% varmuudella tuo tyyppi ei lunasta itselleen yhtään ainoaa varaamaansa vaatetta - ja kun myyjä sitten toteaa että "Maija Meikäläinen teki oharit, tämä on siis taas kaupan" niin "Maija Meikäläinen" vetää suurensuuren herneenpalon nenään, selittää ettei todellakaan ole tehnyt ohareita, vaan oli ihan just maksamassa, ja/tai lapsi on joutunut sairaalaan, autosta mennyt moottori rikki & vesivahinkokin iski kämppään eli nyt ei sitten olekaan rahaa. Eikä "Maija Meikäläinen" ole ennen tätä tietenkään vastannut yhteenkään yksityisviestiin tai huhuiluun, jossa on kyselty että ottaako hän kenties varaamansa tuotteet ja milloinkohan maksaa kun ne lapsilisätkin on jo tulleet vajaa viikko sitten. Ja nyt on "Meikäläisen Maijan" maine turhaan tahrattu, yhyy ja kyynel. "Maijan" on pakko poistua koko kirpparilta, ja tulla takaisin uudella nimellä.

ihana (ja osuva) kuvaus. Oikeesti. Joidenkin ihmisten elämänhallinta ei ole ihan terässä. Eikä sitä terää koskaan saavutakaan. Surullista.
Mä olen monesti miettinyt, että miten ihmeessä niillä on varaa edes syödä jos elämä on kiinni euro 25sentistä...?! Ja miksi se vaate on PAKKO saada jos siihen ei kertakaikkiaan ole varaa...

: DDD
xxxxx xxxxxx
" Voi ei! Nyt tuonne 2+ sivuille siihen hämmästys, kummastus ketjuun oli linkitetty se kuva xxx xxx:n ihanasta aarre kokoelmasta. Nyt sai taas mammat siellä uutta vettä myllyynsä ;)
Tykkää · · Seuraa julkaisua · noin tunti sitten

2 henkilöä tykkää tästä.
xxx xxxxx Voi apua! Että ne jaksaa!
muutama sekunti sitten · Tykkää

Yhteistyössä