Kesän nassukka kuvaketju

Beep
en kysy pahalla, mut miks sä laitat monta kertaa samat kuvat? etkös tässä ketjussa oo molemmat jo useeseen otteeseen näyttäny :) olis kiva nähdä erilaisiakin kuvia.
No minkä mä sille voin et uudetkin näyttää susta samoilta. Vali-vali-vali, laita itse kuvias, olis kiva nähdä miltä valittajat näyttää. :vampire:

Niin ja arvaa vaan miten upeita kuvia oon ottanut nyt viime päivinä, mut en voi periaatteestakaan niitä julkistaa kun ne on muksuista. =) :heart:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
??
no ei ny tarvii pelihousujaan repiä, eiks näissä ketjuissa saa edes kysyä jos joku asia ihmetytttää? vissiin kaikki kuvat susta on sit samanlaisia. luulin et on sama kuva kyseessä kokoajan. sori waen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26687872:
Oih, mäkin joskus haaveilin ton värisestä tukasta :) Mutta kun vähän vähemmän räikeäkään väri ei tahtonut pysyä, niin luovuin ajatuksesa.

Tapetaan ensin hiukset kaikilla ihme myrkyillä, kyllä sen jälkeen alkaa pysymään. :D Mäkin lähdin tuota väriä mustasta muuttamaan extempore-tyylillä.
 
[QUOTE="vieras";26687942]Tätä ei mitenkään voi sanoa edes ihmisen näköiseksi![/QUOTE]

Voisiko olla, että olet sekoittanut ihmisen ja jonkun toisen lajin keskenään? Jos olet vaikka erehtynyt luulemaan, että peilistä katsoo ihminen, mutta oletkin erehtynyt? Itse olen homo sapiens ja yhteneväisyyksiä tähän sievään neitoon löytyy vaikka kuinka.
 

Yhteistyössä