Näin on! Paskaaks niistä.Laskut kerkiää huomennakin
Sillä rahalla mikä Alkoon menee ei kovin korkeaa laskupinoa makseta eli mitä jos teet molemmat? Maksat ensin laskut pois ja jätät korkeintaan jonkun pienen, jonka eräpäivä ei vielä ole tullut ja sitten menet hyvillä mielin Alkoon?Jospa minä kumminkin menisin Alkoon...
No tuossa on kaks laskua ja se on jo pino. Molemmat alta kahden kympin. En mene konkkaan, vaikka tänään rellestäisinkinSillä rahalla mikä Alkoon menee ei kovin korkeaa laskupinoa makseta eli mitä jos teet molemmat? Maksat ensin laskut pois ja jätät korkeintaan jonkun pienen, jonka eräpäivä ei vielä ole tullut ja sitten menet hyvillä mielin Alkoon?
Minunkin tekisi mieli Alkoon... mutta en tiedä viitsinkö ajaa kaupunkiin vain viiniä hakemaan. Liian laiska mummeli edes perjantaihumalia hankkimaan?
No mua vaivaa se sama laiskuus kuin suakin, vaikka Alko on 'nurkan takana'. Ei viittis pukeutuaOk.
Sitten ei muuta kuin kipinkapin kupintäytettä hakemaan!
Menen, menen! Ostan halvinta valkkariaNyt jumankauta sinne alkoon, pitääkö tulla potkimaan!! |O
Minulla matkaa noin 35 kilsaa eli jonkinmoinen selityksentynkä laiskuudelle sentään...
Ukko haki jomars hakemaan, ei tässä kuules kuivin suin olla!