Ja minne?
moiset 18.07.2012 #2 saastyttaja pitäisi lailla kieltää, ihmiset oikein vielä maksaa siitä. olette hulluja ketkä sitä kannustatte
saastyttaja pitäisi lailla kieltää, ihmiset oikein vielä maksaa siitä. olette hulluja ketkä sitä kannustatte
Tottahan toki! 18.07.2012 #4 Aina tähänkin asti on tullut oltua siellä mukavalla kaveriporukalla, joten tänäkin vuonna perinne jatkuu
Aina tähänkin asti on tullut oltua siellä mukavalla kaveriporukalla, joten tänäkin vuonna perinne jatkuu
Tottahan toki! 18.07.2012 #5 Alkuperäinen kirjoittaja ralli akka: Näytä alkuperäinen viesti mä lähtisin kattomaan mutten tiedä pääsenkö... millon ne on?? Click to expand... Elokuun ekana viikonloppuna.
Alkuperäinen kirjoittaja ralli akka: Näytä alkuperäinen viesti mä lähtisin kattomaan mutten tiedä pääsenkö... millon ne on?? Click to expand... Elokuun ekana viikonloppuna.
masuilija. 18.07.2012 #6 Eikös nuo alkanu jo 2pv enskuuta? Kai se olis käytävä tuolla laajavuoressa kattomassa, kun tuossa vieressä on.
Eikös nuo alkanu jo 2pv enskuuta? Kai se olis käytävä tuolla laajavuoressa kattomassa, kun tuossa vieressä on.
vartooja 18.07.2012 #8 Mua ei vois rallit yhtään vähempää kiinnostaa, siksipä olen töissä kyseisenä ajankohtana, janoinen rallikansa tervetuloa!!!!!!! 5 yön putki tiedossa
Mua ei vois rallit yhtään vähempää kiinnostaa, siksipä olen töissä kyseisenä ajankohtana, janoinen rallikansa tervetuloa!!!!!!! 5 yön putki tiedossa
tänne vaa :) 18.07.2012 #10 Tervetuloa tänne Jämsään kattomaan Ouninpohjaa. Sääliks käy niitä jotka tulee Jyväskylän suunnasta koska tänä vuonna on sitten ennätysruuhkat täällä. Onneks ite voi fillarilla polkasta kattomaan pätkää.
Tervetuloa tänne Jämsään kattomaan Ouninpohjaa. Sääliks käy niitä jotka tulee Jyväskylän suunnasta koska tänä vuonna on sitten ennätysruuhkat täällä. Onneks ite voi fillarilla polkasta kattomaan pätkää.
Vauhtia ralli poluille lisää 30.07.2012 #11 Alkuperäinen kirjoittaja moiset: Näytä alkuperäinen viesti saastyttaja pitäisi lailla kieltää, ihmiset oikein vielä maksaa siitä. olette hulluja ketkä sitä kannustatte Click to expand... Käy näyttämässä päätäsi lääkärille ! Saatat saada diagnosin omasta terveydestäsi ? lycka till !
Alkuperäinen kirjoittaja moiset: Näytä alkuperäinen viesti saastyttaja pitäisi lailla kieltää, ihmiset oikein vielä maksaa siitä. olette hulluja ketkä sitä kannustatte Click to expand... Käy näyttämässä päätäsi lääkärille ! Saatat saada diagnosin omasta terveydestäsi ? lycka till !