Kesän nassukka kuvaketju

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26648175:
Sinussa on paljon potentiaalia! ;)

Nätti jo tuollaisenaan mutta kun meikit läväyttää naamaan niin ai ai ku Metsäpeikkoa vietäis...!
Hyi että mikä karvanen-vanhasetä-kommentti... :D

Potentiaalia... :D

Kuule, tuon näköinen nainen pelaa NIIN eri liigassa sun kanssa!
Vai on sentään potentiaalia.... heh. :D

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="vieras";26648228]Hyi että mikä karvanen-vanhasetä-kommentti... :D

Potentiaalia... :D

Kuule, tuon näköinen nainen pelaa NIIN eri liigassa sun kanssa!
Vai on sentään potentiaalia.... heh. :D[/QUOTE]

Ryömis ny takas sinne kivenkoloon...

[QUOTE="vieras";26648200]Fortunatesta sais helposti miehen; ei tarttis paljoa meikata.[/QUOTE]

I know. Mun ulkonäköä on kuule haukuttu niiiiiiiiin paljon, että mä vähän luulen ettette keksi mitään sellaista mikä tuntuisi jossain. Jos se siis on tarkoituksena. :)

Kepsis
[QUOTE="vieras";26648313]Kylläpä jää, ellei lainaaja poista.[/QUOTE]

:LOL: jos aijaahan isket kuvias ilman että rekisteröidyt niin kyllä ne näkee kuka vaan jolla se linkki on ollut joskus, jos taas laitat rekisteröityneenä sen kuvan aijaahan ja linkaat tänne niin se poistuu samantien kun siirrät kuvan pois aijaasta, jos taas liität palstan omaan kuvapankkiin kuvasi niin sekin lähtee kun poistat asetuksista sen kuvan.

et tietenkään "poista kuvaa" jos vaan muokkaat linkin pois tekstistäsi, eihän se ole mitään kuvan poistamista vaan linkin.

I know. Mun ulkonäköä on kuule haukuttu niiiiiiiiin paljon, että mä vähän luulen ettette keksi mitään sellaista mikä tuntuisi jossain. Jos se siis on tarkoituksena. :)
Haukuttu? Ei ummarra...

Mielestäni kuulut samaan sarjaan näiden muiden kuvansa laittaneiden kanssa. Kaikki nättejä, osa omalla persoonallisella tavallaan.

Näinköhän saamme susta pian kuvan kevyellä meikillä varustettuna...? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26648418:
Haukuttu? Ei ummarra...

Mielestäni kuulut samaan sarjaan näiden muiden kuvansa laittaneiden kanssa. Kaikki nättejä, osa omalla persoonallisella tavallaan.

Näinköhän saamme susta pian kuvan kevyellä meikillä varustettuna...? :)
Musta on kuva meikattuna tuolla muutama sivu aiemmin. Ja tukka suorana.
En lähde IKINÄ kotiovesta ulos jos tukka ei ole suoristettu. :D
Enkä meikkaa muuten kuin kevyesti. :D

[QUOTE="vieras";26648475]On kyllä sairastelu jättänyt jälkensä :([/QUOTE]

Sairaus on jättänyt jälkensä kyllä. Vitiligoa ei voi juuri peittää. Eipä se kyllä haittaakaan, elämänjäljet kuuluu ollakkin jo tämän ikäisellä ihmisellä :)

• Tykkää
Reactions: Littledeath

Yhteistyössä