Tässä läppärin vieressä olis pino laskuja :(

• Viestiketjun aloittaja Minni harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Jospa minä kumminkin menisin Alkoon...
Sillä rahalla mikä Alkoon menee ei kovin korkeaa laskupinoa makseta eli mitä jos teet molemmat? Maksat ensin laskut pois ja jätät korkeintaan jonkun pienen, jonka eräpäivä ei vielä ole tullut ja sitten menet hyvillä mielin Alkoon?

Minunkin tekisi mieli Alkoon... mutta en tiedä viitsinkö ajaa kaupunkiin vain viiniä hakemaan. Liian laiska mummeli edes perjantaihumalia hankkimaan?

:)

"aloittaja"
Sillä rahalla mikä Alkoon menee ei kovin korkeaa laskupinoa makseta eli mitä jos teet molemmat? Maksat ensin laskut pois ja jätät korkeintaan jonkun pienen, jonka eräpäivä ei vielä ole tullut ja sitten menet hyvillä mielin Alkoon?

Minunkin tekisi mieli Alkoon... mutta en tiedä viitsinkö ajaa kaupunkiin vain viiniä hakemaan. Liian laiska mummeli edes perjantaihumalia hankkimaan?

No tuossa on kaks laskua ja se on jo pino. Molemmat alta kahden kympin. En mene konkkaan, vaikka tänään rellestäisinkin :)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="aloittaja";26681096]No mua vaivaa se sama laiskuus kuin suakin, vaikka Alko on 'nurkan takana'. Ei viittis pukeutua :)[/QUOTE]

Minulla matkaa noin 35 kilsaa eli jonkinmoinen selityksentynkä laiskuudelle sentään...

Yhteistyössä