Olen tykästynyt Me&I vaatteisiin reilu vuosi sitten. Ja syy siihen on vaatteiden käytännöllisyys. Olen saanut laittaa suuren kasan "tavan" vaatteita laatikkoon niiden käytyä pieneksi, mutta me&i vaatteista pojallemme sopii vielä jopa 62/68 kokoiset vaatteet, vaikka poikamme on vuoden ikäinen. Eli näitä vaatteita pieneksi menneiden joukosta ei vielä löydy. 74/80 kokoiset vaatteet otimme käyttöön joulun aikoihin ja ne menevät vielä ainakin tulevan talven ja jopa vielä ensi kesän. Itse en ainakaan tiedä, mitä muita vaatteita voisi käyttää noin pitkän ajan ilman, että ne ovat jostain kohdasta liian isoja. Jos kaupasta ostaa vähän isomman paidan tai bodyn, niin siinä on hihat liian pitkät, eikä niitä saa siististi taitettua, saatikka että taitos pysyisi. Meandilla tämä onnistuu. Samoin on huomioitu paidan pituus, että selkä ei jää vilkkumaan kyykistyessä. Tässä ihan muutama syy, miksi itse olemme päätyneet käyttämään meandia lindeksin, h&m:n ja markettivaatteiden lisäksi. Vaatteet ovat käytössä pihaleikeissä, juhlissa ja kaikessa muussakin käytössä. Eli emme valikoi, mitä puemme milloinkin. Myös itselleni olen löytänyt muutamia todella hyvin istuvia vaatteita, joita en muualta helposti löydä.