ex-jäsen
Kaikki nyt joukolla liittymään Lindex-ryhmään FB:ssä. Jos vaan Bamsea kaapista löytää niin rahantuloa ei voi estää.
Haha, siellä on oikeen "Aarteet"-kansio missä mammat laittelee kuvia miikkareistaan ja kilpailee kenellä on eniten
Voi apua oikeesti!! Onko tuo tervettä?
Minä tunsin itseni ihan roistoksi kun laittelin joskus huutikseen noita Lindexin vaatteita.. Lähtöhinta oli joku 1-1,50 ja korotus 20s. Seuraavana päivänä kävin kattomassa ja hinnat oli kaikissa jo jotain 4-5e.. Yhdestä bodysta sitten joku huusi jonkun 8e OIKEESTI ja mulla oli kauheet morkkikset että onkohan se nyt tajunnut että se on käytetty.. Pistin postarit hintaan mukaan yms. hyvitystä kun tuntu ihan kauheelta rahastukselta.minä joskus tykkäsin hirveästi noista Bamse-vaatteista ja haalin niitä Lindexin alennusmyynneistä kasoittain. Niistä olisi varmaan saanut hirveät hinnat tuolla kirppiksellä, enpä ole tajunnut. Myin ne taviskirppiksillä eurolla parilla On meidän taaperolla Bamsea. Taisin jostain alelaarista niitä eurolla löytää. Ostaa joku siis varmaan kalliimmalla noita :O Onko järkeä?
Ja mä mietin, että montako lasta (ja aikuista) tuota kasaa käyttää?? Meillä ei taida kolmella henkilöllä olla yhteensäkään noin paljoa vaatteita.Miten jollain on tuollainen kasa vaatteita! ja vaan yhtä merkkiä ja vaan sen takia et se on Me and I!?!? Siis pitäisköhän ton ihmisen hankkiutua hoitoon pakkomielteensä takia!!!
ei niitä välttämättä käytä yksikään. Kun siellä kaapissa on niitä hyllyjä joihin ei saa koskea ja äiti saa raivarit jos mies menee laittamaan väärän Bodyn vauvalle, kun tuo oli se SÖPÖSTELY-BODY, ei sitä saa laittaa prismareissulle, Prismareissuvaatteet on toisela hyllyllä. Näitä ihmisiä todellakin on.Alkuperäinen kirjoittaja Äippä40v.;26722837:Ja mä mietin, että montako lasta (ja aikuista) tuota kasaa käyttää?? Meillä ei taida kolmella henkilöllä olla yhteensäkään noin paljoa vaatteita.
Ainiin, anteeksi unohdin. Onneks meillä on vaan sen hintaisia vaatteita, että niillä voi söpöstellä hiekkalaatikollakin tai rismassa (jopa muutama Me&I, aleostoksia, maksavat samanverran kuin Tutta, joten miksipä ei).ei niitä välttämättä käytä yksikään. Kun siellä kaapissa on niitä hyllyjä joihin ei saa koskea ja äiti saa raivarit jos mies menee laittamaan väärän Bodyn vauvalle, kun tuo oli se SÖPÖSTELY-BODY, ei sitä saa laittaa prismareissulle, Prismareissuvaatteet on toisela hyllyllä. Näitä ihmisiä todellakin on.
Tuskin niitä on tarkotuskaan käyttää kaikkia, kunhan esittelymielessä ostanutAlkuperäinen kirjoittaja Äippä40v.;26722837:Ja mä mietin, että montako lasta (ja aikuista) tuota kasaa käyttää?? Meillä ei taida kolmella henkilöllä olla yhteensäkään noin paljoa vaatteita.
Luulis olevan päivänselvää, että ostetaan sitten, kun ON sitä rahaa. Jos ei ole rahaa, niin laskulla tai luotolle voi maksaa kaupassa, mutta ei se tällaisiin yksityishenkilöiden välisiin kauppoihin sovellu.Hervottoman hauskaa nettikirppareilla on myös se, kun joku tietty ihminen varaa 397 vaatetta ja jokaiseen kommentoi että "Mulle, jos sopii että maksan lapsilisistä?".
Sitäkään en tajua, kun joku on ostamassa yhtä bodya, joka maksaa posteineen 1,25 , ja kysyy että "saanko maksaa lapsilisistä?" kun eletään kuukauden viidettä päivää...Miten persaukinen voi ihminen olla?!
ihana (ja osuva) kuvaus. Oikeesti. Joidenkin ihmisten elämänhallinta ei ole ihan terässä. Eikä sitä terää koskaan saavutakaan. Surullista.Hervottoman hauskaa nettikirppareilla on myös se, kun joku tietty ihminen varaa 397 vaatetta ja jokaiseen kommentoi että "Mulle, jos sopii että maksan lapsilisistä?". Ja lapsilisät on tulleet just 3 päivää sitten, tms. Kun kuukausi kuluu ja lapsilisäpäivä tulee, niin 99% varmuudella tuo tyyppi ei lunasta itselleen yhtään ainoaa varaamaansa vaatetta - ja kun myyjä sitten toteaa että "Maija Meikäläinen teki oharit, tämä on siis taas kaupan" niin "Maija Meikäläinen" vetää suurensuuren herneenpalon nenään, selittää ettei todellakaan ole tehnyt ohareita, vaan oli ihan just maksamassa, ja/tai lapsi on joutunut sairaalaan, autosta mennyt moottori rikki & vesivahinkokin iski kämppään eli nyt ei sitten olekaan rahaa. Eikä "Maija Meikäläinen" ole ennen tätä tietenkään vastannut yhteenkään yksityisviestiin tai huhuiluun, jossa on kyselty että ottaako hän kenties varaamansa tuotteet ja milloinkohan maksaa kun ne lapsilisätkin on jo tulleet vajaa viikko sitten. Ja nyt on "Meikäläisen Maijan" maine turhaan tahrattu, yhyy ja kyynel. "Maijan" on pakko poistua koko kirpparilta, ja tulla takaisin uudella nimellä.
Sitäkään en tajua, kun joku on ostamassa yhtä bodya, joka maksaa posteineen 1,25 , ja kysyy että "saanko maksaa lapsilisistä?" kun eletään kuukauden viidettä päivää...Miten persaukinen voi ihminen olla?!