??
en kysy pahalla, mut miks sä laitat monta kertaa samat kuvat? etkös tässä ketjussa oo molemmat jo useeseen otteeseen näyttäny olis kiva nähdä erilaisiakin kuvia.
en kysy pahalla, mut miks sä laitat monta kertaa samat kuvat? etkös tässä ketjussa oo molemmat jo useeseen otteeseen näyttäny olis kiva nähdä erilaisiakin kuvia.
muistin väärin, olithan sä naamakuvan nähny. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26681921:Ei kai nyt noin kauhuissaan toinna olla
No minkä mä sille voin et uudetkin näyttää susta samoilta. Vali-vali-vali, laita itse kuvias, olis kiva nähdä miltä valittajat näyttää. :vampire:en kysy pahalla, mut miks sä laitat monta kertaa samat kuvat? etkös tässä ketjussa oo molemmat jo useeseen otteeseen näyttäny olis kiva nähdä erilaisiakin kuvia.
Oot vilautellut.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26687798:muistin väärin, olithan sä naamakuvan nähny. :ashamed:
Housut on narikassa, kuuma on.no ei ny tarvii pelihousujaan repiä, eiks näissä ketjuissa saa edes kysyä jos joku asia ihmetytttää? vissiin kaikki kuvat susta on sit samanlaisia. luulin et on sama kuva kyseessä kokoajan. sori waen.
Oih, mäkin joskus haaveilin ton värisestä tukasta Mutta kun vähän vähemmän räikeäkään väri ei tahtonut pysyä, niin luovuin ajatuksesa.Ehkäpä sitten minäkin.... Aijaa.com - 10525823
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26687872:Oih, mäkin joskus haaveilin ton värisestä tukasta Mutta kun vähän vähemmän räikeäkään väri ei tahtonut pysyä, niin luovuin ajatuksesa.
Tätä ei mitenkään voi sanoa edes ihmisen näköiseksi!
Sun ilmeet on kammottavia. Ihan kuin et kävisi ihan täysillä.
Ei voisi.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26687955:Voisiko olla, että olet sekoittanut ihmisen ja jonkun toisen lajin keskenään?
no jos mun ikänen niin sopii laittaa.Etsinkö kuvan kauan sitten otetun, että olisin siinä edes vähän ikäisenne?
Tuoretta en laita, ettei tutut tunnista ja lapset saa hävetä
Just joo, näytähän sitten linkki kuvaan.Voi ääliöt... Ihan selvästi näkee, että tämä kuva on otettu Googlen kuvahausta. Amerikkalaisnainen
Jenni Kyle (jeefie) TwitterissäAlkuperäinen kirjoittaja katkeraa henkeä;26688062:Just joo, näytähän sitten linkki kuvaan.
Hitto täällä on kateellista porukkaa.
Muuten täydelinen, mutta EI OLKAIMELLISIA LIIVJEÄ tuollaisen topin kanssa
Mulla on ollut samanvärinen Ja varmaan samanpituinenkinEhkäpä sitten minäkin.... Aijaa.com - 10525823