Hyi että mikä karvanen-vanhasetä-kommentti...Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26648175:Sinussa on paljon potentiaalia!
Nätti jo tuollaisenaan mutta kun meikit läväyttää naamaan niin ai ai ku Metsäpeikkoa vietäis...!
lisää hymykuvia
Kylläpä jää, ellei lainaaja poista.ei ne siihen lainaukseen jää höppänä
Haukuttu? Ei ummarra...I know. Mun ulkonäköä on kuule haukuttu niiiiiiiiin paljon, että mä vähän luulen ettette keksi mitään sellaista mikä tuntuisi jossain. Jos se siis on tarkoituksena.
tarpeettomasti rajattu!
tarpeettomasti rajattu!
On kyllä sairastelu jättänyt jälkensä
Musta on kuva meikattuna tuolla muutama sivu aiemmin. Ja tukka suorana.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26648418:Haukuttu? Ei ummarra...
Mielestäni kuulut samaan sarjaan näiden muiden kuvansa laittaneiden kanssa. Kaikki nättejä, osa omalla persoonallisella tavallaan.
Näinköhän saamme susta pian kuvan kevyellä meikillä varustettuna...?
Ei senttäs filmitähti...BootyPeppi on jollain tapaa..ööö..miten sen sanois, että tajuat mitä tarkoitan Sellainen sielukkaan näköinen ja luonnollisen kaunis. Filmitähti tyyppiä
Hän kiittää! Ja samoin sinä, ja kaikki muut tasapuolisesti ketjussa!Oikein nätti
Uniikki kuulostaa hyvälle :heart:Sussa on jonkinverran samoja piirteitä Rose McGowanin kanssa miun mielestä.
Oot tosi nätti, muistiinjäävä ja jotenkin uniikki..
ja tehdään kaikenlaisia dokkareita, kirjoitetaan kirjoja ja ja...on ainakin sitten kuolematon..Joo joo, sellainen vanhanajan filmitähti joka kuolee nuorena ja nuita haikeita kuvia sitten analysoidaan miten "sielukas tämä henkilö oli"