Kesän nassukka kuvaketju

"vieras"
Tässä nyt on tarkoitus se, että hän pääsee sanomaan minulle, että häpeän ikääni. Tai sanoikin sen jo...odottaa siis kuvaa jossa minulla on paljon ryppyjä yms. Että olen rupsahtanut tai jotain. On mulla rypyt ja minussa näkyy sairauteni ja vaikka mitä. Mutta se nyt ei riitä kun pitää oikein kunnolla ne rypyt näkyä.
Kyllä olet nolo muija.
 
"vieras"
Tässä nyt on tarkoitus se, että hän pääsee sanomaan minulle, että häpeän ikääni. Tai sanoikin sen jo...odottaa siis kuvaa jossa minulla on paljon ryppyjä yms. Että olen rupsahtanut tai jotain. On mulla rypyt ja minussa näkyy sairauteni ja vaikka mitä. Mutta se nyt ei riitä kun pitää oikein kunnolla ne rypyt näkyä.
Kyllähän kaikilla ryppyjä on ja kyllä mun mielestä ikä saa kasvoilla näkyä! eikä rypyt kyllä rumaksi tee millään tavalla (paitsi se rekkakuski jonka toinen puoli naamasta oli vaan ihan kurttunen) Taitaapa jollakin vain kateus iskeä kun todella kaunis olet! :)
 
"mies"
[QUOTE="vieras";26650075]Kyllä olet nolo muija.[/QUOTE]

Ite olet nolo oikein isolla N:llä. BootyPeppi on luonnollisen kaunis nainen ja itse kaappaisin heti kainaloon jos vaan tilaisuus tulisi <3
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26650110]Kyllähän kaikilla ryppyjä on ja kyllä mun mielestä ikä saa kasvoilla näkyä! eikä rypyt kyllä rumaksi tee millään tavalla (paitsi se rekkakuski jonka toinen puoli naamasta oli vaan ihan kurttunen) Taitaapa jollakin vain kateus iskeä kun todella kaunis olet! :)[/QUOTE]
:D
 
blip
[QUOTE="vieras";26650187]Silmäsi ovat kuin taivaan tähdet: Ei yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan :D[/QUOTE]

Ei terapiakäynti kyllä tekis sulle pahaa..
Ei toi nimettömänä haukkuminen ole millään tasolla normaalia.

Sun muumit tuntuu olevan melko kaukana laaksostaan, jos käytetään yhtä järkevää pilkkailmaisua kun itse käytit.
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26650026:
Ihan erilaiselta näytät tässä kuvassa! Täydellinen muodonmuutos nätistä kaunottareksi :)
Juu, onhan noi ihan erilaisia kuvia. Toinen otettu kirkkaassa valossa ammattilaisen kameralla ja mustavalkoinen, toinen illalla himassa itse kännykällä hämyisässä valaistuksessa.
Puhumattakaan siitä miten iso ero on siinä onko hiukset suorat vai kiharat, kasvoilla vai pois kasvoilta. Plus tietysti meikit. :D
 
"mies"
Juu, onhan noi ihan erilaisia kuvia. Toinen otettu kirkkaassa valossa ammattilaisen kameralla ja mustavalkoinen, toinen illalla himassa itse kännykällä hämyisässä valaistuksessa.
Puhumattakaan siitä miten iso ero on siinä onko hiukset suorat vai kiharat, kasvoilla vai pois kasvoilta. Plus tietysti meikit. :D
Sulla on kauniit kasvot enkä usko että siitä muuttuvat vaikka millä tekniikalla tai ehostuksella olisi kuvat otettu <3
 
Beep
Juu, onhan noi ihan erilaisia kuvia. Toinen otettu kirkkaassa valossa ammattilaisen kameralla ja mustavalkoinen, toinen illalla himassa itse kännykällä hämyisässä valaistuksessa.
Puhumattakaan siitä miten iso ero on siinä onko hiukset suorat vai kiharat, kasvoilla vai pois kasvoilta. Plus tietysti meikit. :D
Kaikkein tärkeintä on kuvaetäisyys, kuvakulma ja valo. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Beep
[QUOTE="mies";26650525]Sulla on kauniit kasvot enkä usko että siitä muuttuvat vaikka millä tekniikalla tai ehostuksella olisi kuvat otettu <3[/QUOTE]

No siitä nyt tuskin on epäilystäkään, kenelläkään. ;)
 

Yhteistyössä