Toi Sydänpyllyt ryhmä on NIIIIIIN avartanut mun maailmankuvaa...

Kai sulla on miikkareille tarkoitettu nypynpoistosetti?! Kynsisaksia älä ikinä - IKINÄ - käytä. Ja esim just pöllöpeitosta ei nimenomaan saa poistaa sitä kulumaa!! (miikkareille tyypillistä)
:O

Mie oon siis niin aloittelija tässä hommassa. Kiva, että täältä saa hyviä vinkkejä. Kynsisakset siis nurkkaan, ja tilamaan miikkareitten nypynpoistosetti vain hintaan 59,90.
 
Mä liityin siihen ryhmään facessa myydäkseni pieneksi jääneitä meandin vaatteita mutta ne tyypit siellä tuntui niin vauhkoilta ja koko meno oli niin outoa että erosin ryhmästä ja jatkan myyntipuuhia tutusti huutonetissä. Mä en jaksanu sitä sydänpyllyryhmää kyllä yhtään. Vaikka ostan paljon meandia niin ne on vain vaatteita vaatteiden joukossa eikä joku The Juttu jota palvoisin ja kuolaisin. Itse ostan kyseistä merkkiä lähinnä eettisistä ja ekologisista syistä, en sen takia että ne on muotia tai jotenki ylivertaisen ihania.
 
normiäiti
Minä oon ryhmässä (muutama viikko sitten liityin). Ei mua kyllä hetkauta ryhmä tai siellä kirjoittelevat mitenkään. Ei naurata, itketä, kummastuta eikä mitään muutakaan. Mulla on omakin elämä niin ei tarvi roikkuu netissä etsimässä viihdykettä. Toinen kerää miikkaripeittoja toinen kissapulloja, mitä sillä on väliä!?! Vaatteita on muutama ja vain sen vuoksi että ne on erilaisia kuin henkkamaukat jotka on vuodesta toiseen samanlaisia. Maxomorraa yms. oon alkanut me&i:n lisäksi ostamaan, että saa vähän vaihtelua. Metsoloista en tykkää, liian "retroa".
 
[QUOTE="...";26707853]Miikkareille on kaapissa oma hylly tai parhaimmilla miikkarifaneilla on oma kaappi niille.. sitten pitäs vielä keksii keino miten se tyhmä mies tajuaa, että siitä miikkarihyllystä EI saa ottaa niitä vaatteita!![/QUOTE]

Reps kops!
 
Velourfani
Samaa mietin minäkin, että aika moni taitaa Sypyihin kuulua, jos voi tietää, mitä siellä kirjotellaan :) Mutta hoksottimet ei oo ihan kohillaan, jos ei tiiä, mistä se ryhmän nimi "Sydänpyllyt" tulee. On kuitennii aika itestään selevää :)
Minusta sielä on parasta se, että hoikkeliini poikasilleni saan istuvia housuja, jotka ei putoa jalasta. Ja on ekologisempaa ostaa käytettyä kuin aina uutta. Ja jos ostaa jotain, mistä ei ite sitte livenä tykkääkään, niin on paikka jossa voi saada rahansa takaisin ja toisen ihmisen iloiseksi.
Totaalifani en kyllä oo sikäli, että joka muksulla ja tällä äipällä itelläänki on joitakin miikkarivaatteita, mutta enemmän kyllä niitä muita merkkejä...
 
Sydänpyllyläinen
Olen tykästynyt Me&I vaatteisiin reilu vuosi sitten. Ja syy siihen on vaatteiden käytännöllisyys. Olen saanut laittaa suuren kasan "tavan" vaatteita laatikkoon niiden käytyä pieneksi, mutta me&i vaatteista pojallemme sopii vielä jopa 62/68 kokoiset vaatteet, vaikka poikamme on vuoden ikäinen. Eli näitä vaatteita pieneksi menneiden joukosta ei vielä löydy. 74/80 kokoiset vaatteet otimme käyttöön joulun aikoihin ja ne menevät vielä ainakin tulevan talven ja jopa vielä ensi kesän. Itse en ainakaan tiedä, mitä muita vaatteita voisi käyttää noin pitkän ajan ilman, että ne ovat jostain kohdasta liian isoja. Jos kaupasta ostaa vähän isomman paidan tai bodyn, niin siinä on hihat liian pitkät, eikä niitä saa siististi taitettua, saatikka että taitos pysyisi. Meandilla tämä onnistuu. Samoin on huomioitu paidan pituus, että selkä ei jää vilkkumaan kyykistyessä. Tässä ihan muutama syy, miksi itse olemme päätyneet käyttämään meandia lindeksin, h&m:n ja markettivaatteiden lisäksi. Vaatteet ovat käytössä pihaleikeissä, juhlissa ja kaikessa muussakin käytössä. Eli emme valikoi, mitä puemme milloinkin. Myös itselleni olen löytänyt muutamia todella hyvin istuvia vaatteita, joita en muualta helposti löydä.
 

Yhteistyössä