no et sä mun naamaa ole ikinä nähny.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26681565:Oothan, tavallaan
no et sä mun naamaa ole ikinä nähny.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26681565:Oothan, tavallaan
Sori, luulin että olen =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26681866:no et sä mun naamaa ole ikinä nähny.
Ei kai nyt noin kauhuissaan toinna ollaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26681901:
Sä oot kuin joku pikkuinen nukke Saako kysyä mitä sun käsivarressa lukee?
Life is but a dream for the deadSä oot kuin joku pikkuinen nukke Saako kysyä mitä sun käsivarressa lukee?
Mun kuvalla tuli seuraavia
73%
71%
70%
peesiNo oot sievempi kun nuo.
No helppo uskoa, että et ole. Jos olisit, olisi sinulla muutakin tekemistä, kuin roikkua jossain mammapalstalla...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26681475:tuo toinen toimii, mutta en mä noitten näkönen ole.
niinkun se väittää.
Minkäväriset hiukset sulla on luonnostaan?
Oon melkei kateellinen Datalle.
Voi ääliöt... Ihan selvästi näkee, että tämä kuva on otettu Googlen kuvahausta. Amerikkalaisnainen
Ai kauheeta! Mekko on nätti.
Joo ja olis voinut valita paremmankin kuvan. Esmes tääVoi ääliöt... Ihan selvästi näkee, että tämä kuva on otettu Googlen kuvahausta. Amerikkalaisnainen
Miksi aina noin luonnoton ilme? Näytät aivan aasilta (siltä eläimeltä).
Koska aasit on symppiksiä.Miksi aina noin luonnoton ilme? Näytät aivan aasilta (siltä eläimeltä).
Samapa tuo on. Kaunis nuori nainen silti.Voi ääliöt... Ihan selvästi näkee, että tämä kuva on otettu Googlen kuvahausta. Amerikkalaisnainen