tehdäänkö tälläinen ketju, että millaisia mielikuvia teille tulee eri nikeistä

:wave: :attn:

Lunatic: käkkäräpäinen ja punahiuksinen. Pukeutuu vihreään ja istuu selkäkoukussa tietokoneen ääressä hihittäen samalla itsekseen.
Holly&Ivy: Jokin sisustustavaraliike, joka myy vähän sellaista hampton tyylistä tavaraa
Blue: tulee mieleen aina se takavuosien hittibiisi I'm blue.
Metsänpeitto: elää jossain keskellä metsää pienessä mökissä ja kummittelee retkeilijöille
Kaunishäntäinen orava: tulee mieleen aina aleksis kiven oravan laulu

rietas
Kepsis: mulla tulee mieleen äijänköriläs, joka on nuorempana pelannut KePSissä (Kemin palloseura) mutta sittemmin keskittynyt keppanan juontiin ja kepposteluun. Mutta muistaa aina muistuttaa, että on hänkin pelannut KePSis.

Aries 78 : Tatuoitu äijänköriläs. Ei puhu eikä pussaa.
versatile : Todellinen tee-se-itse-nainen. Sisustaa ja tekee pienehköjä rakennushankkeita itse. Isompiin patistaa miehensa auttamaan.
Fine van Brooklyn med pieno : Sivistynyt. Kuuntelee klassista musiikkia ja nautistekelee päivittäin kalliita viinejä niille tarkoitetuista laseista.
Lunatic : Höpelö, hyväntahtoinen hullu. Ennustaa Tarot-korteista.

VittumaisenVeikee
Eli tuleeko kaikille mieleen tämä henkilö mun nikistä:

Cool, ehkä vaihdan nikkini.... :O
Jos helpottaa yhtään niin mulle sun nikistä ei tule mieleen Tapolan Mervi. Vaan kukkakaali. En tiedä miksi joten älä kysy. Jos mä saisin nyt nimetä kukkakaalin uudelleen niin antaisin sille nimeks Metis. Se vaan näyttää siltä että voisi olla sen niminen.

• Tykkää
Reactions: pipi

Yhteistyössä